"הרומן הסוער" בין תומר גלאם למשה אטיאס הסתיים



מייק אטדגי, מנתח את עיתוני סוף השבוע ומגיע למסקנות פשוטות שגם אלה שקרובים אליך עכשיו, כנראה לא ילכו איתך בהמשך

מייק אטדגי סקירת עיתוני ומקומוני השבת בעיר אשקלון. אחרי אימון מפרך קבוצה של גברים נמצאים בחדר ההלבשה במכון כושר יוקרתי (לא משנה היכן המקום) ולפתע נשמע צלצול של פלאפון שמונח על אחד הספסלים. גבר אחד מפעיל את הרמקול ומתחיל בשיחה, שאר המתאמנים עוצרים ומקשיבים לשיחה:

הגבר: "הלו" האישה: "היי מאמי, זאת אני, אתה במכון כושר?" הגבר: "כן מאמי." האישה: "אני כרגע בכיכר המדינה ומצאתי ג'קט מהמם, זה עולה 7000 ₪ זה בסדר אם אקנה את זה?"

הגבר: "בטח, אם את אוהבת את זה אז בכיף." האישה: "אהה, גם עברתי בסוכנות רכב בדרך וראיתי את המרצדס החדשה שמאוד אהבתי." הגבר: "כמה זה עולה?" האישה: "מיליון וחצי." הגבר: "בסדר, אבל במחיר הזה אני רוצה את זה באבזור מלא." האישה: "נהדר, אהה עוד דבר אחד... דיברתי עכשיו עם דנה והיא סיפרה שהבית שמאד אהבתי שוב למכירה, הם מבקשים 12,000,000." הגבר: "אז תלכי על זה ותגישי הצעה של 11,000,000. הם בטח יקבלו את זה ואם לא אז לא סוף העולם, נוכל להרשות לעצמנו אם זה מה שאת רוצה." אישה : "בסדר מותק, נתראה בהמשך, אני אוהבת אותך." הגבר: "ביי, גם אני אוהב אותך." הגבר מסיים את השיחה וכל שאר הגברים מסתכלים עליו בתדהמה. הוא מסתובב אליהם ושואל "מישהו יודע של מי האייפון הזה?"

הסקירה תעסוק בנושאים החשובים הבאים:

1. "הרומן" הקצר בין חבר המועצה משה אטיאס לגלאם הסתיים סופית!! אטיאס שנחשב לשותף קואליציוני בכיר של גלאם שולח לעברו חיצים מורעלים!!! בפועל אטיאס מסיים לגלאם את דרכו הפוליטית!!!

2. "אני לא עושה פופוליזם זול, לא מתהדר בדבר לא לי ולא מציף את התושבים בפוסטים שמאדירים את שמי" אטיאס שולח לעברו של גלאם פצצה שוברת שיווין ובעצם אומר לו בפנים שהוא נרקסיסט ומגלומן!!!

3. דף פרסום של עיריית אשקלון בעלות של עשרות אלפי שקלים הופץ לעיתונים ולמקומונים.. הכותרת "תודה לעשרות אלפי המשתתפים באירועי הקיץ באשקלון"... על החתום משה אטיאס וגלאם... בדף הפרסום יש שש תמונות של גלאם ואחת של אטיאס!! מגלומן ונרקסיסט כבר אמרתי? בהחלט!! נכון גם אטיאס בדעתי!!!

4. חבר המועצה רמי סופר לא עוצר בעצור וממשיך לאיים! רמי שנחשב למאיים סדרתי טוען בעזרת "העוזר" / "דובר" שלו דותן חיים שבכלל הוא המאויים ותיכף הוא מסיים לשפץ את מתנ"ס וולדנברג ומתפנה לטפל במישור המשפטי באיומים, בשקרים ובהשמצות שהופנו כלפיו 😂😂😂 אינני יודע מדוע אני נזכר באמירה "כלב נובח אינו נושך"!!!

5. השר גלעד ארדן מבקר בעיריית אשקלון ובמקומוניקט המופץ ע"י "התוכי המדבר" נטען שיחידת השיטור הרגלי תחוזק... חופי הרחצה ירושתו במצלמות שיחוברו למוקד העירוני... מערכת טילים s-300 😂😂 הדברים שנאמרו בפגישה שונים מאוד מהקומוניקט!!! הפרטים בסקירה!!

6. הושק 'עץ המוצצים' הראשון מסוגו באשקלון ... "התוכי המדבר" של עיריית אשקלון אפשר לקבל הסבר מה זה "הראשון מסוגו"? זה עץ נדיר? גלאם בכלל טוען שלא שמעכשיו לא צריכים לצאת מחוץ לעיר כדי להיפרד מהמוצץ 😂😂 האמת כבר אין לי מילים!!!

 7. היום נפתחה שנת הלימודים בכל רחבי הארץ... באשקלון הכיתות יותר מצפופות.. הממוצע הארצי 25.6 תלמידים בכיתה ובאשקלון 28.9 בבית ספר יסודי.. 31.4 בחטיבות הביניים ו 24.6 תלמידים בתיכון... !!!

8. אשקלון מתייבשת... איי תנועה הפורחים בצפון העיר הפכו לאחרונה לצהובים, יבשים וכמה מהם ריקים לגמרי. הצמחייה הירוקה בטיילת החדשה נעלמה כלא הייתה, ובחלק מהמקומות הדשא התייבש לחלוטין והותיר קרחות... התושבים שואלים מדוע עיריית אשקלון מייבשת את הצמחייה? עזבו אתכם דשא העיקר יש הופעות חינם☺!!!

9. הכתבת המוערכת קרן אור אזולאי בטור דעה אישית נוקב וקשה מאוד כלפי קומה 4.... היא קוראת להם 'ליצני העיר' !!!

10. פינוי בינוי ותמ"א 38 התנפצו לתושבי אשקלון בפרצוף... מה שנשאר מהחלום למרפסת וממ"ד הם רק עוד כמה שלטים שהספיקו להעלות חלודה... גלאם טוען שויכוחי סרק בין ריימן פולט לבין רו"ח גלעד אורן הם שהביאו לתוצאה גרועה ושיתוק מוחלט של המצב😂😂 בפועל מי שלקה בשיתוק מוחלט בתור סגנו וממלא מקומו של שמעוני זה גלאם בעצמו!!!

11. אבי נמני מאיים בתביעת ענק.... העירייה החליטה להפר את החוזה עם נימ גרופ ופעילות בית הספר לכדורגל הוקפאה.... נמני ושותפיו לא מתכוונים לוותר הם אומרים :" צר לנו שילדי אשקלון הם הקורבנות האמיתיים של התנהלות פוליטית כל כך כושלת של מנהלי העיר" הזוי מה שקורה כאן!!!

1. 'סקופ' .... עמוד 12 טור דעה אישית של הכתבת קרן אור אזולאי... הכותרת :" האדרה עצמית של נבחרי ציבור כבר מתחילה להימאס על הציבור, נראה כי עוד לא התחילה שנת הבחירות וכבר כל אחד רוצה להראות כמה הוא עשה יותר מהאחר... קרן טוענת שהנרקסיזם המוגזם הפך להיות נחלת העיר... קרן, את המילה נרקסיזם שמת במרכאות כפולות מה הסיבה? אני טוען שמדובר בנרקסיסטים ומגלומנים בצורה ברורה!! טור חד ונוקב אשר שם לגלאם וחבורתו את כל האמת בפנים.... קרן מסיימת בכך שנמשיך לעקוב אחר ליצני העיר 😂😂 קרן היקרה אם בתקופת שמעוני היית כותבת בסגנון הזה אני בטוח שהסיפור היה נגמר הרבה יותר מהר!!!

עמוד 16 קיץ של ארועים.... חצי עמוד בסגנון כתבה וראיון עם חבר המועצה משה אטיאס.... כידוע אטיאס הוא הממונה בעיריית אשקלון ומשמש בתור המשנה לראש העיר, משה אטיאס חתם השבוע את אירועי הקיץ בשכונות ואת אירוע השיא לנוער באמפי פארק וסיכם את החודשיים האינטנסיביים הללו במשפט אחד, "לא הבנתי עד כמה הציבור בעיר צמא לתרבות." השבוע הסתיימו אירועי הקיץ בעיר אשקלון, את האירועים חתמו פסטיבל "לא לדאוגוסט", שנערך בשכונת שמשון, ואירוע הנוער באמפי בפארק הלאומי. במהלך חודשי הקיץ התקיימו לא מעט אירועים בשכונות,

אטיאס ניסה לשלב בין האירועים השונים, אך לא פעם פשוט לא הספיק לסייר בין כולם, אך בראיון לסקופ הוא מדגיש כי בכל אירוע הוא היה מעורב בכל הפרטים הקטנים, "הייתה לי יד חופשית לבחור את האירועים ולהחליט, ניסינו לקיים מגוון אירועים לכלל הציבור, ואני מאמין שהצלחנו לגעת בכולם, השנה קיימנו לראשונה גם הרקדות בחוף הים, זה משהו שזכור לי עוד בהיותי ילד, משהו שנקטע פתאום ללא שום סיבה, אני שמח שזה חזר והתושבים גם נוהרים לשם, קיימנו טברנה בטיילת באווירה יוונית, רבים הגיעו ונהנו מהמגוון הרב של הפעילויות. אני מודה לשותפים שלי, ובעיקר לחטיבת האירועים בחברה הכלכלית שדאגו לסייע לי בנושא." ציין אטיאס. כעת מתכוננים כבר לפסטיבל דרום עולה שאמור להתקיים בחול המועד סוכות, זאת הפעם הרביעית ואליו ינהרו מיטב האומנים. אתה לא חושב שהושקע סכום מוגזם מידי עבור האירועים? אני לא חושב, ראשית, זה אותו תקציב כמו תמיד, שנית, אני חושב שתרבות ואירועים זה משהו שהציבור דורש, אני מסתכל על האנשים שמתגוררים בשכונות קשות יום, אני יודע מה זה כי אני יליד השכונה הזו, אם אני יכול לאפשר להם לראות הופעה של מיכל הקטנה בחינם, הפעלות בחינם, והופעה של משה פרץ ב25 ₪ למה שלא אעשה את זה? אירועים זה חלק חשוב בכל עיר וזה לא בא על חשבון משהו אחר. אטיאס מדגיש כי הוא אינו יכול להיות תמיד זמין לכל אירוע, היות והוא אינו מתפרנס מהעירייה וצריך לעבוד, אך מוסיף כי הראש שלו עסוק לא מעט בעיר, יחד עם הרצון להיות קשוב לתושבים ולסייע, הוא מתחיל בעוד שבועיים את מסע הבחירות שלו בהרמת כוסית חגיגית ובטוח שהציבור יחזיר לו אהבה בקלפי על כל התקופה האחרונה. אתה משתמש באירועים כתעמולת בחירות? מי שמכיר אותי יודע שאני רחוק מזה, את יכולה גם לראות את הפייסבוק שלי, אני לא עושה פופוליזם זול, לא מתהדר בדבר לא לי ולא מציף את התושבים בפוסטים שמאדירים את שמי, אני נשאר עממי, עם רגליים על הקרקע, חבר של כולם ואוהב אדם. את כבר מצהיר במי תתמוך בבחירות הבאות? עדיין מוקדם לומר, אני אוהב את תומר, אני חושב שהוא עושה עבודה מדהימה, אך לא הצהרתי שאני איתו ולא הצהרתי שאני לא איתו, אני בינתיים מגבש את הרשימה שלי למועצת העיר, חשוב לי להגדיל את התמיכה למועצה בכדי שאוכל בעתיד להיות משמעותי יותר עבור קהל הבוחרים שלי. קוראים יקרים בחרתי להעלות לכם את כל הכתבה כדי להוכיח לכם שבעצם אטיאס שולח חיצים מורעלים לעברו של גלאם ודרכו הפוליטית של גלאם מסתיימת סופית!!!

1. אטיאס הוא המשנה לראש העיר ונחשב לשותף קואליציוני בכיר מאוד!!

2. מי שהיה אדריכל "הנצחון" שהצליח להושיב את גלאם בכיסא קומה 4 זה אטיאס!!!

3. את הטיל מונחה לייזר :"אני לא עושה פופוליזם זול, לא מתהדר בדבר לא לי ולא מציף את התושבים בפוסטים שמאדירים את שמי" שולח אטיאס לעברו שך גלאם !!!!!

4. כאשר שותף קואליציוני בכיר אומר " לא הצהרתי שאני איתן או לא איתו " זה מביע חוסר אמון מוחלט בגלאם, אכזבה ובעצם האמירה מסיימת סופית דרכו הפוליטית והלא מוצללת של גלאם!!!

5. אטיאס אומר במילים מכובסות שגלאם נרקסיסט ומגלומן ללא תקנה!!! המשך המקומון קומוניקטים שמופעים גם במקומונים ובעיתונים האחרים ושם אתייחס אליהם. מקומון עם מגמה לעבר שנת הבחירות ציון טוב מאוד.

2. 'סטאר'.... עמוד 6 דף פרסום של עיריית אשקלון עם הכותרת "תודה לעשרות אלפי המשתתפים באירועי הקיץ באשקלון".... בדף יש שש תמונות של גלאם ורק אחת של אטיאס שהוא בעצם הממונה על האירועים!!! הפצת הדף למקומונים ולעיתונים מעל 10,000 ₪ .... ונשאלת השאלה מדוע היוזם והמוח שמאחרי האירועים מופיע רק בתמומה 1? 1. אני שוב פעם מצטט את אטיאס "אני לא עושה פופוליזם זול, לא מתהדר בדבר לא לי ולא מציף את התושבים בפוסטים שמאדירים את שמי"!!! 2. אטיאס טוען חד משמעית שגלאם נרקסיסט!! 3. תופעת לוואי קשה של מחלת הנרקסיזם היא אי יכולת לפרגן דבר שגלאם "מצטיין" בו!!! 4. "הרומן הסוער" בין גלאם לאטיאס הסתיים בצורה מכוערת!!! 5. אטיאס נוכח לדעת שאין לנו על מי לסמוך אלה על אבינו שבשמיים☺. 6. הבגידה של גלאם באטיאס הייתה צפוייה מראש!! עמוד 10 מכרזים לתפקיד מנהל/ת היכל התרבות... ולתפקיד המנהל/ת הכללי של החכ"ל .... בהצלחה למתמודדים ואני מאוד מקווה שזה לא תפור!!! אליהו ברדא שבת שלום ידידי!!!! עמוד 20 סגן ראש העיר רמי סופר ממשיך לאיים והפעם עליי 😂😂😂!!! בשיחה מוקלטת ומאיימת אומר סופר את הדברים הבאים: סופר: "אתה כל שני וחמישי מעלה פוסט עליי ומלכלך עליי" אטדגי: "נו יאללה תתבע אותי" סופר: "אז תשמע, אם אתה רוצה במס הכנסה מחר תיק, מחר בבוקר תיק במס הכנסה, תירגע. ותזכור דבר אחד, אף אחד לא יכול לעשות לי מה שאתה רוצה לעשות לי. תיזהר, קיבלת עכשיו אזהרה ממני ואני מזהיר אותך". 😂😂😂😂😂😂😂😂😂!!!! רמי, מה עם ביטוח לאומי, מע"מ ????😂😂😂😂😂!!! אני נזכר ישר באמירה "כלב נובח לא נושך"!!! שאלות מעורך המקומון: הי מייק, בהמשך לשיחת האיומים שקיבלת מסגן ראש העיר רמי סופר, האם הגשת תלונה במשטרה? כיצד אתה רואה את התנהלותו של נבחר הציבור? לא הגשתי תלונה במשטרה ואינני מתכוון לעשות זאת מאחר ואינני מתכוון לפגוע בסופר בכל צורה שהיא! ממליץ לאדון סופר לא לאיים על תושבים המביעים דעות בשם חופש הביטוי והדמוקרטיה מאחר וזה מוכיח פחדנות ונסיון עלוב לסתימת פיות ! שיחת הטלפון המדוברת התרחשה בתאריך 1/3/2017 בשעה 19:26 ומשך השיחה היה דקה ו 26 שניות!!! באותו חלון זמן היו אמורים חברי מועצת העיר לבחור ממלא מקום לשמעוני המודח כמתחייב בחוק... סופר התכוון לתמוך באפי מור ואני באופן טבעי העלתי פוסט אשר מצוטטים בו דברים קשים מאוד שאמר סופר על אפי ... הפוסט העלה חמתו של סופר והוא יזם שיחת טלפון מאיימת ברמה נמוכה מאוד!! יש לציין שלא מדובר באיום הראשון של סופר וקדמו לכך איומים/עימותים עם גיסו מנכ"ל עיריית אשקלון חיים סופר ... היועצת המשפטית עו"ד הילה רווח... חבר המועצה אפי מור.... וראש העיר המושעה איתמר שמעוני.

חובה לציין שרמי סופר לא נבחר ציבור במובן הטהור של המילה אלה נכנס למועצת העיר ברוטציה בינו לבין ראש הרשימה עו"ד אבי קריסי... התהלותו של סופר עבריינית, מזלזלת ועלובה. אני דורש מתומר גלאם לפטר לאלתר את סגנו רמי סופר מאחר ואינו ראוי להיות בקומה 4 אפילו עוד דקה אחת באם גלאם לא עושה זאת הוא נכנס לתוך אמירת חז"ל "אמור לי מי החברים שלך ואגיד לך מי אתה".... מאחל לסופר הצלחה בהמשך הדרך. דותן חיים העוזר של סופר מוסר בתגובה שרמי מסיים את השיפוץ במתנ"ס וולדנברג ואז הוא יתפנה לטפל במישור המשפטי באיומים, השקרים ובהשמצות..... דותן לא שוכח ללקק לבוס ולהכין אותו לבחירות וטוען שאנשים המקורבים לגורמי אופוזיציה נלחצים וחוששים מהתמיכה ההולכת וגדלה ומהאהדה של הציבור כלפיו....😂😂😂 תגיד דותן מה עם ההערצה, סגידה, עילפון ועוד 😂😂😂 לא עלה לך בראש לחבר תגובה חכמה יותר? אני מעביר לכם מסר חד וברור דותן&רמי... אם אתם לא מטפלים בי במישור המשפטי אתם סתם פחדנים!!!! עמוד 23 הושק 'עץ המוצצים' הראשון מסוגו באשקלון☺ גלאם טוען שמעכשיו לא צריכים לצאת מחוץ לעיר עדי להיפרד מהמוצץ...😂😂😂 האמת נגמרו לי המילים!!! מקומון שעולה להתקפות כולל שינוי מגמה "טבעי" ציון טוה מאוד.

3. 'אובייקטיבי' עמוד 12 טור דעה של שמעון בן חיים.... טור לייט עם מגמת לקקנות.... באותו עמוד טור מצויין של הכתבת המעולה מילן מועלם... היא שואלת "מי ראה את סופה ביילין?" סיעת ישראל ביתנו קיבלה מתומר גלאם את כל מה שביקשה בכדי לעזור לו להתיישב על הכסא של שמעוני, אז לאן נעלמו סופה וחבריה? נראה שהמקומון מסמן את הרוסים !!! עמודים 18 ו 19 ראיון נרחב עם מי שהיה מנהל החטיבה להתחדשות עירונית בעיר עו"ד ריימן פולט... כל ההבטחות על פינוי בינוי ותמ"א 38 התנפצו לתושבי אשקלון בפרצוף.... ריימן טוען שהוא ניסה יותר מפעם להיפגש עם גלאם ולקדם את הנושא אך גלאם התעלם!!! ריימן אומר :"לעיתים התחושה שלי שאנשים מדברים על "שכונות" ו "מצוקה" דווקא הם אלה שבבורותם מכשילים כל יוזמה בנושאים אלה, כאילו רוצים להנציח את העוני"!!! "התוכי המדבר" טוען שגלאם שם בעדיפות גבוהה ביותר את הנושא והוא באופן אישי עוקב אחר התפתחות וקידום השכונות הוותיקות....😂 נו 'בויה' איך זה מתיישב עם העובדה שאתה וריימן לא נפגשתם? עוד מוסיף "התוכי המדבר" שויכוי סרק בין ריימן לרו"ח גלעד אורן הם שהביאו לתוצאה גרועה ולשיתוק מוחלט של הנושא.... וזאת למרות הדחיפה והסיוע הרב שקיבלו ממנכ"ל העירייה באופן שוטף ואישי....: 😂😂😂!!! 1. גלאם היכן אתה הייתה בכל הסיפור בשלוש וחצי שנים האחרונות? 2. אתה מצוטט שאחד שהלך עם שמעוני באש ובמים והיה יד ימינו... ואני שואל האם אתה שותף מלא או אחראי בלעדי לכישלון? 3. את טוען לשיתוק מוחלט שנגרם בגלל רו"ח גלעד אורן ועו"ד ריימן פולאט.... מדוע אתה ושמעוני לא פיטרתם אותם?

4. גלאם "התכשיט" שלך חיים סופר למרות כל הסיוע הרב שהוא נתן באופן אישי ושוטף לא הצליח להזיזי כלום.... אתה לא חושב שפשוט יותר להזיז אותו?

5. קוראים יקרים לא לשכוח שגלאם&שמעוני בע"מ פשטו רגל וגרמו לפשיטת רגל של העיר!!! בהרמת מסך פשוטה מוכיחים שגלאם ריסק ועדיין מרסק עיר שלמה!!! עמודים 20 ו 21 אבי נמני מאיים בתביעת ענק ... העירייה החליטה להפר את החוזה עם נימ גרופ ופעילות בית הספר לכדורגל הוקפאה... נמני ושותפיו לא מתכוונים לוותר וטוענים :" צר לנו שילדי אשקלון הם הקורבנות האמיתיים של התנהלות פוליטית כל כך כושלת של מנהלי העיר" .... עיריית אשקלון טוענת שהתנהלות נימ גרופ לא תקינה ... ואני שואל היכן הייתה גלאם בכל השלוש וחצי שנים ששלמה כהן התריע והעלה את הכל בישיבות מועצה? פחדנות? אגואיסטיות? חימום כיסא? מקומון עם שינוי קל של מגמה .... נמשיך לעקוב ציון טוב.

4. 'כאן דרום'... עמוד 24 אשקלון מתייבשת.. איי התנועה הפורחים בצפון העיר הפכו לאחרונה לצהובים יבשים וכמה מהם ריקים לגמרי.... הצמחייה הירוקה בטיילת החדשה נעלמה כלא הייתה ובחלק מהמקומות הדשא התייבש לחלוטין והותיר קרחות..."עד שכבר עשו משהו אז למה הורסים?" אומרים התושבים... תכנית הלחם והשעשועים של גלאם כולל הוצאות מטורפות על תחזוקת הנרקסיזם והמגלומניה הם הגורמים למצב הגרוע!!! עמוד 32 השר ארדן ביקר בקומה 4.... אז מספרים לנו על חיזוק יחידת השיטור הרגלי...רישות החופים במצלמות... אני אומר הלוואי וזה נכון ואם כן אז שאפו!!! בפועל מה שקרה בפגישה היה שהשר אמר אם יתאפשר לסייע כספית אם יהיו יתרות נסייע לעיר. כל חבר מועצה ניסה להידחף לשבת ליד תומר והשר, והם ניסו לדבר על ביטחון וחמאס וכו אז הוא קטע אותם ואמר להם הלו הלו חמודים שלי אנחנו המשרד לביטחון פנים.... לא קשורים לעזה וגם אמר לתומר שידוע שאשקלון היא עיר עם אחוזי אלימות גבוהים מאוד וצריך לטפל בזה.... מעניין מאוד מדוע לא מוזכר באף מקום שהשר טען שאשקלון היא עיר עם אחוזי אלימות מאוד גבוהים? חובה לציין שהממונה על הבטחון בעיריית אשקלון זה גלאם!!!! עיתון עם מגמה אובייקטיבית עם שינויים קלים מאוד מידי פעם... ציון טוב מאוד.

5. 'ידיעות אשקלון'.... עמוד 20 באשקלון הכיתות יותר צפופות... על פי נתוני משרד החינוך הממוצע הארצי הוא 25.6 תלמידים בכיתה... באשקלון יש 28.9 תלמידים בממוצע בבית ספר יסודי... 31.4 בחטיבות הביניים... 24.6 בתיכון.... מנהלת באחד מבתי הספר בעיר אמרה :" בכיתות א' עד ג' יש 33 תלמידים בכיתה... אך בכיתות ד' ו ו' יש עדיין 38 - 39 תלמידים. זה לא פשוט. המורות הוותיקות מתקשות מאוד... רבות רוצות לפרוש ואחרות נעדרות עקב מחלה.... מצוקת סרדינים נוראית בעיר אשקלון!!! עמוד 20 כתבה מדוייקת מאוד על הפסקת פעילות בית הספר לכדורגל של אבי נמני... עיתון מעולה עם ציון מעולה. קוראים יקרים.... מערכת הבחירות בעיר אשקלון נכנסה להילוך ראשון.... שותף קואליציוני בכיר מאוד אטיאס משה שולח לעברו של גלאם חץ מורעל ואומר את הדברים הבאים לשאלת הכתבת האם הוא משתמש באירועים כתעמולת בחירות " אני לא עושה פופוליזם זול, לא מתהדר בדבר לא לי ולא מציף את התושבים בםוסטים שמאדירים את שמי"!!! אטיאס אומר במילים פשוטות אני ונרקסיסטים לא הולכים יחד!! לשאלת הכתבת האם הוא מצהיר במי יתמוך בבחירות הבאות הוא אומר :"...לא הצהרתי שאני ולא הצהרתי שאני לא איתו..." המלל מביע נבעת אי אמון בגלאם .... אני קובע חד משמעית ש "הרומן הסוער" בין גלאם לאטיאס הסתיים... אטיאס בחור מוכשר מאוד שבתפקידו הממונה על האירועים עושה עבודה מעולה והוא הולך רק עם המנצח!!! התנתקות בין גלאם למנכ"ל העירייה חיים סופר לא תהיה לעולם והתלות של גלאם במנכ"ל מתחזקת מיום ליום!! לגלאם נשארו בקנה רק 'דאטו קטוסה', בוריס מנור ורמי סופר ועל פניו לא רק שאי אפשר לנצח איתם אלה ככל הנראה לא נראה אותם במועצת העיר אשקלון בסוף 2018.... גלאם גם הבטיח לכולם "מרצדסים" וכו' בפועל לא קיבלו כלום!! אעשה מאמץ לנתח המצב הפוליטי בעיר בכל שבוע כדי להוביל אתכם להחלטה הנכונה ביותר ב 2018... בשבוע הקרוב יופיעו פוסטים החושפים התנהלות מטופשת של גלאם והיועצים ואני מקווה מאוד שהאור הירוק לפוסט פלילי יינתן... ביום ב' הקרוב ישיבת מועצה מן המניין ויהיה שם מאוד מאוד מעניין. קריאה מהנה ושבת שלום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה