מנורת קסמים מלאה סמים



כתב אישום הוגש היום כנגד תושב אשקלון שהחביא חומר החשוד כסם מסוג 'חשיש' בדירתו. זו לא הפעם הראשונה שמשטרת אשקלון תופסת סמים בתוך דירת מגורים

כתב אישום הוגש היום כנגד תושב אשקלון שהחביא חומר החשוד כסם מסוג 'חשיש' בדירתו. זו לא הפעם הראשונה שמשטרת אשקלון תופסת סמים בתוך דירת מגורים, אולם במקרה הזה גם הבלשים המנוסים ביותר לא תיארו לעצמם שימצאו את הסמים בתוך בית מנורה שהייתה צמודה לקיר השירותים בדירה.

 בתאריך 05.04.2015 הגיעו בלשי משטרת אשקלון ממרחב לכיש לדירה ברחוב ההסתדרות בעיר. עפ"י המידע שהצביע על הימצאות סמים בדירה, ערכו הבלשים חיפוש בתוך הבית ששימש למגורים. "ערכנו חיפוש יסודי בדירה, וכאשר הגענו לשירותים הבחנו במנורת קיר סטנדרטית. החלטתי לערוך חיפוש בתוך בית המנורה, ולאחר שפירקתי את מכסה המנורה זיהיתי אריזה כהה. כבר אז הבנתי כי תכולת האריזה איננה תמימה", מספר מפקד צוות הבילוש.

מנורת הקסמים עם סמים.jpg

 בתוך האריזה מצאו בלשי משטרת אשקלון חומר החשוד כסם מסוג 'חשיש'. החשוד, אדם בשנות העשרים לחייו, נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה באשקלון. בחקירתו ע"י צוות התשאול של התחנה, טען החשוד כי החומר מיועד לשימושו האישי. בתום חקירתו הוא נכלא ובהמשך מעצרו הוארך. היום הוגש כנגדו כתב אישום בבימ"ש השלום באשקלון בגין 'אחזקת סם שלא לשימוש עצמי', זאת באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל.

צילום: חטיבת דובר המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה