סוגי הלוואות נוספות הקיימות חוץ מהלוואות בנקאיות



המצב הכלכלי ויוקר המחיה הגבוה גורם ללא מעט אנשים להיכנס למצב של מינוס זמני או למינוס ממושך. על מנת לצאת ממצב זה עומדת בפנינו אופציה אחת והיא לקיחת הלוואה בנקאית או הלוואה חוץ בנקאית. אך לא תמיד הבנק ממהר לאשר הלוואות ונשארת בפנינו האופציה האחרונה של הלוואות חוץ בנקאיות.

קרדיט: depositphotos

אילו סוגי הלוואות חוץ בנקאיות עומדות בפנינו?

בעת לקיחת הלוואה חוץ בנקאית עומדות כמה אופציות עיקריות שניתן לקבל מהם הלוואה חוץ בנקאית ושאינן קשורות לבנק. אופציות אלו כוללות:

הלוואות מחברת האשראי- הלוואות אלה ניתנות ע"י חברות האשראי, אך על מנת לקבל אותם חברת האשראי צריכה לבדוק עם הבנק מה מצב הלקוח. במידה ומצבו אינו טוב וכולל עיקולים או מינוסים גבוהים לאורך תקופה ארוכה, לרוב לא תאושר לו הלוואה. ואם כן אושרה הלוואה הריבית בה היא גבוהה ביותר.

הלוואות מקרן השתלמות- חברות פיננסיות רבות מציעות ללקוחותיהם הלוואה מקרן השתלמות, הלוואה זאת ניתנת בתנאים טובים והיא יכולה להקל מאוד על הלווה שצריך את הכסף כמה שיותר מהר.

הלוואות חברתית- הלוואות חברתיות הן הלוואות אשר כוללת חיבור בין 2 אנשים, בעל הכסף הפוני והאדם שלווה אותו. באמצעות חברה מתווכחת ניתן לחבר בין שני הצדדים ולהציע להם הלוואה הכוללת ריבית נמוכה ללווה וריבית גבוהה למלווה.

הלוואות משוק שחור- הלוואה משוק שחור, היא הלוואה לא חוקית אשר ניתנת באופן פרטי, אך היא כוללת ריבית גבוהה מאוד והחזר תוך פרק זמן מסוים. במידה והיא לא מוחזרת בזמן, הלווה עלול לקבל איומים על חייו וכן הריבית שהוא משלם עליה עולה באחוזים גבוהים יותר. הלוואה זאת אינה מומלצת לאף לקוח, אך ישנם לקוחות ששום חברה חוץ בנקאית אינה מאשרת להם הלוואה וזוהי הדרך היחיד שלהם לקבל הלוואה.

האם כל אחד יכול לבקש הלוואה חוץ בנקאית?
כל אדם אשר לא אושרה לו הלוואה מהבנק יכול לפנות בבקשת הלוואה לכל אחד מחברות החוץ בנקאיות ולבקש הלוואה חוץ בנקאית. אישור בקשת ההלוואה חוץ בנקאית בחברות חוץ בנקאיות אינו מושפע מהבנק והן לא קשורות בכלל. לכן חשוב לפנות אליהם ולנסות לבקש הלוואה, אחד מחברות אלו ישמחו לתת לכם הלוואה, אומנם בריבית גבוהה יותר מהבנק, אך בכל זאת תקבלו אותה.

איזו הלוואה חוץ בנקאית כדאית?

כאשר הבנק אינו מוכן לתת לנו הלוואה, האופציה הכי טובה שעומדת עבורנו זה הלוואה מחברת האשראי, אך אם גם חברת האשראי אינה מאשרת הלוואה. הכי טוב לקחת הלוואה בנקאית מחברת הביטוח, קרן ההשתלמות או אפילו הלוואה חברתית. ההלוואה שאתם חייבים להיזהר ממנה גם אם היא האופציה האחרונה עבורכם היא הלוואה משוק שחור. כל איחור ביום ממועד החזר התשלום עלולה לפגוע בכם ובמשפחה שלכם וכן להכניס אתכם למתח ולחץ גדול יותר. מעבר לכך, היא לא חוקית ואף עלולה לסכן את חייכם.

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה