השתוללו, צעקו, שרפו ונעצרו



בפעילות מהירה של משטרת אשקלון, עוכבו נערים קטינים אשר שרפו כיסאות באוטובוס אגד מלא נוסעים ותקפו את הנהג

מופרעים בסוף השבוע שעבר בשעות הערב בתחנה המרכזית בעיר אשקלון , עלתה חבורה של נערים בשנות ה-14 לחייהם לאוטובוס אגד תעבורה. הנערים עלו בפראות, לא התייחסו לנהג והתמקמו במושבים האחוריים של האוטובוס. לאחר מספר דקות נוסעים אשר שהו באוטובוס באותו הזמן התלוננו על ריח שרוף ומסרו לנהג כי הנערים אשר יושבים בחלק האחורי מדליקים את המושבים באוטובוס. הנהג עצר את האוטובוס ודיווח למשטרת אשקלון על המתרחש. הנערים אשר שמעו את הנהג מתקשר למשטרה ניסו לפתוח את הדלתות ולצאת.

בשלב מסוים אחת הנוסעות ביקשה לרדת ובזמן שהנהג פתח את הדלת, הנערים רצו, והצליחו לצאת. תוך כדי בריחתם הם זרקו ביצה על האוטובוס ואחד מהחשודים זרק חפץ לעבר הנהג.

מיד עם קבלת האירוע במשטרת אשקלון החלו שוטרי  מחלק הנוער בביצוע פעולות חקירה  מהירות על מנת לאתר את החשודים במעשה הוונדליזם הקשה. באותו ערב נעצרו 2 חשודים קטינים ולמחרת נעצר חשוד נוסף. במהלך חקירתם הם קשרו את עצמם להצתת המושבים באוטובוס ולתקיפת הנהג.

בתום חקירתם שוחררו למעצר בית מלא ובקרוב יוגש נגדם כתב אישום.

מפקד משטרת מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי שיבח את פעילותם המהירה של שוטרי מחלק הנוער ממשטרת אשקלון שאיתרו את החשודים והובילו למעצרם.

מפקד משטרת אשקלון סנ"צ שמעון פורטל התייחס לאירוע וציין: "מדובר באירוע חמור מאוד של ונדליזם באוטובוס מלא נוסעים אשר רק בנס לא הסתיים באסון. אין הסבר או הצדקה כלשהי לאכזריות מסוג זה. חקירה מהירה ומקצועית הובילה למעצר החשודים. נמשיך לפעול באפס סובלנות כלפי אלימות וונדליזם מכל סוג וביחוד שבדבר נוגע לשלומם וביטחונם האישי של אזרחים".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה