ביום ראשון הבא ההגרלה בשידור חי



משחקי שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל,יוגרלו ביום ראשון בשעה 10:30. כמעט בכל אתרי האינטרנט תועבר ההגרלה בשידור ישיר

בתום שלושה ימים של משחקים - 16 העולות לשלב שמינית גמר גביע המדינה נקבעו. כבר ביום ראשון הקרוב (10:30, שידור ישיר באתר) תיערך הגרלת שמינית הגמר, כאשר לא מעט אופציות למפגשי ענק עומדות על הפרק. המשחקים עצמם ייערכו ב-27 וב-28 בינואר

כל העולות לשמינית הגמר: מכבי ת"א, הפועל ת"א, מכבי חיפה, הפועל ק"ש, הפועל ב"ש, מ.ס. אשדוד, הפועל רעננה, הפועל פ"ת, אחי נצרת, הפועל כפ"ס, מכבי פ"ת, מכבי סקציה מעלות תרשיחא, הפועל עפולה, מ.ס. שיכון המזרח, מכבי יבנה והפועל אשקלון.

כידוע, בהגרלת שמינית הגמר (כמו בהגרלת השלבים המוקדמים) אין שום הגבלות, והמשמעות היא שכולן יכולות לפגוש את כולן. כך, למשל, מכבי והפועל תל אביב עשויות להיפגש לדרבי לוהט. כמו כן, מ.ס. שיכון המזרח ומכבי סקציה מעלות תרשיחא עשויות להתמודד במפגש על טהרת ליגה א'.

סיבוב ח' של גביע המדינה סיפק הפתעת ענק אחת (אשקלון הדיחה את בית"ר י-ם), ועוד שתיים קטנות יותר (יבנה ניצחה את בני סכנין, אחי נצרת את מכבי נתניה). מעבר לכך, כל הקבוצות הבכירות השיגו את הכרטיס הנכסף לשמינית הגמר. בסוף חודש ינואר, כאמור, יימשך המסע לעבר לחיצת היד עם הנשיא.

רשימת המעפילות אל שמינית הגמר: מכבי ת"א, מכבי חיפה, הפועל ת"א, עירוני ק"ש, מכבי פ"ת, הפועל פ"ת, הפועל רעננה, מ.ס. אשדוד, הפועל ב"ש, הפועל אשקלון, מכבי אחי נצרת, הפועל עפולה, מכבי מעלות תרשיחא, מ.ס. שיכון המזרח, מכבי יבנה והפועל כפ"ס.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה