כיצד למצוא חברת הובלות באשקלון?



מצאתם את דירת החלומות שלכם , וכעת נותר רק לעבור דירה. אשקלון מציעה מגוון רחב של חברות הובלה שונות, כמו גם אנשים פרטיים העוסקים בתחום. אך כיצד תוכלו לדעת מי החברה האמינה והמשתלמת ביותר לבצע את ההובלה?

מצאו חברת הובלות איכותית

חלק מהחברות אינן מחזיקות בפוליסות ביטוח מתאימות להובלה, אחרות אינן משתמשות במשאיות שלהם – אלא שוכרות משאיות ליום להובלות מזדמנות. לעומת זאת, חברות אחרות מעניקות שירות מקצועי במשך שנים רבות. כעת הרבה יותר פשוט ליהנות מהובלות בטוחות, בהן כל הריהוט, כולל חפצי החשמל שלכם נמצאים בידיים בטוחות, והמחיר? תלוי בכם!

מוצאים את השירות הטוב ביותר במחיר הזול ביותר

שירות חדשני פותח עבורכם מכרז ללא תשלום, בו אך ורק חברות הובלה מקצועיות מתחרות זו בזו על מנת לספק לכם את השירות המקצועי ביותר, במחירים תחרותיים. תהליך פתיחת המכרז אורך מספר דקות בלבד. כל שעליכם לעשות הוא להזין את פרטי נקודות המוצא ויעד (כתובות, האם מדובר בדירה או בית, מספר חדרים וקומה), את אופי וכמות התכולה שאתם עומדים להעביר ואת תאריך המעבר המבוקש – ולקבל מחירים ממספר חברות, בלי שפרטיכם האישיים נחשפים.

מוכנים לעבור? כנסו לפתיחת מכרז חינם להובלות באשקלון

מי חשב על השירות הגאוני הזה?

שירות גט מובינג החל כיוזמה של מספר שותפים, שחיפשו דרך לייעל את תהליך בחירת חברת ההובלות באשקלון ובערים נוספות. עד היום, לקוחות היו מחפשים בדפי זהב או בגוגל מספר חברות, מתקשרים, ומנסים לקבל הצעות מחיר. התהליך דרש השקעה של זמן רב, וגם יכולת ארגון. זאת משום שיש לרשום ידנית  כל הצעה לצד פרטי החברות השונות, כאשר לא ניתן להשוות ביניהן בצורה שקופה. כמו כן, בחיפוש מסוג זה אינכם יכולים לדעת האם מדובר בחברה גדולה, או במוביל מזדמן המפעיל שירות הובלות בשעות הפנאי לצד עיסוקים נוספים.

ומה קורה אם יש בעיה כלשהי ביום ההובלה?

חברת גט מובינג אינה מסתפקת רק בשירותי התיווך בין המובילים ללקוחות, אלא מלווה אתכם גם במהלך תהליך ההובלה עצמו באמצעות מוקד שירות לקוחות אדיב ומיומן. המובילים לא הגיעו? הצעת המחיר תפחה פתאום? יש למי להתקשר. איך השיטה של גט מובינג עובדת?

יוצרים קהילה של לקוחות מרוצים

חברות ההובלה, שאינן מעוניינות לקבל ביקורת שלילית באתר, ידאגו לתת ללקוחות גט מובינג את השירות הטוב ביותר. מערכת ההמלצות החכמה מבטיחה שתוכלו לאתר את החברה המתאימה לכם ביותר בזמן המכרז, כמו גם לבדוק את רמת השירות המוצע. כך, באמצעות בניית קהילה אקטיבית של לקוחות בתחום ההובלה תוכלו לשתף את החוויה שלכם, וללמוד מנסיונם של אחרים אילו חברות יציעו שירות אדיב וסבלני, כמו גם הובלה בטוחה, ואילו חברות אכזבו את לקוחותיהן.

לסיכום, לפני שאתם מתכננים את ההובלה הבאה שלכם, כנסו לבצע מכרז ללא תשלום, ותוכלו לחסוך זמן וכסף.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה