מלונות בפמגוסטה שמומלצים למשפחות עם ילדים – קפריסין הצפונית



פמגוסטה היא אחת מערי הנופש הבולטות של קפריסין הטורקית אשר הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירותי אטרקטיבי עבור משפחות ישראליות המחפשות חופשה בקפריסין הצפונית (קפריסין הטורקית)

יש הרבה מלונות בפמגוסטה אבל אם אתם מעוניינים לבלות חופשה בפמגוסטה עם ילדים אספנו עבורכם רשימה של 5 מלונות מומלצים באיזור פמגוסטה בקפריסין המקבלים דירוגים גבוהים במיוחד ממשפחות עם ילדים

 מון רפוס - Mon Repos Hotel 

מלון מון רפוס ממוקם כ-5 דקות מחוף מקרוניסוס (Makronissos) ומציע יחידות אירוח ממוזגות מודרניות הכוללת מרפסות ואינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם בריכת שחייה חיצונית.

הסוויטות המרווחות שופצו לאחרונה והן כוללות ריהוט מודרני ופינת ישיבה. המטבחון בכל סוויטה מאובזר לתפארת וכולל מיקרוגל, מקרר ומכונת קפה.

המסעדה במלון מציעה מנות בינלאומיות ומקומיות. כמו כן, האורחים מוזמנים לפנק עצמם במשקאות וכיבוד קל בבר המלון.

לרשות האורחים עומדת חניה פרטית חינם, כאשר תוך 5 דקות נסיעה ניתן למצוא שפע של בתי קפה ובארים בסגנון איה נאפה.

פארק Water World (עולם המים) ממוקם 10 דקות הליכה מהמלון.

לא בכדי רבים מאורחי המלון מהללים אותו נוכח השירות המעולה, הכולל קונסיירז', מיקום שקט, צוות אדיב, אווירה רגועה וחדרים ברמה גבוהה.

מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, שכן המקום כולל משחקיה גדולה ופארק המים הסמוך מתאים גם כן לילדים. ההורים יכולים להרגיש בטוח כאשר הילדים יוצאים מהחדר אל שטחי המלון.

בית דירות תאופאן - Theophan Restaurant and Apartments

המקום נמצא כדקת הליכה אחת בלבד מהחוף של איה נאפה, במיקום שקט וכולל בר-מסעדה ויחידות אירוח עם אינטרנט מהיר חינם ומרפסת עם נוף לים התיכון.

בכל יחידות האירוח ניתן למצוא טלוויזיה ופינת ישיבה, כמו גם מטבחון הכולל מקרר ומיקרוגל וכן חדר רחצה פרטי עם מקלחת. ממקום האירוח ניתן ליהנות ממתקנים כגון מתקני ספורט מים.

חופשה עם ילדים? אין מתאים כמו בית הדירות תאופאן, הכולל מועדון ילדים ומתקני שעשועים לילדים – כל מה שמאפשר לילדים זמן של שעשוע והיכרות עם ילדים אחרים מרחבי העולם, ולהורים – מעט שקט ומנוחה בחדר או על החוף.

מרכז איה נאפה, הממוקם 800 מטרים ממקום האירוח, מציע מבחר טברנות וחנויות, ואילו שדה התעופה הבינלאומי לרנקה נמצא 44 קילומטרים מהמקום.

פיין וויו - The Pine View

מלון פיין וויו (The Pine View) כולל בריכה חיצונית ובריכה מקורה הפעילה כל השנה, כמו גם אינטרנט מהיר אלחוטי חינם. הוא ממוקם באזור קומי כביר שבקפריסין הצפונית, כ-46 קילומטרים מאיה נאפה ו-44 קילומטרים מפרוטאראס.

מלבד היותו של המקום שקט ורגוע, הוא מושך אליו משפחות עם ילדים, בעיקר בשל הבריכה ואזורי המשחק המתאימים לילדים.

האורחים ייהנו מיחידות אירוח הכוללות פינת אוכל, מרפסת, פינת ישיבה הכוללת טלוויזיה עם מסך שטוח, וכן מטבחון עם מקרר. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת ומגבות נקיות.

נוסף על הברביקיו שמציע המקום, יכולים האורחים ליהנות מארוחה איכותית במסעדה שבמקום.

המעוניינים יוכלו לשכור אופניים או רכב. נמל התעופה ארקאן ממוקם כ-52 קילומטרים ממקום האירוח.

סאנרייז גרדנס - Sunrise Gardens Aparthotel 

מגרש משחקים לילדים

מקום האירוח סאנרייז גרדנס ממוקם שוכן כ-3 דקות מהחוף, במרכז פרוטאראס, כ-200 מטרים ממפרץ פיג טרי (Fig Tree Bay). בית הדירות כולל שתי בריכות חיצוניות, בריכת ילדים ובר בריכה אליו ניתן לשחות. בין המתקנים ניתן למצוא גם מסעדה יוונית, חדר כושר, מועדון ילדים ומתקני שעשועים לילדים וכן אינטרנט אלחוטי מהיר הזמין בחינם בשטחי המלון.

היחידות במקום כוללת מרפסת מרוהטת עם נוף מהמם לים התיכון, או לעבר הבריכה והגנים. כל חדרי המלון כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כמו גם מקרר. בחלק מהיחידות ימצאו האורחים פינות ישיבה עם ספה.

בארוחת הבוקר מוגשות מדי יום מנות קרות וחמות. כמו כן, ייהנו האורחים מארוחות קלות ומשקאות המסופקים במזנון שליד הבריכה במשך היום. שמשיות וכיסאות נוח פזורים סביב הבריכה ומוצעים לאורחים ללא תשלום. המעוניינים יוכלו ליהנות מאמבט עיסוי.

מטרים ספורים ממלון הדירות ממוקמת תחנת האוטובוס המקומית, ואילו תוך 20 דקות של נסיעה ניתן להגיע לאיה נאפה – אתר הנופש התוסס – ולעיירה פאראלימני (Paralimni). דלפק הקבלה מאויש 24 שעות ביממה ומציע מידע על טיולים בפארק הלאומי של יער קאבו גרקו (Kavo Gkreko) הנמצא 2.5 קילומטרים מבית הדירות. שדה התעופה הבינלאומי של לרנקה (Larnaca) שוכן כ-50 דקות נסיעה מהמקום. האורחים זכאים לחניה פרטים במקום וללא תשלום.

בית הדירות קפטן קאראס הולידייז - Captain Karas Holidays Apartments

קפטן קאראס הולידיי נמצא 8 דקות הליכה בלבד מחוף הים ו-50 מטרים ממרכז בילויים הכולל מסעדות, בארים וחנויות. בר הבריכה הנפלא מוקף בעצי לימון ומכוסה חלקית בגפנים.

כל יחידה בבית הדירות כוללת מרפסת פרטית ונוף המשקיף ליום התיכון או לגן, כמו גם חדר רחצה פרטי, מיזוג אוויר ומטבחון.

האורחים ייהנו מימים של שמש בגן, בסמוך לבריכה, או ממשקה צונן מהקפטריה, שגם בשטחה ניתן להשתמש באינטרנט מהיר אלחוטי בחינם.

המקום מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, שהרי הילדים יכולים להשתעשע משך שעות ארוכות בחדר המשחקים או בבריכת השכשוך.

במסעדה זמינים עבורכם ארוחות בריאות ומבחר חטיפים, כבר החל משעות בוקר מוקדמות ועד שעות ערב מאוחרות. ניתן גם לסעוד תחת השמיים משובצי הכוכבים בבר הבריכה, שם יפנקו את האורחים בקוקטיילים ומיני משקאות צוננים.

על-פי בקשה יכול צוות המלון לארגון שירות חדרים ושירות כביסה. בית הדירות נמצא כ-10 דקות נסיעה בלבד מאיה נאפה ומפרוטאראס.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה