עם מודעות אבל, בלי אבטחה בלי קהל



משחקה של אליצור אשקלון מול קבוצת א.ס הוד השרון, נערך אמש ללא קהל, זאת לאחר שהקבוצה המקומית לא שילמה את חובה לחברת האבטחה. בחוץ תלו האוהדים מודעות על מותה של הקבוצה

ללא קהל באולם, ניצחה אמש אליצור אשקלון את הוד השרון בתוצאה 99:77. המשחק נערך ללא קהל, לאחר שאשקלון לא שילמה את שכרם של המאבטחים וחברת האבטחה שאמורה לאבטח את המשחק לא הגיע לאולם. על פי הוראות המשטרה שאיבטחה את כניסת השחקנים והמאמןלאולם, בגלל זעם האוהדים שנותרו בחוץ, אסור לקיים משחק ללא מאבטחים, לכן המשחק נערך ללא קהל. זו עוד אחת מהפרשות הלא נעימות שמלוות את הקבוצה האשקלונית. 
מכתבו של מנהל היכל הספורט אייל ביטון.jpg

הקבוצה שמנסה בימים אלה לקבל גם חיצונית צורה של קבוצת כדורסל, שורדת בשיניים כשעדיין לא ברור מה יהיה בסופה. העירייה עדיין לא חושבת שהיא אמורה להעביר אלהים כספים, בגלל חוסר נכונות לשתף פעולה איתה והסכומים הגבוהים אותם דורשים מנהלי הקבוצה בתנאי להעברת הקבוצה לניהול העירייה.חובות הקבוצה נאמדות בכ- 1.7 מיליון שקלים ושכרם של השחקנים לא שולם קרוב לחודשיים. החובות לחברת האבטחה נאמדות ב - 50 אלף שקלים.
פיני ביטון, יו"ר הקבוצה החדש, שנכנס לתפקידו בימים אלה מנסה לגשר ולפתור את הבעיות שבין ההנהנה לעירייה. "נפגשתי עם חיים סופר מנכ"ל העיריה ויש נכונות מצידם לפתור את המשבר".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה