העירייה: "ככל הנראה ישיבת הדירקטוריון כונסה בניגוד לחוק"



האם הישיבה שהתקיימה ביום ראשון בדירקטוריון רשת המתנסים "פי כמה" בה נבחרה, חברת מועצת העיר, ריקי שי, כיושבת ראש הדירקטוריון, חוקית. העירייה החלה בבדיקה. שי: נבחרתי כחוק וברוב קולות

ביום ראשון כונסה ישיבת דירקטוריון של רשת "פי כמה" כדי לבחור יושב ראש לדירקטוריון, המנהל את רשת המתנסים בעיר. היושב ראש הזמני, סלומון דמקה, כיהן בתפקיד במשך למעלה משנה וחברת הדירקטוריון, ריקי שי זימנה את הישיבה כדי לבחור יושב ראש קבוע. בישיבה נכחו עוד, אברהם עשור ואושרת לוגסי. דמקה סולומון, העדיף שלא להגיע לישיבה שכן לדבריו הוא לא רצה לתמוך בריקי שי והישיבה לא חוקית בכלל. סלומון: זה לא חוקי ולא חתמתי כיושב ראש על ההזמנה לישיבה ורק אני יכול לזמן ורק דרכי, הייתה צריכה לצאת הזמנה מרשת "פי כמה" וזה לא קרה. אני לא יודע מה ריקי שי עשתה מחוץ ללשכת המנכ"לית לשעבר, קארו ושם בחרו בה עוד שניים. לא ידוע איפה הם הצביעו כי המקום היה סגור. הישיבה לא חוקית בכלל. אני תומך בה? מי אמר את זה? אני אמרתי לה שאני לא תומך בה ועוד מנסה להדיח אותי". 

"אני רוצה להוסיף, איך יכול להיות שאשה שבאמת אומרת שחש לה יכולת להגיע לראשות העיר, מתעסקת בנושא הזה בכלל וזה מסקרן אותי. אבל אם זה היה חוקי לא הייתי מתערב בזה, אבל זה לא חוקי".

תגובת ריקי שי: "נבחרתי באופן דמוקרטי ברוב קולות. היו"ר הקיים היה יו"ר זמני. יחד עם כל הדירקטורים הוחלט לסיים את תפקידו ברשת ולקדם אותה. הסכמתי לחזור לכהן כיו"ר דירקטוריון (הודחה עלל ידי חיים סופר י.פ) בהתנדבות, על מנת להבריא את חברת וולדנברג בע"מ בהסכמת כל הצדדים. אם יש למישהו השגות חוקיות בנושא הוא מוזמן להגיש. ברשותנו זימון ופרוטוקול חתום כדין על פי תקנון החברה".

תגובת העירייה: מהנתונים שהתקבלו ככל הנראה מדובר בישיבת דירקטויון שכונסה בניגוד לחוק ולתקנון החברה. הדברים כעת הועברו לבחינת הסוכנות היהודית שהיא הבעלים של החברה והצדדים יפעלו בהתאם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה