מזל טוב! פתחתם עסק קטן או בינוני והגיע הזמן לעבור מלקוחות מפה לאוזן לעסק רציני שמחזיק אתר אינטרנט.

בניית אתרים לעסקים קטנים - צעדים ראשונים בדרך



מזל טוב! פתחתם עסק קטן או בינוני והגיע הזמן לעבור מלקוחות מפה לאוזן לעסק רציני שמחזיק אתר אינטרנט.

צילום envato

גייסנו את צוות המומחים של משרד הפרסום הדיגיטלי ''אונליין שמונליין'', שמעניקים פתרונות דיגיטליים לחברות המובילות בשוק: אמישראגז סולאר, משולם, מכבי שירותי בריאות ועוד רבים וטובים, כדי לעזור לכם בצעדים הראשונים בבניית האתר לעסק שלכם, נתחיל?

נעים מאוד, אנחנו אונליין שמונליין, משרד פרסום דיגיטלי המתמחה בבניית אתרים לעסקים, קטנים בינוניים או מותגים. כתבנו לכם מדריך קצת של כמה שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שאתם ניגשים לבניית אתר לעסק שלכם ומקווים שבסיום הכתבה נגביר את המוטיבציה שלכם לתפוס נכס דיגיטלי ולעצב אותו כאוות נפשכם.

  1. מה המטרה של האתר שלכם?

לאתרי אינטרנט יכולים להיות שימושים רבים עבור עסקים קטנים: ממערכות של ניהול ידע עד לחנויות של ממש, ולכן , כדאי ומומלץ להגדיר מראש את המטרות של האתר שלכם, לפני שניגשים לבניית האתרים.

מטרות לאתר יכולות להיות תצוגת יכולות מסוימת כמו תיק עבודות או גלריה, או למשל חנות אינטרנטית שדרכה יקנו מוצרים, או אפילו בלוג להפצת ידע.

כל עסק והמטרה שלו - בתהליך הגדרת המטרות לאתר נבצע גם איזשהו חקר בסיסי על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם: האם הם גולשים באנטרנט בכלל? אם כן, איזה סוג של אתרים הם מחפשים?\

  1. באיזו פלטפורמה נבחר לבנות את האתר?

בשנת 2021 יש עשרות פלטפורמות לבניית אתרים לעסקים, וכן, ביניהן גם פלטפורמות שמיועדות לאנשים שלא יודעים דבר או חצי דבר בתכנות. אנחנו נתמקד בשלוש האופציות הנפוצות עבור עסקים קטנים:

  • וויקס - בניית אתרים בוויקס הוא האופציה הקלה ביותר והפופולארית ביותר. אם אתם רוצים לעצב דף נחיתה, או תיק עבודות, וויקס היא פלטפורמה קלאסית עבורכם. באמצעות תבניות קבועות שוויקס מספקת, תוכלו בקלות ובמהירות לעצב אתר אסתטי ופונקציונלי, שיגדיל את קהל הלקוחות שלכם.

צריך לומר בקול - וויקס היא לא פלטפורמה לבניית אתרים מורכבים מאוד, אם האתר שלכם הוא חנות אנטרנטית או מערכת מידע, כדאי שתקראו את האופציות הנוספות.

  • וורדפרס - פלטפורמה מעולה נוספת לבניית אתרים. אמנם בניית האתרים בוורדפרס היא מעט יותר מורכבת ודורשת יותר חקר ולמידה של המערכת, היתרון הוא שוורדפרס גם נותנת יותר אופציות לפיצ'רים באתר עצמו: מכיוון שוורדפרס מתבססת על תוספים, יש אין סוף של תוספים שאפשר פשוט להלביש על הפלטפורמה. מה הקאטצ'? לתפעל אתר וורדפרס דורש עדכון ובדיקה של התוספים אחת לתקופה, אחרת האתר לא יתפקד.
  • ג'אבה סקריפט - עצה חמה מאיתנו, חסכו לעצמכם זמן וכאב ראש ופנו למומחה בניית אתרים או מתכנת שיעזור לכם עם הפלטפורמה הזו. החופש בה הוא אינסופי, ואפשר לייצר דרכה מערכות מידע מורכבות ואתרים מיוחדים מאוד, אבל זה דורש הבנה והעמקה.

3.עיצוב אתר- בפלטפורמות כמו וויקס יהיה לכם מאוד קל לעצב אתר שיראה אסתטי ונעים, בעוד שבשאר סוגי בניית האתרים אנחנו ממליצים לכם להיעזר במעצב/ת גרפי. באופן כללי, מעצבים גרפיים או סוכנות דיגיטל שמעסיקה מעצבים, יבצעו עבודה מהירה יותר ומקצועית יותר מאשר עיצוב עצמאי, וכמובן יקחו בחשבון אלמנטים של חווית המשתמש באתר שלכם.

  1. הבונוס - בכל אתר שאנחנו באונליין שמונליין בונים אנחנו מנסים לייצר טוויסט מעניין, או איזשהו בונוס לגולש. הטוויסט או הבונוס יכול להיות כתיבה מצחיקה בסגנון מסוים (מיקרו קופי זה קריטי!), ערך מוסף בלחיצה על כפתורים, שילוב משחקיות באתר או סרטוני וידיאו.

בשורה התחתונה - אנחנו מאוד ממליצים לערוך חקר משמעותי עם השאלות שצירפנו עבורכם כאן - תכננו מראש את הרעיון שלכם לבניית אתר אנטרנט. 70% מהתהליך הוא רק התכנון,  וברגע שאתם יודעים מה אתם רוצים מהאתר העסקי שלכם, לצוות שיבנה עבורכם אותו יהיה הרבה יותר קל להגשים את החלום הדיגיטלי שלכם.

אנחנו תמיד נמליץ לכם לפנות למשרד פרסום דיגיטלי שיסייע לכם בהבנת הצורך ובבנייה, עיצוב ותכנות של האתר שלכם, ואנחנו כמובן באונליין שמונליין גם נשמח לסייע!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה