ניצחון וביי ביי לליגה א'



הפועל אשקלון תארח מחר בשעה 20:30 את כפר סבא למשחק העונה של הליגה. אשקלון במקום הראשון כפר סבא בשני. ביום ראשון תחל מכירת הכרטיסים למשחק הגביע מול בית"ר ירושלים

בית"ר באה למשחק גביע באשקלון קרוב לחמשת אלפים צופים צפויים להגיע למשחק העונה בליגה א' דרום, בין הפועל אשקלון לבית"ר כפר סבא. המקום הראשון נגד המקום השני.
 
  טבלת ליגה א'
   
 
 
 
למכבי קרית מלאכי עירוני הופחתו 9 נקודות.
 

 המחזור ה -15 של ליגה א' יפגיש את הפועל אשקלון עם 36 נקודות עם בית"ר כפר סבא עם 28 נקודות. ניצחון של אשקלון יגדיל את הפער לכדי 11 נקודות ואפשר להגיד ובלי זהירות, אשקלון היא העולה הראשונה לליגה הלאומית.
אשקלון עשתה לפני שבוע ניצחון ענק על מכבי שעריים 2:1 והרחיקה את שערים מכפר סבא שתלך כנראה למבחנים. אבל כפר סבא תבוא במערך התקפי לגמרי, כי אין לה מה להפסיד במשחק הזה אם הי ארוצה להשאר במרחק סביר מהפועל אשקלון. לאשקלון אסור להסתגר בהגנהוהיא חייבת ליזום במשחק הזה כדי לא לתת לכפר סבא להשתלט על המשחק.
כאמור לאשקלון יש את יתרון הבייתיות והיא צריכה לנצל אותו, גם לאור העובדה שאלפים צפויים להגיע למשחק.
אין ספק שהלחץ נמצא על אשקלון, אבל השחקנים שלה מהמנוסים שיש בליגה א' שכבר עברו בליגות בישראל משהו בין הייתר בליגת העל. שחקן המפתח במשחק הוא, ברוך דגו שנמצא בכושר טוב. הוא הברומטר של הקבוצה והוא אמור להנהיג אותה. אבל לא רק דגו במשחק ואני חושב שיש מקום םבהרכב הראשון גם ליחיאל צגאי שלא מרבה לקבל דקות משחק אבל יש בו הרבה כישרון וטכניקה שאין לרוב שחקני אשקלון בהרכב.
כרטיס למשחק יעלה 20 שקלים ולאלה שחיכו לבית"ר ירושלים ב - 15 לינואר בשעה 21:00 באשקלון, במסגרת גביע מדינה, אזס מחיר כרטיס למבוגר יעמוד על 50 שקלים, ילדים, נוער וחיילים ישלמו 30 שקלים. מכירת הכרטיסים תחל ביום ראשון הקרוב. המשחק יועבר בשידור חי בערוץ ספורט 5 LIVE.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה