השודד המנומס



תושב אשקלון, שדד אישה מבוגרת ולא שכח לבקש מהקורבן סליחה

בתאריך 05.04.2015 התקבלה תלונה במשטרת אשקלון על שוד שאירע באמצע הרחוב. אשה מבוגרת בשנות ה-70 לחייה סיפרה לשוטרים כי בעת שהלכה ברחוב הרגישה משיכה של השרשרת שהייתה על צווארה. עוד סיפרה כי השודד היה 'מנומס' ולפני שהסתלק עם השלל ביקש ממנה סליחה בשפה הרוסית. השודד נחל רק 'חצי הצלחה' כשהצליח לגנוב מהאשה רק חצי מהשרשרת שהייתה על צווארה.

במשטרת אשקלון פתחו בחקירת האירוע, ויממה מאוחר יותר נעצר החשוד במעשה השוד. במשטרה התקבל מידע כי השודד מכר את חצי השרשרת שגנב לחנות תכשיטים בעיר תמורת כסף מזומן. לאחר שנחשפה זהות השודד (תושב אשקלון בשנות ה-30 לחייו), הוא נעצר כשהוא בדרך לביתו בעיר אשקלון.

החשוד נלקח לחקירה ע"י צוות התשאול במשטרת אשקלון. בסיום חקירתו נכלא, ובהמשך בימ"ש האריך פעמיים את מעצרו. השבוע צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום בגין שוד.

מפקד משטרת אשקלון סנ"צ שמעון פורטל מציין: "מדובר באירוע חמור בו אדם תוקף ושודד אישה מבוגרת באמצע הרחוב. לאחר פעילות מאומצת במישור המודיעיני ובהמשך במישור המבצעי עצרנו את החשוד במעשה ובימים הקרובים הוא יועמד לדין. נמשיך לנהוג באפס סובלנות כלפי עבריינים אלימים הנטפלים לאזרחים תמימים, זאת בכדי להבטיח את ביטחונם האישי של תושבי העיר".

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה