שוטר ללא הפסקה ורוכבי טרקטורונים ללא תקנה



כשפקד סהר שאול יצא מביתו ביום שישי האחרון (שלא בתפקיד) לעשות קניות לכבוד השבת, הוא לא תיאר לעצמו שיחזור הביתה רק בשעות הלילה לאחר פעילות אכיפה כנגד רוכבי טרקטורונים בעיר אשקלון. "אין לדעת מתי יתפוס אותך אירוע, בסוף אנחנו שוטרים בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה", סיפר לאחר מעצר רוכב טרקטורון שנהג ללא רישיון, ולא בפעם הראשונה

מזה זמן רב שבתחנת משטרת אשקלון בפרט ובמרחב לכיש בכלל, מתבצעים מבצעי אכיפה כנגד נהגי טרקטורונים המשתוללים בכבישים ונוהגים שלא כחוק. ראש משרד התנועה בתחנת אשקלון פקד סהר שאול, השתתף בעצמו בלא מעט מבצעים כאלו. "נהיגתם של חלק מנהגי הטרקטורונים מתבצעת לעיתים קרובות שלא כחוק, תוך סיכון חייהם של משתמשי הדרך", מציין סהר.

 

ביום שישי האחרון בדרכו לקניות השבת, הבחין סהר בשני רוכבי טרקטורונים מתארגנים לנסיעה ע"ג טרקטורונים באזור רחוב יפה נוף בעיר אשקלון. לא די שמשכו את צומת לבו, סהר הבחין כי אחד מהנהגים נעצר על ידו לפני כחודשיים כשהוא נוהג על טרקטורון ללא רישיון נהיגה. לאחר שהוזמן לדין, הוגש כנגדו כתב אישום תעבורתי, וחולט הטרקטורון למשך 30 יום. הנהג שאינו מורשה לנהוג לא למד את הלקח ולא ידע עם מי הסתבך.

סהר הסתייע באזרח נוסף אשר התנדב לסייע לו ובשוטר המשרת במשרד התנועה בתחנת אשקלון אשר הוקפץ למקום. לאחר פעילות חכמה של השוטרים הם עצרו את נהגי הטרקטורונים. הנהג שנתפס כבר בעבר ע"י סהר שוחרר למעצר בית והיום יוגש כנגדו כתב אישום בגין נהיגה ללא רישיון עם בקשה לחילוט הטרקטורון.  "נהיגה ללא רישיון היא סכנה אמתית ובמקרה הזה היא גם דוחה קניות לשבת", מסכם סהר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה