ניקוי ספות באשקלון



לכל אחד מאיתנו יש לפחות ספה אחת בבית, אנו אוהבים את הספות שלנו יפות ונקיות. אך לעתים קרובות ספות נוטות להתלכלך ולצבור כתמי זיעה, כתמי שומן ועוד סוגי כתמים המעטרים הספה

 כיצד לנקות את הספה ביסודיות?

ניקוי ספות מתחלק לכמה סוגים. הבולטים שבהם הם ניקוי ספות בד וניקוי ספות עור.

מה ההבדל ביניהם מבחינת שיטת הניקוי?

ניקוי ספות בד

נעשה בשיטת הזרקה חומר מיוחד לתוך הספה ושאיבתו בסיום הניקוי.

בחירת החומר נעשית תוך חישוב מספר גורמים עיקריים בספה, כמו: גיל הספה, מצב הספה וסוג הבד.

למעשה, ישנם אלפי סוגי ספות בד. חלקם עדינים יותר וחלקם עדינים פחות, כל סוג ספה מצריכה שיטת ניקוי מיוחדת עבור הספות שלכם.

אנו התמקצענו בניקוי ספות באופן מקצועי, אנו מאבחנים את כל הפרמטרים לפני תחילת הניקוי (כמובן שאנו נותנים לכם את חוות דעתנו, ורק לאחר אישורכם אנחנו מתחילים לנקות).

איך אנו מנקים ספות עור?

ובכן, ספות עור יותר פרקטיות, מראם יוקרתי ויחסית קלות לניקוי. חסרונם, פחות נוחים לישיבה (במיוחד בימי הקיץ החמים), ספות עור נוטות להתקלף ולהשתפשף וכן לא את כל סוגי ספות העור ניתן לנקות.

ספות עור הניתנות לניקוי, הם רק אלו שלא סופגות מים ואינם משחירות את הספה לאחר נגיעת מים. למעשה, עור נאפה הוא נוח לניקוי ומעט מסוגי ספות דמוי עור ניתנים לניקוי.

כחלק מהשירות המקצועי שלנו אנו מספקים שירות ניקוי ספות באשקלון תוך 24 שעות בלבד ממועד ההזמנה.

כיצד ניתן לזהות אלו ספות העור מאפשרות ניקוי ואלו לא?

ניתן לעשות מבחן קצר באמצעות מריחת מעט מים על מקום נסתר מהעין (לדוגמה גב הספה). יש להמתין כדקה ולבחון כיצד העור מגיב למים. אם העור השחיר מעט או שחלה ירידת צבע, שפשוף, המים נספגו או כל דבר אחר - יש לעצור את הניקוי מיד.

אם לא חלו אחד מהדברים הנ"ל ניתן לנקות את הספה באמצעות מספר שיטות והמומלצת ביניהם היא ע"י בעל מקצוע שמכיר את מלאכת הניקוי.

אנו מנקים ספות עור בשיטת ניקוי שונה מזו של ספות הבד. ניקוי ספות עור מתבצע לאחר בדיקת סוג העור ומצבו, התאמת חומר אישית וניקוי יסודי לכל הספה ושספיגת המים והחומר חזרה באופן ידני.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה