החגיגות נדחו עד להודעה חדשה



אחרי תיקו 0:0 מול הפועל אזור, במשחק חוץ, הפועל אשקלון ממשיכה לאכזב, אבל עדיין מפרידות בינה לבין מכבי שעריים 10 נקודות

 האם ברגע האמת הפועל אשקלון נכשלת ועדיין לא מצליחה לקבוע את העובדה שהייתה ברורה לכולם - הפועל אשקלון בליגה הלאומית. העלייה עדיין לא הובטחה וכל זאת ארבעה מחזורים לסיום הליגה.
הפועל אשקלון במשבר מנהיגותי, זו עובדה, לאור התוצאות האחרונות של הקבוצה. יתכן מאוד שפרשת העימות הכמעט פיזי בין החלוץ ליאור אסולין, לבין המאמן יובל נעים, גרם לנפילה במוטיבציה בעקבות העונש המגוחך שקיבל החלוץ? הכל נלקח בחשבון, משום שהיו להפועל אשקלון הרבה הזדמנויות לסיים את סיפור העלייה והיא לא ניצלה אותם.

הפועל אשקלון מול שיכון המזרח במשחק הקודם
נפילת מתח תמיד מגיעה לקבוצה והשאלה היא רק מתי ואיפה היא תעצור. באשקלון היא עדיין לא נעצרה וביום שני במשחק הבית מול שיכון המזרח (4:3 לאשקלון במשחק הקודם) היא חייבת לנצח כדי להבטיח את עלייתה ללא קשר לתוצאה של מכבי שעריים. הקבוצה האורחת היא אחת הקשות בליגה ולא יהיה פשוט לנצח אותה. במקרה של תיקו וניצחון של שעריים בשבוע הבא, פער הנקודות יעמוד על 8 נקודות שעדיין לא יאפשרו לאשקלון לחגוג. אולם היומיים הקרובים תלויים באדם אחד, יובל נעים, שאמור להחזיר את הביטחון העצמי לקבוצה כולה באמצעות שיחות בלבד. המגרש באשקלון אמור להיות מלא עד אפס מקום, אבל לא הייתי מכין את המזרקות והשמפניה דבר שעלול להכניס ללחץ את השחקנים למרות שרובם בעלי ניסיון רב לא רק בליגה א'. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה