צנוע ויפה....



שתי מעצבות צעירות בקטלוג ראשון... הודיה אלפסי, בת 23, משלבת בין חייה כסטודנטית לחייה כמעצבת כיסויי

שתי מעצבות צעירות בקטלוג ראשון... הודיה אלפסי, בת 23, משלבת בין חייה כסטודנטית לחייה כמעצבת כיסויי ראש. נשואה לשי ואמא לרפאל מאיר
יחד, מתגוררים באשדו  ושתופתה ליאור אזולאי,בת 23, עוסקת כעוזרת גננת ביום, ומעצבת תכשיטים בלילה. נשואה ליוגב, ואמא ליהודה.

.
השתיים  הכירו ממש במקרה, סתם מפגש מזדמן ברשת הפייסבוק. מהצצה להצצה נרקם אצל כל אחת בלב הרעיון לשיתוף פעולה, אך לא יצא אל האור.
 ליאור מספרת שיום אחד היא פשוט הרגישה שהגיע  הזמן לשיתוף הפעולה ושיתפה בכך את הודייה, שהתלהבה נורא מהרעיון.
הבנות לא התמהמהו וקבעו להיפגש בהקדם. כבר בפגישה הראשונה בבית קפה הוחלט על ביצוע יום צילומים משותף, סגרו כבר צלם, אליאור הפקות, ויצאו לדרך למצוא דוגמניות(דנה זיתון והודייה בלאנס) ומאפרת מתאימה(לירון כהן).
.
תוך פחות משבוע ארגון דאגו השתיים להוציא מהכח אל הפועל הפקה יוצאת מהכלל, שלא הייתה מביישת שום מותג נחשק שאתם מכירים. האתר שנבחר לצילומים היה המצודה בחוף הים באשדוד.
.
לאחר מס׳ שעות של שמש יוקדת, עבודה קשה והמון כיף וסיפוק יצא לאור הקטלוג הראשון שבימים אלו ממש עובר עריכה. (ניתן כבר לצפות בתמונות בדפי הפייסבוק ״הודיה מטפחות״ ״עדי-לי עיצוב תכשיטים ואקססוריז״״) השתיים מבטיחות שיש מה לראות ויש הרבה למה לצפות.
.
 את הפריטים ניתן לרכוש דרך דף הפייסבוק של כל אחת מהבנות ולקבל במשלוח עד הבית.
.
השתיים מתכננות לא מעט דוכנים באיזור אז כדאי לעקוב אחרי דף הפייסבוק.
עוד נספר לכם ששתי המעצבות  יכולות לעצב לכם את אשר תרצו לפי רצונכן ודמיונכן, ככה שתמיד תהיו הכי מיוחדות שיש.  האני מאמין של עדילי הוא שכולן יפות, את יפה, ואנחנו פה רק כדי להדגיש את היופי שלך. האני מאמין של הודיה מטפחות הוא שאישה יכולה לשמור מסורת וגם להיות יפה ומיוחדת. ישנן כבר המון לקוחות מרוצות.
[gallery columns="2" link="file" ids="27624,27625,27626,27627,27628" orderby="rand"]
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה