אלכוהול, פסילה ובלי רישיון רכב וביטוח ולא בפעם הראשונה



במהלך סוף השבוע ערכה משטרת ישראל פעילות מוגברת כנגד נהגים המסכנים את ביטחונו של ציבור משתמשי הדרך, פעילות שנועדה לשמור על חייו של האזרח הנורמטיבי

במהלך פעילות כוחות המשטרה ברחבי הערים קריית גת ואשקלון, נתפסו נהגים שסיכנו את הציבור בנהיגתם. חלקם נתפסו נוהגים על אף שרישיון נהיגתם נפסל על ידי בית משפט, תחת השפעת אלכוהול או סם מסוכן.

בפעילות משרד התנועה בעיר אשקלון, במהלך יום שישי נעצר תושב אשקלון יליד 1986 כשתוקף רישיון הנהיגה שלו פקע בשנת 2009, נוהג ללא רישיון רכב וביטוח בתוקף וכי הוא פסול לנהיגה ביודעין למשך 24 חודשים. לחשוד זו הפעם השלישית בה נתפס נוהג בזמן פסילה. החשוד הועבר לחקירה שבסיומה נכלא. עוד במהלך יום שישי, במהלך פעילות משותפת של משרד תנועה והסיור נעצר לבדיקה שגרתית תושב העיר יליד 1994. בבדיקתו עלה חשד כי הנהג תחת השפעת אלכוהול והוא עוכב לתחנת המשטרה שם בבדיקת ינשוף התקבלה תוצאה של 584 מיקרוגרם. לנהג אין זאת הפעם הראשונה בה נתפס נוהג בחשד לשכרות והן רק לפני שלושה חודשים נתפס גם כן. הנהג נחקר ובסיום שוחרר בתנאים מגבילים כולל הפקדת ערבויות כספיות, כמו כן זומן לדיון בבית משפט בעניינו.

במהלך יום שבת נעצר תושב אשקלון, 21, עת נהג ברכבו תוך הפרת תנאי מעצר בית ונהיגה בזמן פסילה זאת הפעם השלישית. הנהג פסול לנהיגה על ידי בית משפט תעבורה למשך חצי שנה ביודעין אך בחר להפר את העונש שהושת עליו בנוכחותו ולנהוג. הנהג הועבר לחקירה במשטרה ובסיומה נכלא. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה