"נמצאה לילדים מסגרת מתאימה"



ראש העיר, איתמר שמעוני, הודיע לסימה רווח, שנמצא מקום במעון יום בבאר שבע, שאמור לענות על צרכי הילדים, החולים בשיתוק מוחין. בנוסף הבטיח ראש העיר כי יפעל להקמת מרכז ייעודי באשקלון

 ביום שני, הזמין ראש העיר, איתמר שמעוני, ללשכתו את סימה רווח ושני ילדיה, החולים בשיתוק מוחין על מנת לבשר להם כי, לאחר בחינת האפשרויות ובתיאום עם משרד הרווחה, נמצאה מסגרת מתאימה לילדים במעון יום בבאר שבע. יש לציין כי הדבר עדיין מותנה בהחלטת המקום.

 "המקרה של סימה רווח וילדיה נגע לליבי ועשיתי מאמצים רבים על מנת לסייע בפתרון אמיתי למצוקתם. למדתי את הנושא מקרוב ובסיוע אגף הרווחה בעירייה, פנינו למשרד הרווחה לאשר את העברתם של הילדים למעון שמתאים להם ושאמור לספק את צרכיהם על הצד הטוב ביותר. אני שמח שהפתרון התקבל לשביעות רצונה של רווח ומאחל לילדיה בריאות איתנה", אמר ראש העיר.

 ההחלטה התקבלה על רקע מחאתה של סימה רווח, תושבת העיר, ואם לשני ילדים חולי שיתוק מוחין, על כך שאין בעיר מסגרת הולמת לילדיה. בעיר אשקלון ישנם קרוב ל-30 ילדים שחולים במחלה זאת ועקב היעדר מרכז מתאים לחולים אלו, הם שוכנו, לדבריה, במוסד שאינו עונה על צרכיהם ובשל כך החליטה אמם להעלות את המודעות לנושא.

 גם לנושא זה התייחס ראש העיר בפגישתו עם האם וילדיה והודיע להם כי בכוונתו לפעול בטווח המידיי להקמת מרכז ייעודי עבור חולי שיתוק מוחין: "כבר בתקופה הקרובה אפנה למשרד הרווחה ולביטוח הלאומי בכדי להשיג תקציבים נוספים שישמשו לבניית מרכז חדש עבור החולים".  

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה