מחפשים קונה להפועל אשקלון



הקבוצה שעלתה לפני שבוע לליגה הלאומית, ניהלה משא ומתן להעברתה לידיים פרטיות עם תמיכת העירייה

האם עיריית אשקלון, מחפשת קונה לקבוצת הכדורגל? אתר one מפרסם שראש העיר אשקלון ומנכ"ל העירייה, ניהלו משא ומתן עם, עדי קריספין, איש עסקים תל אביבי ובמקור מבאר שבע. קריספין שישב עם השניים, החליט בסופו של דבר להכנס כשותף בקבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב.

"קריספין מעורב בכדורגל הישראלי שנים רבות וקיבל פנייה מאנשים המקורבים לעיריית אשקלון לקחת על עצמו את הקבוצה. קריספין אף נפגש עם ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני ומנכ"ל העירייה חיים סופר ושמע מהם פרטים. היזם החל לגלות עניין במהלך, אך זמן קצר לאחר מכן החל הרומן שלו עם הפועל ת"א ולאחר הפגישה עם מני ויצמן, העניינים החלו להתגלגל לעבר כניסה לאדומים". פרסם האתר one.

יושב ראש הקבוצה, איתן קסנטיני, שנמצא כעת על המטוס בדרכו לניו יורק ומשם לקוסטה ריקה אמר שהוא קרא על זה רק ממה שפורסם בתקשורת. "אין לי מושג על שום מהלך שהיה עם קריספין גם אני עודכנתי דרך התקשרות. אנחנו מחפשים משקיע חיצוני לקבוצה שיקח אותה וישביח אותה בשיתוף פעולה עם העירייה". אומר קסנטיני. 

עו"ד דני שווץ, שמשמש כעו"ד חיצוני לעיריית אשקלון אישר כי קריספין גילה עניין ורצינות בניהול הפועל אשקלון, אולם כאשר עלתה האפשרות לניהול הפועל ת"א, הנושא ירד מהפרק.     

 
 
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה