התקנת מצלמות אבטחה - התקנת אזעקות באשקלון



מבצרו של האדם זה המקום הטבעי שלו, אינטימיות מייצרים בביטחון ומכאן שצריך לדאוג כי המקום ירגיש טוב וירגיש בטוח בפרט עבור המתגוררים בו. איך מעניקים למקום האישי ביותר שלכם, אם זה המשרד או אם זה הבית להפוך למקום הבטוח ביותר? יותר ויותר אנשים מעידים על פריצות, גניבות ועל חשש מאוד גדול לאחסן במקום האישי שלהם ציוד יקר או רגיש. באמצעות מצלמות אבטחה או אזעקות החיים יכולים להשתנות על הצד הטוב ביותר. חושבים שאתם צריכים מצלמות או אזעקות שיגננו על המרחב הפרטי שלכם? הנה כמה דברים אודות חשיבותם של מערכות ההגנה הנפוצות ביותר בעולם.

 

מצלמות אבטחה ואזעקות באשקלון מבית שי מור מציגים לכם מערכות הגנה מהטובות בעולם. מערכות ביתיות ועסקיות עם מומחיות לתפיסת פולש בזמן אמת ואף מניעת אזעקות שווא כשצריך. כמו כן, קבלו אפשרות גם לתיקוני המערכת, התאמת המערכת לפי דרישת הביטוח וכמובן מתן אישורים לאחר התקנה. הליווי יכול להתרחש החל משלבי הבנייה של העסק או הבית החדש ועד להפעלת המערכת בפועל. רוצים לשדרג את המערכת הישנה? זו גם הזדמנות נפלאה לעשות זאת אבל עם הגורמים המתאימים בלבד.

כדי שלא תשלמו על בחירות מוטעות, מציעים לכם האנשים ברשות שי מור את כל אפשרויות ההגנה והמיקום הנכון להנחת המערכת שתגן עליכם לטווח הארוך. כמו כן, תוכלו לקבל שירות שבו תזהה המערכת מצבים בעת הפסקת חשמל (סוללת גיבוי) ואף תאתר תקלה למקרה שתהיה אחת כזו. מערכת אזעקה לבית הכוללת רכזת, קידוד עברי, מצבר גיבוי, גלאי נפח ועוד. כאמור, גם אחריות לכל רכישה תוכלו לקבל בהתאם. לצד התקנה של מצלמות אבטחה, תקבלו גם מערכות אזעקה  וכך תאפשרו לעצמכם לעקוב אחר כל המתרחש הן בקול והן בתמונה- הנה לפניכם מערכת אבטחה מושלמת על כך המשתמע מכך.

במסגרת השירותים של שי מור, תקבלו גם מיקום של הגלאים, תכנון נכון של המערכת וזאת נוכח ניסיון רב ומוניטין בלתי מתפשר של מתקינים ויודעי דבר מהשורה הראשונה. הנה לפניכם אפשרות להקים מערכת הגנה מושלמת שתמנע מכם פריצות או אפילו השחתה מיותרת.

אז אם אי פעם תצטרכו התקנת מצלמות אבטחה או התקנת אזעקות או שילוב של שניהם, שי מור ישמח לספק לכם את כל התשובות לביטחון שלכם.

בקרו עכשיו באתר הבית שלנו ותנו לעצמכם להרגיש הכי בטוח שיש באמצעות שירותי ההגנה והאבטחה של שי מור.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה