אירוע שיא בסניפי בני עקיבא



שיאו של 'חודש ארגון' במסגרתו מבצעים חניכי ומדריכי התנועה פעולות שונות ברובד החינוכי וברובד המעשי

 עם תחילתה של שנת השמיטה החליטה תנועת 'בני עקיבא' לעסוק ב'חודש הארגון' של השנה הנוכחית בנושא יצירת חברה צודקת. 'חודש ארגון' הינו חודש שבו עובדים המדריכים והחניכים בסניפים על שיפור פני הסניף (צביעת קירות, ארגון הסניף וכדו') ובמקביל לומדים על נושא מסוים ומיישמים אותו בפעולות ובעשייה בעיר. הנושא הנבחר ימשיך ללוות את פעילותם במשך כל השנה.

 אירוע השיא של 'חודש הארגון' הוא ב'שבת חגיגית', בה מסכמים את הנושא שנלמד במשך כל החודש. השבת מתנהלת באווירת חג בסניפים, אליהם מגיעים שליחים מרחבי הארץ על מנת לשמח את החניכים ולהעביר להם תכנים בצורות מגוונות ומעניינות.

 מידי שנה, במוצאי 'שבת ארגון', מתקיימות הופעות של כלל סניפי 'בני עקיבא' בחמישה מוקדים בעיר. המחלקה לנוער של עיריית אשקלון, יחד עם סניפי בני עקיבא, מזמינים את החניכים וההורים יחד עם תושבי העיר לבוא ולקחת חלק בשבת זו בסניפים השונים בעיר במעמד ראש העיר, איתמר שמעוני, ממלא מקום ראש העיר והממונה על הנוער, תומר גלאם ובעלי תפקידים נוספים בעירייה מטעם האגף לתרבות נוער וספורט.

 מנהל מחלקת הנוער, יעקב אטיאס: "זוהי הזדמנות מצוינת לומר תודה רבה לקומונריות, למדריכים, החניכים וההורים על כל ההשקעה והמסירות במהלך השנה כולה ובחודש הארגון בפרט".

 להלן זמני ההופעות במוצאי שבת: סניף גבעת ציון: 19:15- מפקד אש ודגלנות. 20:00- הופעות במתנ"ס אלוני ציון (תקוותנו לשעבר). סניף אפרידר: 18:00- מפקד ודגלנות ברחבת ביה"ס סיני. 19:45- הופעות במרכז הקונגרסים במכללה האקדמית אשקלון. סניף נוואיות: 19:00- תהלוכה חגיגית מהסניף רח' אריה 9. 20:00- מפקד, דגלנות והופעות במתנ"ס וולדנברג. סניף גן הורדים: 18:15- תהלוכה חגיגית מהסניף רח' בן זומא. 20:30- מפקד, דגלנות והופעות בביה"ס אמי"ת.

סניף עתיקות: 18:30- תהלוכה חגיגית מהסניף למגרש נווה ציון. 20:00- הופעות במתנ"ס שפירא.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה