מהו הצבע האקולוגי החדש של טמבור והאם הוא שווה את זה?



את רוב שעות היממה אנו מבלים בבית, וזוהי אחת מהסיבות שבגינן עליכם לדאוג שתוכלו לשמור על הבריאות שלכם. האם אתם יודעים כי הצבע שבו אתם צובעים את הקירות עלול להזיק לכם? הצבע האקולוגי החדש של טמבור הוא הפתרון האידיאלי לשמירה על הבריאות שלכם ושל כל שאר בני המשפחה שלכם. בואו לקבל סקירה מקיפה על הצבע החדש והאקולוגי של טמבור, הצבע שיסייע לכם לשהות בבית ללא דאגות.

טמבור

אידיאלי לאנשים הסובלים מבעיות נשימה

בעיות נשימה הן מנת חלקם של לא מעט אנשים גדולים וקטנים, והצבע של הקירות הוא הכרחי מאוד לצורך שמירה על בריאותם. הצבע האקולוגי של טמבור הוא צבע היפו אלרגני אשר מותאם באופן אישי לאנשים הסובלים מאסטמה ואלרגיות. כך שאם אתם יודעים שאתם נמנים באוכלוסיות הללו, שווה לכם לקחת בחשבון את צביעת הקירות בצבע הספציפי הזה.

 

מושלם לשמירה על איכות הסביבה

עוד בעיה שצריך לשים עליה את האצבע היא האריזה של המוצר, האריזה של הצבע שעשויה להיות בעייתית מאוד לאיכות הסביבה. בשונה מהאפשרויות האחרות שעומדות לרשותכם, הצבע החדש של טמבור מגיע עם אריזה ידידותית לסביבה. מדובר על אריזה שמכילה במינימום 25% חומרים ממוחזרים ואפשר למחזר את האריזה בקלות. כך שאם הנושא של איכות הסביבה חשוב לכם, אתם צריכים לקחת את הנושא הזה בחשבון בעת הרכישה של הצבע המושלם.

 

נלחם בהיווצרות עובש ופטריות

נמאס לכם להתמודד עם עובש ופטריות בקירות הבית? מדובר על סיטואציה לא נעימה, שכן היא גם עשויה לפגוע בבריאות שלכם ושל כל שאר בני המשפחה. eco2 הוא הצבע היחיד שמתמודד ונלחם בעובש ובפטריות שעלולות להיווצר בקירות של הבית. כך שאם עד כה ההתמודדות הייתה נראית לכם כלא אפשרית, אחרי שתצבעו את הקירות תראו שאתם לא אמורים להתמודד עם הבעיות הללו לאחר מכן.

 

העלימו את החיידקים מקירות הבית

האם אתם יודעים כמה חיידקים נמצאים על קירות הבית שלכם? eco2 משמיד כמעט 100% מהחיידקים על הקירות, כך שאחרי הצביעה אתם תוכלו לדעת שהקירות של הבית נקיים לחלוטין. זוהי אחת מהסיבות שבגינן אנו ממליצים לצבוע את קירות הבית עם eco2 לפחות פעם אחת בשנה, כך תוכלו לדעת שאתם שומרים על עצמכם ועל כל בני המשפחה שלכם.

 

eco2 השיג ציון מושלם במדד איכות האוויר הבינלאומי

אנו יכולים לספר לכם לא מעט על היתרונות השונים של הצבע האקולוגי של טמבור, אך עם מבחן התוצאה אי אפשר להתווכח. צבע eco2 של חברת טמבור השיג את הציון הגבוה ביותר במדד הבינלאומי לאיכות האוויר במבנים. כך שאם חשוב לכם לשמור עליכם ועל המשפחה שלכם, תוכלו לעשות זאת על ידי בחירת הצבע הנכון – הצבע הנכון ששם את טובתכם בראש סדר העדיפויות.

לסיכום- שימוש  החדש של טמבור אולי יקר יותר וישפיע על מחיר צביעת דירה, אבל לבריאות שלכם אין מחיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה