"נמשיך בהסרת החסמים ונשפר את השירות עבור יזמים



בכנס, שנערך במלון 'לאונרדו', נכחו עשרות קבלנים ויזמים שקיבלו ערוץ ישיר לראש העיר ושמעו ממנו על השינויים במנהל ההנדסה ועל היעדים שהוצבו לפיתוח העיר

כ-60 קבלנים ויזמים הגיעו אמש (שני) לכנס שיזם ראש העיר, איתמר שמעוני, במטרה להציג בפניהם את התוכניות של העירייה לשנת 2015 , את רפורמת שיפור השירות ליזמים שהחלה לאחרונה וכן את התוכניות לפיתוח העתידי של המרינה ורצועת החוף.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "אני נחוש להצעיד את מערכת החינוך של אשקלון קדימה ולטפח אותה, אסור לנו לשכוח שכשאנשים מחפשים מקום להעתיק אליו את מגוריהם , הם קודם כל בודקים את מצב מערכת החינוך".

לאחר מכן הציג בפניהם את התכניות החדשות לקראת שנת 2015, בדגש על התכניות לפיתוח רצועת החוף והמשך שיפור וקיצור ההליכים באגף ההנדסה. "נעשה הכל כדי לקצר תהליכים בהגשת תוכניות ולעבור את המסלול עד לאישורן בטווח של לא יותר מ-60 יום. לכולם תינתן הזדמנות שווה. אני מצדיע לאנשי מנהל ההנדסה ולעבודתם, הם כאן כדי כדי לשמוע אתכם ולעזור בכל דבר שתצטרכו. אני מודה לכולכם, יזמים מאשקלון וממקומות נוספים מרחבי הארץ, על כך שאפשרתם לי להציג בפניכם את כל הפרויקטים שאנו מתכננים ותודה רבה על האמון שאתם נותנים בי".

 כנס קבלנים צילום: אייל אסרף

לסיום, הציג מהנדס העירייה, דוד ירון, בפני הקבלנים והיזמים את תהליכי העבודה החדשים שהוטמעו במנהל ההנדסה, ואת ההתייעלות שנעשתה לאחרונה בעקבות מפגש הקבלנים הקודם וענה על שאלותיהם של היזמים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה