מפרסמים בגוגל אדוורדס? 9 טיפים לשיפור אחוז ההקלקה שלכם



רוצים לשפר את אחוז ההקלקה על המודעות שלכם? הנה תשעה טיפים שיעזרו לכם במשימה החשובה הזו:

www.pixbay.com
  1. בחרו כותרת ראויה למודעה שלכם – לכותרת במודעה שלכם יש כוח רב. היא יכולה לשפר משמעותית את אחוזי ההקלקה על המודעה שלכם, או להביא למפלה חמורה. איך מונעים זאת ונהנים מאחוזי הקלקה גבוהים? בוחרים בכותרת ראויה. הכותרת היא האלמנט הראשון שאותו הגולש רואה כשהוא נתקל במודעה שלכם. הכותרת היא הבולטת ביותר. עליה למשוך את תשומת ליבו של הגולש ולגרום לו לקרוא את כל ההודעה. כדאי שהיא תהיה אטרקטיבית מאוד מצד אחד, אך חשוב גם שתהיה רלוונטית למסר שלכם. ולכן הקפידו שהיא מעניינת וגם מושכת מספיק.
  2. בחרו תמונה מתאימה – כמו הכותרת, גם התמונה יכולה לתרום משמעותית לעלייה באחוזי ההקלקה ובתנאי שגם היא נבחרת כהלכה. התמונה היא רכיב ויזואלי בעל חשיבות רבה מאוד. אם בוחרים אותה נכון היא מושכת את העין וגורמת לגולש שנתקל במודעה ובתמונה, להתעניין בתוכן שבה. עליה להיות אטרקטיבית, אבל גם רלוונטית. להכיל פרטים שקשורים לאותה כותרת וגם לאותו טקסט שיבוא מתחתיה. לא תמיד כדאי לעצב את התמונה לבד. לעיתים, מומלץ לפנות למומחים בתחום, המכירים אותו היטב ויודעים לעצב ולסגנן תמונות שמתאימות למודעות.
  3. מודעה אחת? מה פתאום! לפחות שתיים – מודעה אחת לא תספיק לכם. אם אתם רוצים לשפר את אחוזי ההקלקה, הריצו במערכת הפרסום שלכם שתי מודעות במקביל. גם אם אתם בטוחים שהמודעה שהכנתם היא המשכנעת והיצירתית ביותר, אל תסתפקו בה. הכינו אחת נוספת והעלו גם אותה לקמפיין שלכם.
  4. מצד שני, יותר מדי מודעות לא תמיד מתאים – אם מספר החשיפות החודשי שלכם הוא לא גבוה כל כך, אין טעם להריץ יותר מדי מודעות בו זמנית. במקרה כזה סביר שמספר החשיפות לכל מודעה לא יהיה גבוה, אבל גם לא תדעו במדויק איזו מודעה טובה יותר מאחרות. ולכן, כאשר מספר החשיפות נמוך, מומלץ להריץ מספר מצומצם של מודעות. כשהוא גבוה מאד, אפשר להריץ בו זמנית מספר רב של מודעות.
  5. רוצים לבדוק את עצמכם? אל תעשו זאת בכל מחיר – ומה המשמעות לכך? לא תמיד טסט יכול לעזור לכם ובמיוחד כשאין היגיון מאחוריו. אם, למשל, אתם מעוניינים לבדוק שני ביטויים, זה מול זה, שדומים מאוד אחד לשני, הבדיקה הזו מיותרת לחלוטין. במקרה הזה, כדאי לכם יהיה להשתמש ב-A/B Test ולהגדיר במדויק שאלת מחקר.
  6. ביצעתם טסט לביטויים כלשהם? השתדלו שלא לבצע יותר משינוי אחד בכל פעם – אם גיליתם, בעקבות הטסט שערכתם, שנדרש שינוי, השתדלו לבצע שינוי אחד בכל פעם ולא יותר מכך.
  7. מילות חזקות הן הסוד – שימוש במילים חזקות (Power Words) במודעות שלכם ישדרג אותן באופן משמעותי ועשוי להגדיל את אחוזי ההקלקה. ישנם ביטויים מסוימים הנחשבים לחזקים, כאלה שיוצרים רושם של אמינות, של מקצועיות, רושם חיובי שקשה להתעלם ממנו.
  8. שווקו באמצעות רגש – כולנו יודעים שכדי להגיע לאדם מסוים צריך לעבוד עם הרגש. הדבר נכון במיוחד בתחום השיווקי וגם בכל הקשור למודעות הקמפיין השונות. אם המודעה שלכם תעורר רגע חיובי, הסיכוי שהגולש יגיע אל העסק, ירכוש את המוצר או יזמין את השירות הוא גבוה. אם המודעה תעורר בו רגש, הוא יקליק עליה. שימו לב: היזהרו מקלישאות. הן לא תמיד עובדות.
  9. שימו דגש במודעה שלכם על הגולש ולא על המוצר או על השירות שאתם מציעים – נכון, מכירת המוצר או השירות היא בדיוק הסיבה שבגללה יצאתם עם הקמפיין הזה ויצרתם את המודעה שלכם, אולם, גולשים, אותם לקוחות שנתקלים במודעה, אוהבים לקבל את תשומת הלב הראויה. הם אוהבים שמדברים אליהם בגובה העיניים, בשפתם ופונים אליהם באופן ישיר. הקפידו שהמודעה שלכם פונה אליהם ישירות באמצעות המילים הנכונות. כל זה לא אומר כמובן שאתם לא צריכים להזכיר את המוצר או את השירות שלכם. הזכירו זאת, אבל מבלי שהדבר יבוא על חשבון ההתייחסות האישית לגולש, ללקוח שלכם.

אם תקפידו ליישם את הטיפים האלה, תגדילו את הסיכוי של המודעה, שוודאי עמלתם עליה רבות, תזכה לקליקים רבים יותר, מה שיוביל לחשיפה רבה יותר ולרווחים גבוהים, בסופו של דבר.

המאמר נכתב ע"י BOOSTIT - סוכנות דיגיטל בעלת תג Google Partners המעניקה שירותי פרסום בגוגל מתקדמים וחכמים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה