לך תבין נבחרי ציבור ומה הסיבה שהם יושבים סביב שולחן אחד



מועצת העיר אשקלון, נראתה אתמול כמו חבורת משועממים נטולי עניין שהבעיות האמיתיות של העיר, הם לא כוס החלב שלהם. לא כולם, רובם

איתמר שמעוני, קרע את הצורה לשלמה כהן ובני וקנין, חברי האופוזיציה היחידים במועצת העיר. שלמה כהן לא פראייר הוא ראש אגף בשב"כ לשעבר ומ"מ ראש עיר בקדנציה הקודמת. אז כאשר סגן ראש העיר, אפי מור, תת ניצב בדימוס במשטרת ישראל, פתח עליו את הפה, כהן לא ויתר והחזיר לו בדיוק בבטן הרכה עם מספרת אחורית. ושראש העיר, איתמר שמעוני, דיבר בקולו הנמוך, היה זה ברור שכל מה שיצא לו עכשיו מהפה יהיה בציניות. 
זה היה נראה כמו מחזה של האשמות אחד כלפי השני. שמעוני את וקנין וכהן והם בחזרה את שמעוני וחבר מרעיו ומריעו בקואליציה. היו שם נושאים כבדים אבל בגלל הצורה בה הם מועלים ודרך השיח הציבורי שנוצר סביב שולחן המועצה , עדיף היה לתת לתושבים שבאו לראות את הצגה, סיבה לבחור בהם בפעם הבאה.

מועצת העיר
כשכהן דיבר על נושא החניה, שמעוני ניסה להעיר לו ואז כהן התפרץ עליו, "אם תקשיב אתה גם תבין" אמר לשמעוני. וכלפי אפי מור שהטיח האשמות קשות כלפי כהן הוא קרה לו "תת ניצב" (דרגתו של מור במשטרה) בזלזול מופגן. הקרב בין השניים המשיך במהלך הישיבה ואת כל זה ועוד הרבה תמצאו בתיעוד הוידאו. אתם גם תראו את אלה שבאו לצפות בנבחריו, לא רק לא משועממים אלא לא מאמינים שאלה האנשים ששלחו להיות נציגהם במועצת העיר. כן, היו גם דברים שגרמו לצחוק מהקהל, האמת גם אני נתפסתי לזה, אבל להפוך הצעות של האופוזציה לדבר נלעג ולתת להם תשובות מתחמקות דרך היועצת המשפטית החדשה, הילה רווח, נשמע אשכרה זלזול. זה אולי לתת כיסוי לחוסר היכולת של הנהגת העיר לענות בעצמם על השאילתות. רווח, יכולה להיות יועצת משפטית מעולה, אבל התפקיד של נבחר ציבור לענות בעצמו ולא באמצעות עובדיו בעירייה. אם אתם רואים את שמעוני וכהן יושבים זה לצד זה, זה בגלל שמעוני בא לראות את כהן מקרוב והשניים תפסו דחקות. זה רציני? רק לפני דקות ספורות רצו "להרוג" זה את זה. לך תבין פוליטיקאים. צפיה מהנה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה