עצמאות 2013 באשקלון: משינה, אברהם טל, נתן גושן ועוד



השמות החמים במוזיקה הישראלית יופיעו בבמות השונות ברחבי העיר. בנוסף, במה מיוחדת לילדים וגם לציבור

השמות החמים במוזיקה הישראלית יופיעו בבמות השונות ברחבי העיר. בנוסף, במה מיוחדת לילדים וגם לציבור הדתי והכל ללא תשלום

אירועי ערב יום העצמאות (15.04.2013) ייפתחו באשקלון כמו בכל שנה מיד בסיומו של יום הזיכרון בבמה המרכזית בכיכר העירונית. על הבמה יופיעו להקות מחול מקומיות ולאחר מכן תעלה להופעה להקת משינה בהרכב מלא עם להיטיה הטובים מכל הזמנים.

עצמאות 2013במקביל תתקיים הופעה לילדים בבמה ברחבת היכל התרבות עם דנה פרידר, כוכבת ערוץ הילדים וסדרת "הפיג'מות" במופע מוסיקלי בליווי רקדניות ורוי בוי – ילד הג'ונגל, במופע בידור מפתיע ומרתק שלוקח את הצופים להרפתקה בג'ונגל, המופע עתיר אפקטים בשיתוף חיות אקזוטיות אמיתיות. כמו בכל שנה, יהיו אירועים ממוקדים לציבור הדתי: בשעה 20:00 באשכול פיס תתקיים הצגה לכל המשפחה ובשעה 21:00 במקיף ב' יחלו הופעות של להקת "להבה" וילד הפלא, אבישי רוזן, הזיקוקים יחלו בשעה 23:15.

באירועי "רוק-דים עצמאות" המסורתיים המתקיימים בכל שנה בכיכר דלילה יופיעו על במה אחת הזמרים: נתן גושן, דודו טסה ואברהם טל שינגנו את הלהיטים הגדולים שלהם. כל ההופעות במהלך כל הערב ובבמות השונות הינן ללא תשלום.

תחנת כיבוי אש אשקלון תהיה פתוחה למבקרים  ביום שלישי מהשעה 10:30 - במקום יוצגו האמצעים ולוחמי כיבוי אש.. מומלץ להצטייד במצלמות.

מטס חיל האוויר המסורתי יעבור מחר (ג) מעל אשקלון בשעה 12:35 ויכלול , 3 מטוסי רעמים, 5 ברקים, 5 סופות. 

עצמאות

ראש העיר, בני וקנין: "את המעבר הזה מיום הזיכרון ליום העצמאות, האופייני כל כך לארצנו, נציין בהופעות של מיטב האומנים בישראל לכל הקהלים: בני נוער, ילדים, דתיים ובכלל כל המשפחה יכולה להגיע וליהנות מאירועי עצמאות מרהיבים ומגוונים. כל האירועים פתוחים לתושבים ללא תשלום, אשמח לראותכם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה