דוידי סגר רחוב בברנע והתושבים במקום זועמים



ללא שום הודעה מוקדמת נסגר אחד הרחובות המובילים למגדלי בכור בשכונת ברנע, על ידי היזם. הודעה גם לא יצאה מהעירייה. התושבים במקום: "משהו השתבש בחשיבה בעיריית אשקלון. הכביש קיים כבר עשרות שנים ומישהו אולי מכר אותו גם לדוידי"

 כביש גישה ציבורי, שסלול על פי כל הכללים עם ארבעה מסלולים (שניים בכל צד) ומסומנים על הכביש הפניות והוא אף מסומן במפות המקום ככביש רגיל ומביל משדרות ירושלים לכיוון רחוב "חיים סלע" נסגר על ידי היזם, יואל דוידי וכבר החלו לתחום אותו בגדרות כולל את המדרכות במקום. תושבי השכונה כבר החלו בפעולות מחאה כדי להבין אין סוגרים להם כביש שהיה קיים עוד לפני שהם קנו דירות במקום. "בלי הודעה מוקדמת של של היזם ולא של העירייה. איציק אברג'ל תושב המקום אומר שמהנדסת העיר הייתה במקום ואף הודיעה לפועלים שאסור להם לחסום את הכביש, אך ברגע שהיא הלכה הם המשיכו לסגור אותו. למרות שגם פקחים הגיעו למקום". הוא אומר.

יואל דוידי, מואשם במתן שוחד לראש העיר, איתמר שמעוני ועומד למשפט בימים אלה. העירייה בתקופת שמעוני, חתמה הסכם עם דוידי, על העברת משרדי הארנונה מהבניין בו הוא קיים היום לבניין אותו בנה דוידי שהיה פעם "אולמי פאר", שם אין חנייות כמעט ולא ברור על סמך מה אושרה העסקה איתו. עשרות אלפי אנשים מגיעים למשרדי הארנונה בשנה ויש להם חניה מסודרת וללא תשלום סמוך למשרדיה היום ליד מכללת אשקלון. במקום החדש יש חניה בתשלום ששייכת לעירייה והיא מלאה תמיד. העירייה טוענת שהמקום גדול יותר אולם בגודל נטו הוא קטן יותר. במקום הקיים יש מספר מעליות בחדש ככל הנראה יש רק אחת. כתבה עך המשרדים ששייכים לדוידי תעלה בסוף השבוע בצורה מורחבת. נודע שראש העיר הנוכחי, תומר גלאם מתנגד למעבר אולם ישנם לחצים מצב בכיר בעירייה לעבור למרות שאין בו חניות בכמות מספקת וללא תשלום. 

העירייה  פירסמה באתר הרשמי של העירייה את תגובתה בעקבות הסערה ברשתות החברתיות: "החל מיום 11/09/17 יסגר הכביש שהוא בין שדרות ירושלים לחיים סלע. הכביש שייך ליזם פרטי".

גורם המקורב לעסקה שנחתמה שם טוען שכנראה גם אין לו זכויות בנייה שם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה