סיפורי "הופמן" לתושבים לפני הבחירות



כמה חודשים לפני הבחירות, ממלא מקום ראש העיר, תומר גלאם, מבטיח לכל חבר מועצה בניין משלו, רק הוא שכח להזכיר, שעיריית אשקלון בחובות של מאות מיליוני שקלים ויום אחרי הבחירות, ככל הנראה, מאות עובדים יצטרכו להיפרד ממשרתם ולא יהיה מנוס מלעלות מיסים לכולם. הטור של גל חזיזה

אני מקווה שאני לא מחדש לאף אחד כלום אבל עיריית אשקלון אם היא רוצה להמשיך לתפקד יום אחרי הבחירות צריכים לפטר מאות עובדים ולצאת לתוכנית התייעלות מסיבית, ראש העיר הקודם איתמר שמעוני בשיתוף עם ממלא מקום ראש העיר הנוכחי תומר גלאם הביאו את קופת העירייה לרגע לפני פשיטת רגל כלכלית.

מאות מליוני שקלים של חובות, תוספת של מאות עובדים מיותרים, ניהול חובבני ופופוליסטי, גרם לכך שתוך 4 שנים ממאות מליוני שקלים בקופה הגענו למאות מליוני שקלים מינוס בקופה.

החברה העירונית לפני קריסה, רק לפני כחודש, כדי לשרוד את השנה הכלכלית הנוכחית, העירייה החליטה להעלות את הארנונה לעסקים באשקלון בעוד 30 מיליוני שקלים ולקצץ בתקציבי העמותות.

צילום מסך פייסבוק

אך מציאות לחוד וסיפורי סבתא לחוד במיוחד שזו שנת בחירות.

גאלם המציג את עצמו בתור "הבולדוזר" החליט לחדש את פרוייקט בניין העירייה בעלות של 250 מיליון שקלים.

לגברת סופה ביילין ששומעים את קולה,  בדרך כלל רק שנה לפני הבחירות, הבטיח "משכן אומנויות הבמה" בעלות של כ - 150 מיליון שקלים.

למשה אטיאס מרכז לצעירים + כפר סטודנטים מעוד כמה עשרות מיליונים ( כסף קטן מי כבר סופר).

לחבר המועצה אברהם בן דוד  "היכל החתול", וההבטחה האחרונה, תחזיקו חזק, לחברת המועצה המקסימה גברת שרה זכריה מטעם הגימלאים "בית הגמלאי באשקלון. המבנה החדש יוקם במרכז העיר, מול היכל התרבות, הוא יהיה בן 9 קומות וישתרע על שטח של 6,500 מ"ר.

במקום ירוכזו כל פעילויות הגמלאים בעיר והוא יכלול חדרי חוגים, הנהלה, ספריה, חדר אחות, חדרים טיפוליים, חדר כושר, ספא, סאונה, ועוד".

לקרוא ולא להאמין, כנראה גלאם הבולדוזר לא טרח להסביר מהיכן יגיעו עוד מאות  מיליוני השקלים כדי להקים את המבנה.

אך כמו כל פולטיקאי משופשף, גלאם בונה על הזיכרון הקצר של התושבים, מי בכלל יזכור עוד שנה שנתיים מה הובטח ומה נבנה כל עוד עוברים את משוכת הבחירות.

ב 7 חודשים שנותרו עד הבחירות נשמע עוד המון מעשיות וזה עוד לא סוף הסיפור.

עדכון: ברגעים אלו תומר גלאם מבטיח עוד עשרות מיליונים לסטודנטים באשקלון.

הבטחות כמו חול

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה