תלמידים שימו לב: ארגון המורים הורה לבטל את כל הטיולים השנתיים



ארגון המורים הורה לבטל את הטיולים השנתיים בבתי הספר, זאת בעקבות הדרישה של הארגון לאפשר חיסיון משפטי למורים בבתי הספר, בעקבות מקרה טביעה שאירע במהלך טיול לפני חמש שנים

שמעון יעיש - אשדודנט

מכה קשה לתלמידים- ארגון המורים הורה לבטל את הטיולים השנתיים באופן מיידי. הסיבה לביטול הטיולים השנתיים היא שנכון להיום, למורים אין חיסיון משפטי והם חשופים לתביעה מצד התלמידים או הוריהם במקרה של אירועים חריגים במהלך הטיול.

ההוראה לביטול הטיולים נובעת בעקבות מקרה טביעה במהלך טיול שנתי לפני כחמש שנים, לאחר המקרה, הואשמה מורה שלקחה חלק בטיול ועל כך כאמור, הורה רן ארז, יו"ר ארגון המורים, לבטל את הטיולים השנתיים.

במועצת התלמידים והנוער הארצית קוראים לארגון המורים להתחשב בתלמידים ולמצוא דרך לגשר על הפערים מבלי שהתלמידים יפגעו מהעניין: "אנו מאמינים שדרך זו של עיצומים הפוגעת בתלמידים בלבד, תוביל לנזק ולמפח נפש. המועצה הארצית מוכנה לסייע, לגשר ולקדם את ענייניו של ארגון המורים, כל עוד התלמידים לא ייפגע" מסרו ממועצת התלמידים.

ממשרד החינוך נמסר: "ארגון המורים לא פנה בנושא לגורמי המקצוע במשרד. הדרך לפתרון סוגיות היא באמצעות הידברות ולא באמצעות הנחיות חד-צדדיות הפוגעות בתלמידי ישראל, כפי שעולה מהנחיית הארגון לבטל טיולים שנתיים. בכל מקרה, המשרד מנחה לקיים את הטיולים כשגרה ויתקיים בנושא דיון עם הארגון".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה