החלו העבודות לשיפוץ ובניית בית הספר 'מעיין שרה'



לבית הספר יתווספו שש כיתות חדשות, ארבעה ממ"מים, חצר וחדרי ספח. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "היום, לאחר שנים של הבטחות, אנחנו זוכים להפוך חלום למציאות ולבנות לתלמידי 'מעיין שרה' את בית הספר לו הם ראויים" ההשקעה למעלה מ-15 מיליון שקלים

ביום ראשון השבוע נכנסו כלי עבודה רבים לבית הספר 'מעיין שרה' בשכונת 'שמשון' במטרה להתחיל את עבודות השדרוג והבנייה מחדש במקום.

ראש העיר בפועל, תומר גלאם, הגיע לבית הספר על מנת לעמוד מקרוב אחר העבודות. "היום, לאחר שנים של הבטחות, אנחנו זוכים לבנות לתלמידי 'מעיין שרה' את בית הספר לו הם ראויים. היום אנחנו גם זוכים להשיב את האמון של הורי התלמידים בעירייה, כאשר הם רואים בעיניהם כיצד החלום הופך למציאות, התוכניות נכנסות לעבודה והמילים הופכות למעשים. נושא הטיפול באוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים קרוב ללבי ויש לי אליו רגישות יתרה. לשמחתי, התוכנית האדריכלית שהצגנו ואושרה על ידי משרד החינוך נותנת מענה מלא ומקיף לבקשותיהם של הורי בית הספר ולצרכיהם של התלמידים, עמם אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא ובשקיפות מלאה. אין לי ספק שבעוד שמונה חודשים, כולנו נחנוך את אחד המבנים המתקדמים, החדישים והיפים בארץ לבעלי צרכים מיוחדים, כפי שמגיע להם". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה