רשת האינטרנט מלווה את בני האדם בכל אשר ילכו; אם במחשבים הניידים והנייחים, או בסלולריים שלנו. אין אדם שלא עושה שימוש בה לפחות מספר פעמים ביום. בעלי עסקים שהבינו זאת, עושים שימוש באינטרנט לטובת הצלחת העסק שלהם, ובונים את האתר שלהם כך שיהיה נגיש לכל המבקש, בכל מקום ובכל זמן

pixbay

לא כולנו נולדנו עם הזיקה לשפת התכנות ובניית האתרים, אך כולנו מודעים לכוחה של הרשת ולמידע שהיא מנגישה לנו. מהפיכת המידע הביאה לכך שהכל פתוח, הכל נגיש ובהישג יד במרחק קליק אחד קטן. גולשים יכולים לבצע מחקרי שוק בדרכם אל הקניון ולבחור את החנות אליה ייגשו במטרה לרכוש מוצר מסוים, ולפעמים אף יבצעו את הרכישה מראש דרך אתר האינטרנט אצלם בסלולר.

אתרי אינטרנט כמראה לעסקים

עליכם לזכור, שאתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור שלכם ושל העסק שלכם; הגולשים יוכלו לחפש ולמצוא אותו בעזרת מנועי החיפוש, ואם יקבלו רושם ראשוני מוטעה על העסק שלכם מכיוון שהאתר לא בנוי טוב, אתם עלולים לאבד לקוחות פוטנציאלים במהירות. כאשר מטרת העל היא בסופו של דבר לייצר הכנסות, המשמעות היא שמירה והרחבת מעגל הלקוחות שלנו, וכאן – כל האמצעים כשרים. האופציה הטובה ביותר שלכם במידה ואין לכם את הזמן או הידע הדרוש על מנת להקים או לשדרג את האתר שלכם, היא לפנות לחברה המתמחה בתחום זה.

  • בחינה של העסק – לפני שניגשים למלאכת הבנייה, איש המקצוע יבחן יחד אתכם את הדרישות והצרכים שלכם; מיהו קהל היעד בו אתם מתמקדים, מהו המוצר או השירות שאתם מנסים לשווק, ועוד.
  • עיצוב ותוכן – שני אלו משלימים זה את זה, ובדרך כלל כששניהם מתבצעים בצורה הטובה ביותר, מתקבלת תוצאה אופטימלית. למה הכוונה? אתר המעוצב למשעי, בצורה מושכת ומאורגנת היטב, שיש בתוכו תוכן שיווקי בשפה רהוטה ללא שגיאות והכרת חוקי הדקדוק, מעיד על רציניות ומקצועיות.
  • שם האתר – זהו אחד הפרמטרים הקריטיים ביותר בבניית אתרים; עליו להיות קליט, ואם אפשר שגם יעביר מסר שימשוך את הגולשים להישאר באתר זמן רב יותר.
  • רספונסיביות היא מילת המפתח – אתר רספונסיבי הוא אתר המותאם לכל המסכים הקיימים; המחשבים, מסכי המגע של האייפד או הסמרטפונים, ולמגוון רזולוציות.

שוברים את האינטרנט עם הליווי המקצועי של אקטיבנט

הטכנולוגיה הולכת ומתפתחת בקצב מטורף, ועל בעלי העסקים להיות גמישים ופתוחים לרעיונות חדשים הנדרשים מהם על מנת להצליח בעולם העסקי. חברת אקטיבנט בניית אתרים לעסקים וחברות היא מקבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב הוותיקה והגדולה ביותר בישראל אשר מספקת במשך שנים רבות לציבור העסקי שירותי קידום בגוגל תוך שימת דגש על חווית המשתמש ורספונסיביות מלאה, הכל בהקשבה מלאה לצרכי הלקוחות, ליווי צמוד ומקצועי מתחילת התהליך ועד השלמת האתר כולו. החברה מספקת פתרונות אינטרנט יעילים לעסקים קטנים כגדולים, בהתאמה אישית לכל לקוח.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה