גם לכם יובל נעים נשמע מיואש?



אחרי המשחק שבו אשקלון הציגה דקות מעטות בלבד של כדורגל טוב (לא יותר) וניצלה מהפסד לבני יהודה, יכול המאמן להשמיע את דברו אבל הוא היה מינורי

מה שראה כל הקהל שעל פי הערכות מנה כ - 2,000 איש, ראה גם יובל נעים. הפעם אני אפרגן לו קצת, הסגל של השנה בחמיים אחוזים פחות טוב מהסגל של העונה שעברה ולמרות זאת מצליח נעים להפיק מהם קצת תועלת אשר לצערי לא תספיק להשאר בליגה, אלא אם כן עוד קבוצה תחטוף מינוס 12 נקודות על עבירה בתקנון או שהיא לפני פירוק.

השאלה המרכזית מי עזר ליובל נעים לבחור את הסגל? כנראה שאף אחד. אני בטוח שחלק מחברי הנהלת הקבוצה שיש להם מושג וחצי בכדורגל והם לא עבמים, שותקים ונותנים לנעים לעשות כרצונו בסגל הקבוצה, אז שלא יביעו פליאה  בכל פעם שהוא דורש חיזוקים.

יובל נעים היה אתמול מינורי מאוד בתגובות שלו לשאלות העיתונאים שחלקם כנראה בא כדי לפרגן למאמן ואף באחת השאלות הוא אמר "אשקלון שיחקה יותר טוב מבני יהודה". וואלה? כנראה שהיית במשחק אחר שדר ערוץ 5 שאין לי מושג מי הוא בכלל, אבל בהחלט נשמע לא רציני, שכן בני יהודה  הייתה אולי שווה לאשקלון בפרקי זמן של המשחק אבל הייתה מסוכנת יותר ואשקלון יצאה בזול מהמשחק הזה. 1:1 זו תוצאה שאפשר להביע סיפוק על קבלתה. המשחק הבא יערך בעוד שבועייים עקב פגרת הנבחרות והקבוצה שתארח את אשקלון היא, הפועל באר שבע. המשחק יערך "בטרנר". לא צריך להיות נביא כדי לדעת שנעים מוותר על המשחק הזה מבחינת נקודות ולו רק בגלל שבאר שבע היא לא היריבה של אשקלון. כנראה גם לא בני יהודה שככל הנראה תתמודד בפלייאוף העליון לפי שני משחקיה הראשונים.

אגב, אף מילה על התקלה של הזרקורים. אם לא היה מתוקן כנראה אשקלון הייתה מאבדת את מקומה בליגת העל. מעכשיו יבדקו את הזרקורים חמש שעות לפני פתיחת המשחק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה