שפר כי ימלוך



הביטוי מתאר אדם שאינו ראוי למעמדו. חבר המועצה שלקח מנדט לא שלו ועשה איתו מניפולציות על תומר גלאם, מעלה השבוע פוסט על תחנה מרכזית חדשה שבלשון המעטה גם עליה הוא עושה את אותו דבר. שפר כבר לא ישב במועצה הבאה, זה אגב, דינו של כל אדם נבחר על ידי גוף מסויים ועורק איתו לתועלתו האישית. אלכס גולדפרב מוכר לכם?. הנה האמת על התחנה המרכזית החדשה שהוא מקים בעיר

חבר מועצת העיר אשקלון, יורם שפר, העלה אתמול פוסט בנוגע לעתיד להתרחש על התחנה המרכזית באשקלון. בין היתר הוא תקף שם את ראש העיר המושעה איתמר שמעוני. בין חלום למציאות.

לפני כחמש שנים, לפני סיום תקופתו של בני וקנין כראש עיר, פנה משרד התחבורה לעיריית אשקלון ובפיו בשורה. המשרד הודיע כי יתקצב מספר תחנות ברחבי הארץ במיליוני ש״ח שיוקצו לטובת בניית ממ״דים, הנגשת שירותי נכים וכירוי ומיזוג איזור ההמתנה בקווים הבינעירוניים. ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ׳ קפץ על ההצעה ואכן שיפר וקידם במקצת את התחנה המרכזית בעירו.יח״צ

ומה באשקלון?
ראש העיר הקודם בני וקנין, זימן אליו את איל הגז קובי מימון, בעלי חברת ״נצבא״ המחזיקה בשטחי התחנה המרכזית ויחד החליטו להתחיל בתוכניות למתחם החדש שיכלול מרכז מסחרי בגודל של 7,000 מ״ר. האדריכלים החלו לעבוד ועיריית אשקלון החלה בהליך הקצאת קרקע באיזור התעשייה הדרומי לטובת מוסך לילה, חניון ותחנת דלק לאוטובוסים.

התוכנית כללה מרכז מסחרי ענק, תחנה מרכזית תת קרקעית, דרגנועים לקניון גירון ולקומת המסחר בחדשה שהיתה אמורה להבנות, שידרוג שדרות בן-גוריון ועוד.

כמה חודשים לאחר מכן החליטו בחברת ״נצבא״ שלא להמשיך בפרוייקט בגלל שיקולים כלכליים ובירוקרטיים והעיניין ירד מהפרק. לאחר שנבחר איתמר שמעוני לראשות העיר הוא דרש ממשרד התחבורה את מיליוני השקלים עבור שיפוץ ושדרוג התחנה המרכזית אולם הממונה על ההנדסה בזמנו, מר יורם שפר הצליח למנוע זאת בתואנות שווא ש״אוטוטו חברת נצבא יכנסו לעיר״.
ורמים בכירים באגף ההנדסה חזרו ואמרו כי הפרוייקט לא יצא לפועל וכי יורם שפר ניזון ממצגות שהוא בעצמו בונה, ודרשו לקבל את כספי משרד התחבורה לטובת שדרוג התחנה הקיימת, ולמרות זאת עמד על כך יורם שפר שלא לעשות כן.

הנהלת העיר אכן האמינה ליורם שפר וכיום אנו תקועים עם פיל לבן מיושן בשם ״תחנה מרכזית״, ללא מרכז קניות ולהנחתי לא נזכה לראות אבן מונחת במקום גם בשנים הקרובות, אבל להעלות פוסטים מלאי תמונות, הדמיות ותוכניות ו״למכור״ לציבור אשליות - הוא יודע.

צילום מסך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה