האם המיתון מאחורינו? באירוע השקה נמכרו 9 דירות



שיכון ובינוי נדל"ן יחד עם חברת מכלוף בכור מדווחות כי נמכרו 9 דירות במהלך אירוע ההשקה של פרויקט

שיכון ובינוי נדל"ן יחד עם חברת מכלוף בכור מדווחות כי נמכרו 9 דירות במהלך אירוע ההשקה של פרויקט 'חלומות ברנע הירוקה' באשקלון בסך כולל של 9.5 מיליון שקלים

דורית סדן סמנכ"ל השיווק של שיכון ובינוי נדל"ן: "אשקלון הפכה לאחת מערי הים המבוקשות בשפלה, כיוון שהמחירים בעיר נמוכים יחסית לערים האחרות ומאפשרים  לרכוש דירה חדשה, בשכונה איכותית ויוקרתית, במחירים סבירים  לכל איזור השפלה" 

חברת שיכון ובינוי נדל"ן, חברת הנדל"ן הגדולה והמובילה בישראל, יחד עם חברת מכלוף בכור ובניו, שמקימות את 'חלומות ברנע הירוקה' - השכונה הראשונה באשקלון שתיבנה על פי עקרונות הבנייה הירוקה, מדווחות על מכירת 9 דירות בפרויקט במהלך אירוע השקת הפרויקט.

[caption id="attachment_16551" align="alignright" width="300" caption="חלומות ברנע הירוקה"][/caption]

כזכור, בסוף דצמבר השיקו החברות במעמד ראש העיר, בני ווקנין, תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן, גבי מכלוף ובכירי העיר, את הפרויקט והזמינו את הציבור הרחב ליהנות ממחירי השקה ל – 20 דירות ראשונות .

במהלך האירוע נמכרו 9 דירות, מרביתן לתושבי העיר שנישאו לאחרונה ומבקשים לבנות את ביתם בשכונה האיכותית.

'חלומות ברנע הירוקה' תכלול 900 דירות שנבנות בבניה ירוקה על פי עקרונות הבנייה הירוקה. בנייה זו, המוגדרת גם כבנייה 'בת קיימא', היא בנייה אחראית כלפי הסביבה וכלפי משאבי הטבע, בנייה שמנסה לצמצם את הפרת האיזון האקולוגי של כדור הארץ על ידי האדם והכי חשוב: בנייה שתאפשר חיים בריאים יותר וחיסכון בתחזוקה שוטפת של הבית בחשמל ומים.

הפרויקט של שיכון ובינוי נדל"ן וחברת מכלוף בכור ובניו - חלומות ברנע הירוקה, ממוקם בנקודה הגבוהה ביותר בשכונת ברנע עם נוף הצופה לשדות מושבי לכיש מחד ולכיוון הים מצד שני, במיקום אידיאלי של 3 דקות נסיעה בלבד מהיציאה מהעיר ו-10 דקות מתחנת הרכבת. הוא נמצא בסמיכות לשירותים הקהילתיים של השכונה ובמרחק הליכה מבתי הספר ומגני הילדים האיכותיים של שכונת ברנע.

'חלומות ברנע הירוקה' תיבנה על פי הסטנדרט הגבוה של שיכון ובינוי נדל"ן וחברת מכלוף בכור הידועה באיכות הבנייה שלה.

כל בניין לובי במראה מהודר, כל הבניינים עוצבו בתכנון ארכיטקטוני מוקפד ובעיצוב מתקדם והם מחופים במעטה חיצוני קשיח.

לדברי דורית סדן סמנכ"ל השיווק של שיכון ובינוי נדל"ן: "יש זרם בלתי פוסק של מתעניינים ברכישת דירה בפרויקט, בעיקר זוגות ומשפחות צעירות. חלקם תושבי העיר ומושבי הסביבה וחלקם תושבי אשדוד  שמבקשים לרכוש דירות גדולות חדשות ואיכותיות במחירים סבירים. אשקלון מצויה בתהליכי התפתחות מואצים, העיר הפכה לאחת מערי הים המבוקשות בשפלה, כיוון שהמחירים בעיר נמוכים יחסית ומאפשרים  לרכוש דירה חדשה, בשכונה איכותית ויוקרתית.

 דירת 5 חדרים למשל  חדרים 124 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת קומה 2 נמכרה ב 980,000  אלף שקלים

דירת גן 5 חדרים 124 מ"ר +86 מ"ר חצר נמכרה במחיר של 1,100,000 מיליון שקלים

פנטהאוז 6 חדרים 180 מ"ר +91 מ"ר מרפסת בקומה 9 נמכרה במחיר של 1,500,000 מיליון שקלים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה