פולי קפה באיכות גבוהה: כי אי אפשר בלי קפה על הבוקר



גם אתם זקוקים למנת הקפה היומית שלכם? גם אתם מחפשים קפה איכותי לפתוח בו את הבוקר או להמשיך את הפסקת הצהריים שלכם? הקפה הוא אחד המשקאות הנצרכים ביותר ברחבי העולם. בכל משרד או מפגש קבוצתי מוצע קפה בחלב, קפה שחור, אספרסו או לאטה. הקפה תמיד נמצא שם כדי להנעים את זמננו, ולמעשה פולי הקפה הם שעושים את ההבדל. מסיבה זו כדאי לרכוש את פולי הקפה במקום איכותי.

קרדיט תמונה FREEPIK

ההיסטוריה הקצרה של הקפה

לא פעם אנו שואלים את עצמנו איך כל זה התחיל? כיצד הפכו פולי קפה קטנטנים לרכיבים של אחד המשקאות האהובים עלינו? ובכן, לא תמיד היינו מכורים כל כך לקפה. למעשה, כל זה התחיל במאה ה-12 לספירה. סביב הופעתו של הקפה נשזרו סיפורים רבים, ואחד הבולטים שבהם הוא על אדם שגורש מכבר בתימן. אותו אדם הלך בדרכים והיה תשוש ורעב מאוד. בדרכו הוא מצא גרגרים קטנים שהיו מרים ואינם ערבים לחך. הוא ניסה לערבב אותם עם מים, אך הם רק התקשו. מכיוון שהוא היה רעב מאוד, החליט אותו אדם לבשל את הגרגרים ובדרך זו נולד הקפה הראשון, והוא נתן למשקה הזה את השם "מוקה" על שמו של כפרו. מכל מקום, מדובר באגדה אחת, ולסיפור המצאת הקפה קיימות גרסאות שונות. בימינו לא כל כך משנה כיצד הקפה הגיע אלינו, העיקר שאנו יכולים ליהנות מטעמו מדי יום ביומו.

כך תבחרו את פולי הקפה שלכם

כאשר בוחרים פולי קפה, ישנם כמה דברים שכדאי לבדוק. ראשית, חשוב לבחון את החברה שממנה אתם מזמינים את פולי הקפה ולוודא שמדובר בחברה איכותית המציעה מוצרים מן המובחר. שנית, כדאי להחליט אם אתם מעוניינים בקפה חד זני או בקפה שהוא שילוב של שני זנים או יותר. כאשר מערבבים בין זני הקפה, מקבלים טעם מיוחד ויוקרתי. מומלץ לנסות כמה טעמים ומספר שילובים על מנת להגיע אל הטעם המושלם עבורכם.

דבר חשוב נוסף שיש לשים אליו לב הוא קליית הקפה. ישנן דרגות קלייה שונות, ואנו נתייחס לשלוש מהן. הראשונה היא קלייה בהירה. במסגרת הקלייה הזו הפולים נחשפים לחום לזמן קצר וכך מקבלים את צבעם הבהיר. לקפה שנקלה בקלייה בהירה אין מרירות גבוהה בהשוואה לסוגי קלייה אחרים ויש לו את החמיצות הגבוהה ביותר. סוג הקלייה השני הוא קלייה בינונית שבו רמת החמיצות והמרירות מאוזנות. הסוג השלישי הוא קלייה כהה שבמסגרתה משאירים את פולי הקפה בתנאי חום זמן רב יחסית עד שהוא מקבל גוון חום כהה והופך למבריק. בדרך כלל קפה מסוג זה בעל טעם מר יותר. מעבר לכך, סוגי הקפה מעידים גם על כמות הקפאין שיש בפולים. בניגוד לדעה הרווחת שפולי קפה כהים מכילים כמויות גבוהות יותר של קפאין, ההיפך הוא הנכון. הייצור של פולי הקפה בחום גבוהה בזמן ממושך מוציא מהם את כמויות הקפאין, וכך הם מרכיבים פחות קפאין מפולי קפה בהירים שרמות הקפאין המצוי בהן גבוהות יותר. מידע זה חיוני עבור אנשים שנמצאים בבקרה מבחינת צריכת הקפאין היומית שלהם.

איפה קונים פולי קפה?

אם אתם מחפשים לרכוש פולי קפה, חשוב לבחור חברה מקצועית המספקת אחריות על מוצריה.  חברה כזו מציעה פולי קפה טריים  שאפשר להרגיש את טעמם לאורך כל חוויית השתיה. כדאי גם לבדוק את המגוון של פולי קפה מסוגים שונים כמו פולי קפה לואיז אלברטו, מפגש סיה ואנג'יפ, דיגנר, בלנד, מריה, ראמש ועוד. כך, ניתן להכיר פולי קפה שלא טעמתם מקודם, להשוות בין טעמים ולהיחשף ביתר שאת לעולמו של הקפה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה