הערב בסניף הליכוד: ביבי מול סער



נכון, לא בדיוק, אבל המועמדים לתפקיד יו"ר סניף הליכוד באשקלון תומכים כל אחד במועמד אחר. אלי מלכה (ביבי), מישל בוסקילה (סער), משה מזור ועמי חכמון הם הארבעה שירצו לשים כתר על ראשם

 הערב בשעה 18:00, סניף הליכוד באשקלון עורך בחירות לתפקיד יושב ראש הנהלת הסניף. התפקיד התפנה מאז עזב שבתאי צור, היו"ר את ישראל לטובת משרת שגריר ישראל בגיאורגיה.

ארבעה מועמדים משתוקקים לתפקיד שיש בו השפעה מסויימת על הנעשה בסניף. אלי מלכה, משה מזור, מישל בוסקילה ועמי חכמון. שלושה מהארבעה מזוהים עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ואחד (בוסקילה) תומך בגדעון סער. למרות זאת בוסקילה זוכה לתמיכתו של אנשי שבתאי צור ובנו שאול, שעומל קשה לנצח עם בוסקילה. מהצד השני ניצב, אלי מלכה, שזוכה לתמיכת, פיני סבח ואנשיו וככל הנראה גם של יו"ר מועצת הסניף, שמעון אסולין. ניסיונות לבקש משני המועמדים מזור וחכמון לרדת ולהתצטרף למלכה או לבוסקילה, לא צלחו והשניים אומרים שיש להם סיכוי טוב לנצח.

כמו שזה נראה מהצד, בנימין נתניהו לא ישמח לראות את אנשי גדעון סער כובשים לו את סניף הליכוד. מצד שני, אנשי סער בראשות בוסקילה, חושבים שהתמיכה של צור בהם תביא להם את הניצחון. השאלה הגדולה מה יקרה ביום למחרת. בהצלחה למתמודדים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה