האם מגשי אירוח לאירועים מתאימים לכל סוגי האירועים?



חתונה, בר מצווה, ברית מילה, בריתה, בת מצווה, חגיגת יום הולדת, אירוע חברה, כנס, וועידה ענפית – כל כך הרבה סוגים של אירועים

 ונשאלת השאלה האם הטרנד החדש והמצליח של מגשי אירוח לאירועים יכול להתאים לכל סוגי האירועים הללו, או שנכון יהיה להשתמש בו באירועים ספציפיים בלבד? ובכן, התשובה היא שמגשי האירוח אכן מתאימים לכל סוגי האירועים, ובתנאי שמדובר באירועים בהם האורחים יושבים סביב שולחנות. בכל אירוע בו מתבצעת האכילה על גבי שולחנות, מגשי האירוח יכולים לשחק תפקיד חשוב ומרכזי. באירועים בהם מוגש כיבוד קל, או כאשר האורחים אוספים את המנות שלהם משולחן הגשה עצמית, ומתפזרים באופן חופשי בשטח, מגשי אירוח הוא לא הפתרון המתאים ביותר.

כמו להביא שולחן הגשה עצמית לכל שולחן ושולחן

הרעיון של מגשי אירוח לאירועים הוא מאוד פשוט: מביאים אל השולחן את כל האוכל שמוגש באירוע, אבל במקום להגיש מנות קבועות מראש לכל אורח בנפרד, האורחים מקבלים את כל המנות האפשריות, ויכולים להגיש לעצמם את רכיבי המנה המועדפים עליהם על מנת ליצור לעצמם את המנה המתאימה להם. ניתן להמשיל זאת למצב בו מביאים את שולחן ההגשה העצמית אל כל אחד משולחנות האורחים, וכל אורח יכול לאסוף ממנו את המנות המועדפות עליו, בעודו יושב על כסאו. מאחר וטכנית לא ניתן לבצע זאת, פותח הקונספט של מגשי אירוח לאירועים שעושים בדיוק את זה, בצורה האפקטיבית והנוחה ביותר.

הבדלים במגוון המנות וסוגיהן

הפערים שיכולים להיווצר בין מגשי אירוח לסוג אירוע מסויים ובין מגשי אירוח לסוג אירוע אחר, יתמקדו בעיקר בסוגי המנות ובמגוון. כך למשל, ניתן להעריך כי לאירוע חתונה יוזמן קייטרינג מגוון ורחב יותר, בעוד שלברית מילה יוזמן קייטרינג יותר צנוע ומצומצם בהיקפו. פרט לכך, קרי פרט למגוון המנות ורכיבי המנות שיוגשו בכל מגש, אין שום הבדל בין המקרים ואין שום מגבלה להציע את המגשים בכל סוגי האירועים. אירועים עסקיים יכולים להיות מעט חריגים בהיבט זה, מאחר והקייטרינג האופייני להם עובר בקו שבין כיבוד קל ובין ארוחה, ובדרך כלל יכלול מנות קלילות יותר, שאינן מכבידות על הנוכחים, ומאפשרות להם להמשיך בפעילות שלשמה הגיעו לאירוע העסקי מבלי לחוש עייפות ולאות (כנס, וועידה עסקית וכדומה).

כדאי להיעזר בסיוע קולינרי מקצועי

על מנת להבטיח שאתם בונים את מגשי האירוח הנכונים לאירוע שלכם, מומלץ להזמין את המגשים מחברה מקצועית, המתמחה בתחום של מגשי אירוח לאירועים, ויודעת גם לייעץ וללוות אתכם בתהליך של סידור המגשים, הפרדת המנות על גבי המגשים על פי סוג המנה, סגנון קולינארי או שלב ההגשה, תזמון הגשת המגשים וכמובן מדיניות ריענון המגשים, על מנת להבטיח שאורחי האירוע נהנים מתחושה רציפה של שפע, שהאוכל זמין ושיש מספיק לכולם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה