מידי שבוע, מנתח מוראד, מומחה לרפואה סינית בעזרת דיקור, עסוי וצמחי מרפא את מבנה אישיותו של דמות

מידי שבוע, מנתח מוראד, מומחה לרפואה סינית בעזרת דיקור, עסוי וצמחי מרפא את מבנה אישיותו של דמות מוכרת אחרת. הניתוח נעשה על ידי תמונה  ואינו בה להחליף ייעוץ אישי .

טל , על פי האמונה הסינית משתייכת לאלמנט האש.  היא בחורה יצירתית מאוד , מלאת ניצוצות ושמחת חיים  ויודעת להעניק אהבה. [caption id="attachment_16380" align="alignright" width="235" caption="טל קרוגמן, סטודנטית ופעילת ציבור"]

[/caption] היא מושכת לכיוון  דרום, הצבע הדומיננטי אדום  והקיץ עושה לה טוב. היא מאוד נדיבה , תמיד נכונה לעזור ולהיות שם ומעדיפה להסתכל על חצי הכוס המלאה. דברים חומריים לא ממש עושים לה את זה , היא רוחנית עושה יותר ומדברת פחות. כאשר אלמנט האש מוחלש  יש נטייה להתכנסות פנימית, הסתגרות,  או ההפך, התפרצות, בדיוק כפי  שהלהבה מתפרצת. אצל טל אלמנט האש מתמזג עם אלמנט  העץ, מה שאומר שהיא בשלה ויודעת מה היא רוצה מעצמה. היא מאוד ורבלית , יודעת להביע את עצמה ואת רצונותיה בצורה ברורה ותחום התקשורת  או משאבי אנוש מאוד מתאים לה. טל אוהבת להיות במרכז העניינים  ואוהבת שליטה , שלעיתים אגב היא עשויה לאבד אותה.  האש למעשה מייצרת אפר  מהעץ ששרפה, יחד עם זאת  מעלה לבה  ממעמקי כדור הארץ ומייצרת אדמה . ברגע שאלמנט האש בה במגע מול אלמנט המים  היא מרגישה חולשה. הטעם  המשפיע על אלמנט האש הוא :המר, והרגש הדומיננטי הוא שמחת החיים היתרה.  טל היא מסוג האנשים שכל בוס היה רוצה לידו. מצד אחד רגישה ומבינה ומצד שני ממוקדת מטרה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה