חדש ב"אשקלונט", פינת הסיפורת היפה מאת: גל חזיזה [caption id="attachment_35889"

חדש ב"אשקלונט", פינת הסיפורת היפה

מאת: גל חזיזה

[caption id="attachment_35889" align="alignright" width="384"]הצבוע מחכה לשעת כושר הצבוע מחכה לשעת כושר[/caption]  אי שם בממלכת גולו בארץ זולו, חי לו  צבוע, במשך שנים חלם הצבוע להיות ראש הכפר, אך בעיה קטנה הייתה, "הינשוף" ששלט בכפר שנים רבות היה אהוב על כולם. ל"ינשוף" הייתה אובססיה קלה לבנות מעגלים סביב העצים, למרות שלא היה בכך צורך הוא גרם לציפורים כאבי ראש, הינשוף היה מבקר בשבטים מרוחקים חדשות לבקרים,  הצבוע בכל דרך ניסה וניסה להשחיר את הינשוף, פעם על מינוי חברים להיות ממומנים על הבאר המקומית, פעם על עודף פרסום עצמי. הצבוע הבין שלא מספיק להשחיר את "הינשוף" אלה גם צריך להבטיח הבטחות לשוטי הכפר,  לציפור הבטיח 4 גוזלים בקן, ל"עצלן" הבטיח עבודה, לבנאי עוד עצים לבניה עוד הבטיח הצבוע שבניגוד לינשוף הוא לא יסתיר מאומה מהתושבים ואצלו הכל מונח וחשוף בכיכר העיר, עוד הבטיח שהוא יגן על ה"זמיר" מספר החדשות  המקומי שהוא יקים קרן אגוזים שתגן עליו מפני ינשופים שינסו להשתיק את זמרתו.

אט אט שוטי העיר האמינו לצבוע והמליכו אותו לראש הכפר, הצבוע שחושש מכרישים מינה את "החזיר" ו"תרנגול" ליועציו, מהם אין לו מה לחשוש כי הם עסוקים רוב היום לאכול כמה שיותר מאחרים ולדגור על הבצים, הצבוע למד את הלקח מהפסדו של "הינשוף" וכדי לשמור על הבאר מים ושאלות מיותרות החל למנות את חבריו ופעיליו הקרובים.כדי להשתיק את "הזמיר" שזימר את האמת בעיר שכר את שירותיו של "הנמר" מכפר בולו הרחוק מזולו ושילם לו מלוא האגוזים על חשבון התושבים.

כדי שתושבי הכפר לא יחשדו במזימותיו, מינה את ה"נחש" בשכר גבוהה יועץ אחראי על  לוח המודעות הראשי בעץ שבמרכז הכפר, כל יום "הנחש" מפרסם את פועלו של "הצבוע" היום הוא ביקר את "הברווז" אמש הוא "צבע" את קן הנמלים והנה איזה פלא הצבוע יודע גם לרכוב על חמור. כדי שתושבי "גולו" לא יתמרדו החזיר והתרנגול והנחש עצו עצה, נשפץ בכל שבוע קן ציפורים הרי מי לא אוהב גוזלים? ואת הבאר אט אט נייבש. לאט לאט לקח "הצבוע" את כל המים והאגוזים ועוד לפני שתושבי הכפר הבינו מה קורה עזב הצבוע את הכפר ועבר לכבוש את ההר. *הטור הוא סיפורת , ואין לייחס לנאמר בו שום משמעות אחרת או ניסיון לפגוע.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה