תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 13/11/14 ועד 20/11/14

 
עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

 

מזל טלה
מזל טלה
מזל שור
מזל שור
מזל תאומים
מזל תאומים
מזל סרטן
מזל סרטן
מזל אריה
מזל אריה
מזל בתולה
מזל בתולה
מזל מאזניים
מזל מאזניים
מזל עקרב
מזל עקרב
מזל קשת
מזל קשת
מזל גדי
מזל גדי
מזל דלי
מזל דלי
מזל דגים
מזל דגים


 

 

מזל טלה

בני מזל טלה לוקחים על עצמם קצת יותר מידי. הרצון להוכיח את עצמכם או הפחד מלהיכשל, גורם לכם להעמיס על עצמכם המון מטלות בעת ובעונה אחת. החשיבה שאם אתם רוצים שמשהו יעשה בצורה טובה אז אתם צרכים לעשות אותו בעצמכם, איננה נכונה ונכונותכם לבזר ולהציל סמכויות, יכולה להקל על התקדמותכם. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך בו קשה להם להכיל אפילו את עצמם ואת נשמתכם ובמילים פשוטות יותר אתם לוקים בעייפות נפשית ורגשית. כדי להיחלץ ממצב זה, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, עשו ספורט, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות. כך תעוררו אצלכם את היכולת לשמוח.

בעבודה: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר.

זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. שבוע טוב ואלוהים אתכם!  

הכוונה רוחנית: הכעס הוא אחת התכונות ההרסניות ביותר. הוא עלול להזיק לנו ולסובבים אותנו מכמה בחינות: רוחנית, פיזית, רגשית וחברתית. הכעס הוא רגש אנושי וטבעי. אם נטהר אותו ונצליח להתעלות מעליו, נקבל הזדמנות להפוך את עצמנו לאנשים שאנו באמת שואפים להיות.

מזל שור

השבוע יהיה על השוורים לאסוף את עצמם, להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיהם. ניתן לומר שלמרות הטלטלה שחוויתם לאחרונה, מכאן תחילתה של המגמה החיובית שמסתמנת בעבורכם. ואכן, השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג משהו שחשוב לכם באמת. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם נכנסים לתקופה טובה יותר. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם, תאפשר לכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. וכל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה. השילוב בין השניים, הוא שילוב מנצח שיוביל ב"ה למפנה חיובי. זכרו! כדי להיות ולחיות מאושרים יש צורך ב -  100% אמונה ו 0% ספק. צמצום הספקות שמקננות בליבכם, יפתח לכם את הדרך לחיים יפים ללא ספקות. והאמינו לי ללא כל צל של ספק אתם מסוגלים ואם רק תרצו אין זו אגדה!!

בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם.

לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה.

זוגיות: המערכת הזוגית שלכם עייפה. וכבר זמן רב, היא מקרטעת ורצופת גימגומים. תהליך זה יכול להעמיד בסכנה המון דברים שהשקעתם בהם זמן רב. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות, יוכלו לגלות כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם.

לרווקים: אנרגיות חיוביות פותחות בפניכם את הדלת להיכרות ושותפות שבשלב זה תעשה לכם רק טוב. 

בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע, לכו להרצאה מעשירה וצפו בהצגה או סרט. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם ליצור משמעות ולהטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם.

 

מזל תאומים

תהליך אותו אתם חווים כעת יוצר מצבי רוח משתנים וחוסר יציבות רגשית שגורמים לכם להיות חסרי סבלנות כלפי הסובבים אתכם גם בבית וגם בעבודה. לכן השבוע, חשוב לזכור שסוף מעשה במחשבה תחילה וחוסר תשומת לב והעדר שליטה עצמית על כעסים ותסכול יוכלו להוביל אתכם לעשיית דברים באופן לא נכון. לאלו מכם ששואלים את עצמם למה הם עוברים את מה שהם עוברים, אז התשובה לכך היא זו: על מנת שתוכלו לחוות את השיעורים שעליכם לעבור כדי להתפתח מבחינה רוחנית ולצמוח מבחינה אישית בדרך זו לשפר את עצמכם ואת הרגשתכם. כדי שתכלו לעמוד במשימתכם, ממליצים לכם הקלפים, לקבל באהבה את גורלכם. עניינים הקשורים לעיצוב עתידכם מעסיקים אתכם . אצל חלקכם מדובר בנושאים הקשורים לעיצוב העתיד מבחינת הייעוד המקצועי והקריירה ואצל חלקכם מדובר בעיצוב העתיד מבחינה אישית וזוגית. למעשה, אין זה משנה באיזה משני התחומים תבחרו לעצב, הדגש נמצא בעיקר על האופן בו תבחרו לעשות זאת. סבלנות, נחישות ואמונה ביכולות שלכם ליצור את השינוי יסייעו בידכם למצות ולגלות את הטוב שנמצא בתוככם ומשם, הדרך להרגיש ולהיות למצוין קצרה ביותר..

זוגיות: חוסר נחת והעדר תקשורת בונה מציבים אתכם בנקודה בה הזוגיות שלכם נמצאת במבחן. שימת לב והקפדה על אתיקה זוגית ומוסר, יסיעו בידכם להתמודד אל מול פיתוי כזה או אחר שממתין לפתח דלתכם. חשוב מאוד שתלמדו לכעוס בלי להרוס ותדעו להתפייס ולסלוח. השקעה של סכום סמלי במשחקי מזל עשויה להפתיע לשפר את הרגשתכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: "אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין". . . .

מזל סרטן

ענייני כספים ויכולת כלכלית עומדים במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים משקפים שמצבכם איננו יציב ועליכם לשמור שלא לחרוג מעבר לתקציב אותו הקצבתם לעצמכם. מדיניות של חסכון ודחיית סיפוקים תאפשר לכם להתמודד עם המצב שנוצר. סכום כסף שמגיע (פיצויים, חיסכון שמשתחרר וכו') עשוי לעזור ועליכם להקפיד ולהשתמש בו בתבונה. ניתן לומר שהחשש הכלכלי מעיב על מצב הרוח שלכם ופוגם ביציבותכם הרגשית. תהליך זה משפיע לרעה עליכם ועל הסובבים אתכם.

בעבודה: היכולת שלכם להסתגל למצב חדש שנוצר, היא המפתח להתנהלות יעילה במקום העבודה. ההבנה שאין טעם לבכות על חלב שנשפך תאפשר לכם להשלים עם השינויים שנוצרים מתוך תחושה של השלמה ושיתוף.

זוגיות: אפרוריות, עייפות וחוסר חדוות חיים מאפיינים את הקשר שבו אתם מצויים. מצב זה הוא תולדה של שגרה שמציבה את הזוגיות שלכם במקום נמוך ולא מכובד. תהליך זה, במידה ולא יטופל, יצור מצב של ריחוק ושחיקה שבא לידי ביטוי במערכת יחסים מתוחה ומתסכלת. כדי להיחלץ ממצב זה יהיה עליכם להתגבר על מחסומי הבושה ולהסכים ביחד לפנות לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לעשות סדר בדברים ולברר ביחד לאן פניכם מועדות שבוע מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  מה שאכפת לקב"ה הוא האם אנחנו משקיעים מאמץ אמיתי בהתקדמות בכיוון הנכון. הקב"ה לא מבקש מאתנו להשתנות בתחום שאנו עדיין לא מסוגלים להשתנות בו. אנחנו מצווים להיות בני אדם, לא מלאכים. הכוונה היא שנתחייב ברצינות גמורה לשנות את דרכינו, ולהתקדם בקצב הנכון ובזמן הנכון.

מזל אריה

שחרור מכבלים, התגלות, יציאה של דברים אל האור, תחייה מחודשת של קשר, הארה, הרגשה של שינוי, של התחדשות.. רוח חדשה מפעמת בליבכם וביטחון עצמי שוב ממלא את ריאותיכם קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי.

בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוכלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר.

זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל תאומים, קשת או דגים, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר ליבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסכנות.

לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנו יוצרים את עולמנו באמצעות המחשבות בהן אנו בוחרים להתמקד. כשאנו מתמקדים במחשבות של הכרת תודה, אנו נעשים נעימים יותר. הכרת תודה תמידית תמלא את חיינו בשמחה.

 

מזל בתולה

שבוע חיובי ניצב בפתח. מהותו העיקרית של השבוע תעמוד בסימן של  עבודה וחוסן כלכלי. רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים בעניינים הקשורים בכסף משני צידי המטבע, הן מהצד של איך לשמור על כסף קיים והן מהצד של איך אני משיג ומייצרים בטחון כלכלי כלומר עוד כסף. רעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם להפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם.

בעבודה: מצפים מכם להגדיל ראש ולקחת אחריות להובלת תהליך כזה או אחר. זוהי הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. לימודים, התמקצעות או העשרה חיוביות ביותר בעבורכם ולכן, אל תהססו להירשם ולהפעיל את המוח שלכם.

זוגיות: הפן הרומנטי והמיני שלכם הולך וכהה. אין זה אומר שבזוגיות שלכם אין "אקשן" אך למעשה אינכם ממצים את כל הפוטנציאל האנרגטי שאצור בכם ואתם בוחרים להסתפק בפרורים במקום ליהנות מהעוגה כולה. שינוי בגישתכם לנושא יחבר אתכם שוב לאנרגיה איכותית וטהורה שתוביל לצמיחה וליציבות לא רק בתחום הזוגי. ענייני המגורים עולים על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  מידה ומינון חשובים בתכנון החיים. חשוב לזכור  שיותר מדי מכל דבר הוא לא בריא, לא מבחינה גשמית ולא מבחינה רוחנית.

 

 

מזל מאזניים

העצמאות שלכם חשובה לכם מאוד ואתם זקוקים למרחב תמרון הן בעבודה והן בבית. בעבודה: אתם מרגישים שלמרות השתדלותכם, לא מפרגנים לכם מספיק וזה מפריע לכם. נטיית לבכם הראשונית אומרת לכם להסתגר ולהחמיץ פנים, אך הקלפים מזהירים שצעד זה רק יחריף את הרגשתכם ולא יביא לשינוי המיוחל. מומלץ להתעלות מעל רגשות המירמור, להרים את ראשכם, לחייך לסובבים אתכם ולבצע את מלאכתכם בנאמנות - הקרדיט לו אתם באמת ראויים לא יאחר להגיע. לאלו מכם שמתחילים במקום עבודה חדש, יש הזדמנות להתקדם תוך פרק זמן קצר. משפט או וויכוח, מסתיימים בגישור.   

לפנויים שביניכם: כדאי מאוד לצאת מהבית. זהו שבוע טוב ליצירת קשרים חדשים שעשויים להוביל לסיפור אהבה מהנה.

לנשואים שביניכם: זהו שבוע טוב לגלות מחדש אחד את השני. הרשו לעצמכם להתחבר לפן הרוחני והרומנטי שקיים בכם ולא תצטערו. השקעת זמן איכות בתא המשפחתי שלכם תיצור מצבים חיוביים שישפיעו לטובה על כל בני הבית.

כספים: לאחר תקופה לא קלה, רצופת עליות ומורדות, חל שיפור במצבכם. מומלץ לנצל את השיפור הקליל הזה לביסוס ולחיסכון שיביא תועלת בעתיד.  אירוע שמזמן קשר משפחתי, מאפשר לחזק או לאחד את המשפחה . שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח. היו אופטימיים והאמינו בכל לבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם, וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם.

מזל עקרב

יום ההולדת מזמן לכם שבוע נהדר. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפויות חדש ולקיחת אחריות. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה.אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם.הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה.

בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה.

בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות.

זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה, וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם.

התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא, גם לא זו תשובה !! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד "לא". עליכם לדעת לא רק מתי לומר "לא", אלא גם איך לומר זאת. שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו ! נאה דורש נאה מקיים.

מזל קשת

לאחרונה הגעתם למסקנות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל קשת מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק שאתם יודעים מה נכון וצריך לעשות אתם פשוט צרכים ל ע ש ו ת!!. רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום,  ועל זה אמרו חז"ל - אמרו מעט ועשו הרבה. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי  עשייה ופעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם, כלומר: בואו לייעוץ. באופן כללי, הקלפים מעידים על כך שיום הולדתכם, מוצא אתכם בלי הרבה חשק לשמוח. רבים מכם חשים עייפות, חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות לבד. תהליכים אלו מובילים למצב בו אתם סגורים מבחינה רגשית. הקלפים מצביעים על כך בשלב זה אתם עסוקים בלהיות מכונסים בתוך עצמכם כך שאינכם שמים לב לכל הטוב שהתברכתם בו. אם רק תעיפו מבט סביבכם, תגלו שיש אנשים רבים שאוהבים אתכם. אם רק תפקחו את עינכם ותרימו את ראשכם, תראו שהחיים זימנו לכם מצבים והזדמנויות רבות אשר מוכיחות ללא כל צל של ספק שאלוהים אתכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר שוב לאמונה בעצמכם וביכולותיכם ובעזרת השם הכול יהיה בסדר. הצורך במעבר דירה או שינוי במקום המגורים עולה על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!                  

הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחהבהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

מזל גדי

המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל גדי. ניתן לומר שהשבוע אתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב אז תפחדו לסיים את מה שצריך לסיים ולפנות באמונה לעבר האופק.  

הגשמה עצמית: צורך בחזרה למרכז העשייה, תחושה שמיציתי וכעת אני צריך משהו חדש.. כול אלה מעידים כי הגיע העת להגשמה עצמית צורך ובני מזל גדי צרכים לגבש נתיב של עשייה חדשה. אם אינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם מומלץ לגשת לייעוץ ולהכוונה ממקור חיצוני.

לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אם אינכם מצליחים לעשות זאת מומלץ בחום לפנות לייעוץ והכוונה של איש מקצוע שיעזור לכם להבין איך נכון וכדי לעשות. שבוע טוב יקרים ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: על פי התרולוגיה, אמונה היא תרופת הפלא שמעניקה חיות, עוצמה ודחף לפעולה. עוד גורסת התרולוגיה שאמונה היא התרופה נגד כול כישלון ויש ביכולתה לסלק מגבלות פיזיות, רוחניות וחומריות כאחד . הגישה היהדות מלמדת שהאמונה היא האמצעי היחיד שדרכו יכול האדם לרתום את כול כוחות היקום ועוצמת הבריאה לעגלתו, ולהשתמש בהם לתועלתו. על פי הקבלה רק על ידי ענווה וצניעות  ניתן לזכות באמונת אמת שפותחת דלת לכול הטוב שקיים בעולמנו..

 

מזל דלי

התחברות לאמונה משנה את התמונה!!! (כך לימדה אותי אמי שתחיה) וגם אתם נקראים השבוע להתחבר אל אמונה בעצמכם, בבורא עולם ובבריאה. אמונה שכזו תקדם אתכם לעבר מטרתכם. הרצון להשתחרר ולצאת אל החופש בוער השבוע בעצמותיכם. התחושה שאתם כבולים לעבודה שגרתית/משעממת או תקועים בזוגיות אפורה ובחיים לא מרגשים/מספקים אינה נותנת לכם מנוח וטוב שכך, משום שרק מהמקום הזה של חוסר מנוחה מתחיל תהליך הצמיחה האמיתי. מבחינה קבלית ניתן לומר  שנשמתכם נסערת והיא חשה שהמקום והמצב בו היא נמצאת כיום, כבר אינם מספקים לה את הכלים הדרושים להמשך התפתחותה הרוחנית והמעשית עלי אדמות. ההבנה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם אמורה לסייע לכם להיחלץ ממצב זה כך שמעז יצא מתוק. זכרו, אתם לא צריכים לחכות לאותו גילוי מדהים אשר בגללו תשנו את חייכם מקצה לקצה, צאו וחפשו את הדבר אשר אמור לעשות זאת, וזהו  הצעד הראשון בדרך חזרה לצמיחה.

בעבודה: יהיה עליכם לפקוח עיין ולהיזהר מטעויות שטותיות שלא מאפיינות אתכם. חוסר תשומת לב עשוי להסב נזק לשמכם ולמעמדכם, לכן גלו ערנות. לימודים או העשרה כזו או אחרת עולים על הפרק והדבר מומלץ בעבורכם בחום.

זוגיות: יותר מכל צריכה הזוגיות שלכם חופשה קצרה בה תשאירו מאחור את דאגות היום יום. לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק, מראים הקלפים על מהלכים ופעולות שיאיצו את סיום הקשר.

לרווקים: אהבה באוויר!!  וקופידון בשטח... ולכן יש מצב להיכרויות חדשות והיכרויות שהחלו לפני שבועות אחדים מעלות הילוך. חופשה או טיול נראים באופק. שבוע טוב ומבורך ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

 

מזל דגים

רצון להיות לבד. מאבקי אגו, תחושת קורבנות, עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית, פגיעה באגו או כאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי. אדישות וחוסר נכונות להיפתח לקבלת עזרה אמיתית. שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וברגעים כאלה כדי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאימא שלי שתחייה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן". .. השבוע על בני מזל דגים להיות חזקים. חוסן נפשי וחזק רוחני ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד ב"ה עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע.

בעבודה: תחושת הביטחון הכלכלי נפגמת. אצל חלקכם יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם.

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הענווה היא זו שמושכת את האל לקשור איתנו קשר שמבוסס על אמונה מתוך ידעה ולא אמונה מתוך מופת. הענווה, היא המפתח לאמונה. האמונה היא המפתח לחוכמה

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה