ניחוח איטלקי: הכירו את רביולון, מפעל הבוטיק המשפחתי לייצור פסטה איכותית אמתית



כמעט 15 שנה עברו מאז שקרינה סולומון הצטרפה לעבודה במפעל הבוטיק לפסטות ורביולי שפתחו הוריה לאחר שעלו מארגנטינה. הכירו את רביולון, סיפור על משפחה קטנה עם טעם גדול

קרינה סולומון - יח"צ

במשך רוב חייה עבדה קרינה סולומון מאור-הנר בתחומים שונים בענף ההיי-טק, אך כשהעסק של הוריה החל לצבור תאוצה, היא בחרה דווקא לצאת מאיזור הנוחות ולהצטרף לעסק המשפחתי: "אנחנו עסק משפחתי. ההורים שלי הקימו את העסק לפני כ־15 שנה, והיה להם מאוד חשוב להמשיך את השושלת בעסק. כיוון ששני האחים שלי גרים בחו"ל, הם שמחו מאוד כשהחלטתי להצטרף. עזבתי משרה טובה מאוד בחברת היי־טק אחרי 16 שנה"

"רביולון" הוא מפעל בוטיק לייצור פסטות, רביולי ושאר בצקים בניחוח איטלקי שהחל את דרכו על קרש הגיהוץ בביתם של הוריה של קרינה בקיבוץ אור הנר. רביולון משווק פסטה טרייה מחומרי גלם איכותיים למסעדות בדרום, בתי קפה ואפילו ללקוחות פרטיים שרוצים להרגיש קצת איטליה. אמה של קרינה המגיעה מתחום הבישול, החלה לייצר בביתה פסטות ולחלק למכרים וכשהתגובות החיוביות החלו לזרום, החלו היא ובעלה לייצר פסטה בביתם ולשווק אותה. כיום, עם צמיחתו של העסק, עברו ההורים לגור באשקלון לשם עבר מפעל רביולון החדש. עם מכונות קטנות ומחומרים טבעיים בלבד, מייצרת רביולון פסטות בוטיק ולמעשה מדובר בעסק היחידי בדרום המייצר פסטה טרייה ואיכותית.

כבר בתור זוג צעיר בארגנטינה, אהבו רוסיליה והקטור שיינברג לבשל ובעיקר להכין מאכלים שיגרמו לכולם ללקק את האצבעות. הרוטיסרי הקטן בעיר מולדתם בו מכרו השניים תבשילים ביתיים, היה אחד ממוקדי הקולינריה המבוקשים ביותר באזור בזמנו. בתם הבכורה קרינה, נשמה מינקות את האהבה לאוכל ובישול וכבר אז למדה מסבתה להכין מאכלים ארגנטינאיים שאת המתכונים שלהם היא שומרת בסוד עד עצם היום הזה.

כחלק מהשאיפה להעצים את פעילות העסקים הקטנים במועצה, החלה קרינה לאחרונה לשתף פעולה עם היחידה לליווי עסקים קטנים ויזמויות בשער הנגב, המספקת שירותי ייעוץ עסקי וליווי צמוד בסבסוד מלא. כעת, באמצעות ממשק האינטרנטי נוח לשימוש המרכז את בעלי העסקים באזור שהשיקה היחידה, מתאפשרת חשיפה גבוהה לטובת התושבים והמבקרים באזור כאחד. 

רביולון עבר לא מעט גלגולים ובעצם נדד יחד עם זוג ההורים לכל מקום אליו הלכו. אך מכל שלבי ההתפתחות של העסק, אין ספק שהצטרפותה של קרינה כשחקנית חיזוק הוא אחד השלבים המשמעותיים ביותר. עם כניסתה לעסק, הוא קיבל רוח גבית של ממש כשלאחרונה עבר למפעל חדש וגדול יותר באשקלון. בשנים האחרונות שם לו למטרה העסק המשפחתי להגיע ליותר לקוחות פרטיים מבעבר כחלק מהחזון של כלכלה מקומית באזור ומתוך שאיפה לבסס תרבות קולינרית עשירה בדרום.

ואכן, נראה שהמוצרים הטריים והשירות החם עושה את שלו כשיותר ויותר לקוחות פרטיים ועסקיים פונים אל רביולון ומבקשים גם הם ליהנות מהתוצרת האיכותית. העסק אמנם מספק חוויה קולינרית ייחודית ביותר באזור הדרום, אבל מעבר לאיכות ולטעם, הקסם האמיתי של רביולון טמון בהיותו עסק משפחתי וחם: "עד לפני שנתיים סבתא שלי בת ה-94 הייתה עוזרת לנו בתקופות הלחוצות, הבנות שלי תמיד מתגייסות לעזרתנו ואפילו אחי שמגיע לביקורים מחו"ל מתאם את זמני ההגעה שלו לזמני השיא במפעל. זה מקום שהוא כל כולו הגאווה המשפחתית שלנו".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה