Civi: כשלטכנולוגיה יש לב רחב



בימים הקשים שלאחר פרוץ המלחמה חברת Civi הוכיחה שגם בתחומים של הטכנולוגיה והעסקים יש מקום להרבה אנושיות ואכפתיות, ותרמה את המערכת המתקדמת שלה לגיוס עובדים לארגונים שגייסו בחירום ולמפעלים החיוניים. ולמה לטענת החברה המילים כמו אכפתיות וידידותיות הם הדרך הטובה ביותר לתאר לא רק את התרומה הזאת, אלא גם את המערכת Civi עצמה?

קרדיט לתמונה Freepik

 מתגייסים להצלת העורף

עם תחילת מלחמת "חרבות ברזל" היה ברור לכולם כי החזית הנוספת שנפתחה בימים האלה היא החזית הכלכלית בעורף. לכן חברת Civi  החליטה מיד להתגייס למאמץ הלאומי ולסייע בחזית הזאת. בחברה הבינו מיד שיכולת הגיוס של כוח אדם איכותי למשרות חירום ולמפעלים החיוניים היא קריטית להמשך תפקודה של הכלכלה. לכן Civi מדי הציעה בהתנדבות את מערכת הגיוס שלה לארגונים הזקוקים לכך.

ואכן, מספר ארגונים שגייסו בחירום עבדו עם מערכת גיוס אוטומטית וידידותית של Civi כדי לאייש במהירות תפקידים קריטיים להמשך תפקודם של ארגונים ומפעלים שונים. Civi גאים לומר שתרמו תרומה חשובה להמשך הפעילות התקינה של המשק הישראלי בימי הלחימה. 

 

אכפתיות וידידותיות – הערכים שמגדירים את החברה

הפעילות הזאת התקיימה לא במקרה. אכפתיות וידידותיות הם הערכים שמהווים את הד.נ.א של חברת Civi. ומה שהופך את חברת Civi ליוצאת דופן בעולם מערכות הגיוס הוא המיקוד העמוק בערכים האלה של אכפתיות כלפי הלקוחות וידידותיות כלפי המשתמשים. אלו אינם רק סיסמאות יפות באתר החברה, אלא ערכי ליבה אמיתיים המשפיעים על כל היבט בפעילות Civi.

הדבר בא לידי ביטוי כבר בממשק הגיוס האינטואיטיבי והידידותי במיוחד שפיתחה החברה. כל מגייס יכול להפעיל את המערכת בקלות רבה ולבצע את כל הפעולות והתהליכים בצורה פשוטה ונוחה. גם מערך התמיכה וההדרכה של Civi זמין ואכפתי בצורה יוצאת דופן. מנהלת הצלחת לקוח של החברה מלווה כל לקוח באופן אישי, עונה לכל שאלה במהירות ודואגת לעזור לו להפיק את המיטב מהמערכת. "הרגשתי כאילו הם דואגים לי כאילו היו חבריי הקרובים!" העיד אחת הלקוחות.

 

מפתחי Civi הצליחו ליצור חווית משתמש מעולה הודות להתמקדות בערכים של ידידותיות ושירות. זו הסיבה שכל כך הרבה חברות בוחרות בפלטפורמת הגיוס הזאת.

מה זה בעצם מערכת גיוס עובדים ידידותית?

המטרה העיקרית של מערכת גיוס עובדים היא לייעל את תהליכי הגיוס, ועל כך עליה להיות מאוד קלה ופשוטה לתפעול, כלומר ידידותית למשתמש. אם פעולות בסיסיות כמו קליטת מועמדים, איתור מועמדים, תיעוד שיחות וכו' דורשות לחיצה על עשרות כפתורים ומילוי טפסים מורכבים, המערכת לא עונה על הצורך הבסיסי של צוותי הגיוס.

לעומת זאת, מערכת הגיוס הידידותית Civi מאפשרת ביצוע כל הפעולות באופן פשוט ואינטואיטיבי והופכת את העבודה עם מערכת גיוס לארגון לכדאית ביותר. הממשק תוכנן בקפידה על מנת להיות מובן וקל לתפעול גם עבור משתמשים ללא ניסיון קודם. אחרי תהליך קצר של הטמעה והדרכה ניתן להתחיל ליהנות מהממשק שמאפשר לפרסם משרות, לקלוט מועמדים, לסנן ולאתר את המועמדים הרלוונטיים, לתעד כל שלבי הגיוס - וכל זה בקליק אחד או שניים בלבד! מערכת כזו הופכת את חיי המגייסים לקלים ונעימים בהרבה. הם יכולים להתמקד בעיקר - באיתור המועמדים הטובים ביותר ואיוש משרות, במקום בתפעול מסורבל של המערכת.

הסוד של גיוס יעיל: מערכת גיוס שפותחה ע"י מגייסים

שיטוט קל מגלה כי ישנן מערכות גיוס עובדים מומלצות ומערכת גיוס Civi נהנית מאהדה רבה מצד המשתמשים שמשאירים עליה המלצות נלהבות בפלטפורמות רבות. הסוד של ההצלחה טמון בעובדה, ש-Civi פותחה על ידי צוות מומחים שהם בעצמם מגייסים לשעבר.

 האחראים על מערכת גיוס עובדים זו מכירים את כל האתגרים והקשיים של מגייסי כוח אדם מניסיון האישי. הם יודעים היטב מהם התהליכים הכי מסורבלים ומתסכלים ביותר עבור צוות הגיוס, מהם האתגרים שאיתם הוא מתמודד, ואילו כלים חסרים לו כדי להצליח בתפקיד. מתוך היכרות זו נבנתה תוכנת גיוס עובדים Civi מותאמת לחלוטין לצרכי המגייסים.

 Civi כוללת אוטומציה של רוב תהליכי הגיוס ומאפשרת חיפוש נרחב ומדויק של מועמדים פוטנציאליים, הן אם מדובר בפרסום משרות וקליטת מועמדים חדשים, והן אם מדובר בסריקת המאגר הקיים ואיתור מועמדים מתאימים למשרה החדשה. מערכת Civi פשוט "מבינה" את המגייסים.

 זוהי הסיבה להצלחתה הגדולה של Civi בקרב מאות מגייסים מרוצים. כשמערכת גיוס נבנית על ידי מומחים שהם בעצמם מגייסים, התוצאה היא המוצר הטוב ביותר בשוק הזה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה