700 אלף שקלים לעונה בדרך להורדת הפועל אשקלון לליגה הלאומית



רק מלחשוב על זה וההתנהלות של היחצן החדש, יובל נעים, עלולים לגרום לנפילה של הקבוצה. מכבי תל אביב לא בליגה של אשקלון או ההיפך, אשקלון לא ראויה להיות בליגה של מכבי תל אביב

אשקלונט

פיש להפועל אשקלון אוהדים באמת טובים. אתמול הם הגיעו לנתניה וקולם נשמע היטב למרות 8,467 אוהדים (מספר מדוייק ולא בערך) במגרש שרובם מכביסטים.  הגול הראשון של דובב גבאי, הימם את מכבי תל אביב, אבל היה ברור שאשקלון לא תצא מנתניה עם נקודות בכלל. המשחק הנסוג  של אשקלון הביא ללחץ טבעי של מכבי תל אביב והתוצאה בסיום הייתה מציאותית. 

נכון, מכבי לא ברמה של אשקלון, אבל אשקלון למרות ניסיונות פה ושם לדגדג את מכבי לא הצליחו וכך ישאר בקורות חייו של גבאי הגול שהבקיע לחובתם. 

ביום שבת בשעה 6 בערב תארח הפועל אשקלון את מועדון ספורט אשדוד. זו הקבוצה אותה חייבת אשקלון לנצח, מה זה חייבת כי בלי ניצחון אפשר להתחיל לסבול ולשחק כמו שאומרת האמרה הנדושה "משחקים משבת לשבת". 

לעניין ההתנהלות של הפויל אשקלון. כל ילד יודע שיובל נעים גם מנהל את הפועל אשקלון ואף אחד לא פוצה פה. למה? אתם המעסיקים שלו והגיע הזמן לא רק לדבר אלא גם לבצע. רוב חברי ההנהלה אם לא כולה, הם אנשים עם ידע בכדורגל ואני בטוח ששמו של יובל נעים, ההתנהלות שלו המקצועית והדרך בה הוא מתייחס למה שהם שאומרים מעליבה ואפילו מעליבה מאוד. לא שומע את ההנהלה נכנסת לנושאים המקצועיים בהם הם מבינים לא פחור טוב מהניהול. אבל היחצן מבטיל להביא עוד ארבעה, חמישה, שישה שחקנים נוספים לקבוצה, ברור שהם לא יגידו כלום. שחקני בית? זו כבר מנטרה משעממת שלפעמים אני חושב שבגלל שאני כותב על זה הם בכלל לא בסגל. תעשה מה שאתה מבין יובל וההנהלה הזו שנשארת איתנו בעיר, תסבול מכך. אתה כבר לא תהיה כאן ביום מן הימים אז מה איכפת לך לבזבז בלי מחשבה את כספי הציבור באשקלון.

תזכורת נוספת: מוצאי שבת, שש בערב, אשדוד כאן  ומכאן קורא לאוהדים לבוא למשחק. אתם תשפטו בסופו של דבר בסיום המשחק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה