תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 15/05/15 ועד 21/05/15

 
מזל טלה
מזל טלה
מזל שור
מזל שור
מזל תאומים
מזל תאומים
מזל סרטן
מזל סרטן
מזל אריה
מזל אריה
מזל בתולה
מזל בתולה
מזל מאזניים
מזל מאזניים
מזל עקרב
מזל עקרב
מזל קשת
מזל קשת
מזל גדי
מזל גדי
מזל דלי
מזל דלי
מזל דגים
מזל דגים


 

 

טלה:

מזג האוויר שמתחמם והקיץ שניצב בפתח עוד מעט, מבשר בעבורכם על שינוי מגמה חיובי שמשפר את תחושתכם האישית והדבר מוביל לכך שאתם רואים את הדברים שמתרחשים בחייכם באור אופטימי יותר. שבוע טוב ניצב בפתח. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה, רומנטיקה ועניינים שבלב כמו למשל רומן חדש או חידוש של קשר ישן וכו'.

באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם.

עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא.

בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. קשר רגשי שנרקם במקום העבודה, עשוי להסב לכם נזק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה.

לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב.

זוגיות: שבוע טוב להבעת רגשות ולרומנטיקה. זמן טוב לטפל ולהשקיע בריפוי וחיזוק הקשר הקיים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת.

לרווקים: קופידון בשטח ועכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק ועשייה נכונה תזמן ב"ה זוגיות. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 

שור:

רחמים עצמיים ואו חוסר ביטחון עצמי יכולים לגרום לכם לפספס הזדמנות טובה לשינוי. התנהגות שאיננה במקומה מונעת מכם לקבל את הדבר אותו אתם כול כך רוצים. כדי לחולל שינוי יהיה שיאפשר לכם להתחבר אל כיוון חדש, יהיה עליכם להקפיד ולהיפתח בלב שלם לכול מה שאלוהים שולח לכם. שבוע חיובי ניצב בפתח וזה הזמן שלכם בני שור להתעורר לעשייה חדשה. בשורה שמגיעה יכולה לשנות את תוכניותיכם היכולת שלכם לפעול במהירות היא זו שתכריעה לחיוב או לשלילה.

בעבודה: זהו זמן לשינויים שמתחילים כעת וימשכו עד כחצי שנה מהיום. מעבר או שינוי של מקום העבודה עולה על הפרק ובתקופה הקרובה רבים מכם ידרשו לכוון את מסלולם המקצועי מחדש.

בבית: אתם חשים צורך לסדר ולרענן את הבית. רכישה של רהיט או פריט נוי כזה או אחר תגרום לכם נחת ותשפר את הרגשתכם.

זוגיות: השבוע ממליצים לכם הקלפים להכניס ולשלב מעט רוחניות ורומנטיקה אשר בסופו של תהליך ישפיעו לטובה על ענייני הרגש. נכונותכם להשאיר מאחור ריב ישן להתפייס לשכוח וגם לסלוח, תאפשר לכם ליצור מצבים זוגיים. לנשואים שביניכם וגם לאלו הכמהים לזוגיות ואהבה, מומלץ לנצל את אווירת יום ההולדת כדי ליצור מצבים רומנטיים.

התיקון השבועי: להימנע מחשיבה שלילית. להיפתח אל האור ולהודות בלב שלם על כול מה שיש לכם בחייכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בורות היא מחסום אדיר לצמיחה. שמירה על ראש פתוח ויצירתי זהו מנוף אדיר לפריחה.

 

תאומים:

המהות של השבוע הקרוב עוסקת בעיקר בניסיון להגיע ליציבות  כלכלית בהתעסקות עם כסף כמו למשל קנייה ורכישה עבודה ושכר. המון מחשבות על התחלות חדשות. בעיקר התחלות חדשות בעלות אופי חומרי (עבודה חדשה, פרויקט או רעיון חדש, עסק חדש וכו'..) שישפיעו לחיוב על יכולותיכם הכלכליות והכספיות בעתיד לבוא . השבוע עליכם להיות יותר החלטיים ולהימנע מהססנות יתר שעשויה להתפרש על ידי הסובבים אתכם כחולשה. רבים מבני מזל תאומים, עברו בעת האחרונה תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. ההחלטות שהתקבלו בעקבות סיעור המוחות שחוויתם, מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה וטובה יותר בה אתם חשים ויודעים כי יש בכוחכם ליצור ולהתחיל את השינוי אותו אתם רוצים לעצמכם. הקלפים מצביעים על כך שבמידה ותתחברו ללא חשש לפן היישומי שקיים בכם. תזכו להשפיע לטובה על גורלכם. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: מפלס החשק שלכם בירידה והדחפים הרומנטיים שבהם התברכתם אינם באים לידי ביטוי. הפניית האנרגיות שלכם לחיזוק הקשר הזוגי, יאפשרו לכם להזרים לזוגיות שלכם את החמצן שכל כך חסר לה כעת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. לרווקים: רומן שנמצא בתחילת הדרך, יוצר בלבכם התרגשות וחמימות שמזמן לא ידעתם. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי התודעה היהודית, נשמת האדם שואפת תמיד להתקדם ולהתעלות אבל הגוף החומרי מתנגד לה. על מנת לגשר על פער זה בין הנשמה לגוף אנחנו צריכים לומר בקול את הרעיונות שנובעים מתוך הנשמה בצורה המשכנעת ביותר. כך נצליח להחדיר ולהטמיע את הרעיונות הרוחניים לתוך הגוף הגשמי שלנו.

 -

-

סרטן

הזדמנות להתחבר אל תחושת אהבה. הן אהבה עצמית והן אהבה חיצונית שמגיע מהסביבה כמו למשל: רומן חדש או ריגוש שמספק להט ורומנטיקה. שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל סרטן מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים בלימודים רוחניים, במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות ואהבה, בינו לבינה וכדומה.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב.

זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. הקפידו לחייך ולהריח טוב.

לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים שהברכה שורה בסמוי מן העין. לכן, טוב להיזהר מהתרברבות בהצלחות שלנו – בין אם הצלחה חומרית, הצלחה בגידול הילדים או כל מזל טוב אחר בו התברכנו. ניהול אורח חיים דיסקרטי וצנוע במידה הראויה, תוך "סינון" האנשים עמם אנו מחלקים מידע אודותינו – הוא דבר מומלץ. חיים של ראוותנות תוך "הוצאת עיניים" לסביבה, פשוט מאפשרים הזדמנות ל"עין הרע" לפעול. אין פירוש הדבר שצריך להיות פרנואידים כל הזמן או לחיות חיי בדידות ופרישות. אבל חשוב ומומלץ להימנע מעשיית רושם, התרברבות מיותרת וראוותנות.

 

 -

אריה:

זה הזמו לקחת אחריות. אחריות על כול המתרחש בחייכם הן בבית והן מחוצה לו. השבוע מציב את האריות בנקודה בה עליהם לתכנן את צעדיהם לטווח הרחוק. הגדרת יעדים ברורים והצבת מטרות מוגדרות יסייעו לכם להתמקד בנתיב אשר יוביל למימוש מטרותיכם בהצלחה רבה. אצל האריות ניתן לראות על התעסקות באסתטיקה גופנית כמו שמירה על משקל, תזונה נכונה ואורך חיים בריא. רכישה של ביגוד אופנתי או כלי נוי לבית או לחצר יוצר עונג. 

יחסים: האופן שבו בחרתם להתנהג בסוגיה כזו או אחרת מפריעה לכם. ובמחשבה שנייה, את יודעים שטעיתם בדרך בה בחרתם להגיב. חשוב שתדעו שלטעות זה אנושי בתנאי שכאשר אתם עושים טעות עצרו, תקנו את השגיאה. אל תיתנו לטעות אחת לצמצם את "האדם הטוב" שאתם יודעים שהנכם, או את עוצמת ההישגים שהקב"ה יודע שאתם מסוגלים להשיג. זכרו! שזו לא חולשה לבקש סליחה. לאלו מכם השוקלים ללמוד או להתמקצע בנושא זה או אחר, יהיה זה זמן טוב לקבל.

בעבודה: אתם שופעי רעיונות מקוריים ויש לכם את כל הכלים הדרושים לביסוס מעמדכם.

לפנויים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת קליקים שעשויים להביל לזוגיות נעימה. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים הגורמים לכם לכעוס, זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה, היו קשובים לפנייתו.

זוגיות: אתם חשים שהמערכת הזוגית בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו והייתם שמחים אם בן הזוג היה מגלה יותר יוזמה ויצירתיות, עליכם לזכור ש "נאה דורש, נאה מקיים" ושגם עליכם חלה החובה לחדש ולגוון. שבוע טוב, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

-

בתולה:

אחריות אישית זו מילת המפתח של שבוע זה. זמן טוב להזיז דברים קדימה להעיז, לדחוף ולקדם. התנהגות דומיננטית ואסרטיבית, תעזור לכם להשיג את מבוקשכם הן בתחום המקצועי והן בתחום האישי. נושאים שקשורים באורח חיים בריא כמו למשל תזונה נכונה ופעילות גופנית מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת.

בעבודה: אתם נדרשים לקחת קצת יותר אחריות. כעת, יהיה עליכם להיות יותר דומיננטיים ולהשפיע על המהלכים שמתרחשים סביבכם. זה שבוע טוב בעבורכם להזיז מהלכים ולדחוף את עצמכם קדימה.

בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל, נצלו את השבוע הקרוב לתחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים.

זוגיות: הגיע העת לשים על השולחן את כל הקלפים! לפתוח הכול! רק בדרך הזו תוכלו סוף, סוף לשים את האצבע על מה שכואב ולדעת מה עושים? איך משקמים? איך יוצקים חיים בקשר העייף ומחזירים תשוקה ועטרה ליושנה? והאם בכלל יש טעם? לכל השאלות החשובות הללו, יש תשובה! וכדי שתהיו זכאים לקבל את התשובה, יהיה עליכם להוריד קצת את האגו הנפוח שלכם שמונע מכם להיפתח לפתרונות חדשים ויצירתיים שעשויים לחולל את המפנה שאותו אתם מחפשים לא רק בחייכם כזוג, אלה גם  באופן יחידני. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי גישה מביא להישג זהו סלוגן ה"אני מאמין" שלי לאורך הדרך ומניסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בהיפוך אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו.

 

מאזניים:

על מנת שתוכלו להתחבר לאנרגיה של שבוע זה יהיה  עליכם ללמוד כיצד לקחת אחריות ולפעול בשיתוף עם הסובבים אתכם. המוטיב המרכזי שמולו אתם ניצבים בשבוע זה, יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. חשוב מאוד להמשיך ולפעול מתוך מקום שמשדר לסובבים אתכם ביטחון ואמונה בדרככם.

בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר.

לרווקים שבניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בליבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. חופשה קצרה או טיול נראים באופק. שבוע מוצלח, חודש משובח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור.

 -

עקרב:

השבוע יאופיין בחיי חברה תוססים מן הרגיל ותופתעו לגלות שאתם די נהנים מכך. יתכן שתתבקשו להביע את דעתכם ואף להכריע בנושא זה או אחר שיבוא לידי דיון בפורום חברתי, השתדלו לעשות זאת בתבונה ובדרך הוגנת. יוזמות ותוכניות חדשות עומדות על הפרק אך אתם חוששים ומהססים להוציאם אל הפועל וחבל. אם תעשו, תצליחו. לאלו מכם השוקלים להתחיל מסלול של לימודים, צפויה הצלחה. בשורה או תשובה שאתם מחכים ומצפים לה, מגיעה. והדבר מתחיל להניע תהליכים חיוביים סביבכם הן בתחום האישי והן בתחום החברתי. לאלו מכם שמחפשים אהבה זהו שבוע מוצלח במיוחד בכל הקשור לרומנטיקה וליחסים שבינו לבינה. אתם תקשורתיים מתמיד, מרגישים טוב ונראים יפה. זהו זמן טוב להיכרויות חדשות או להתחדשות רגשית במערכות קיימות. נסיעה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר יבוא לידי ביצוע בחודש הבא. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. מיסוד של קשרים או שותפויות ארוכות טווח יעלו על הפרק ויובילו לשיפור משמעותי בהרגשתכם.

בעבודה: אתם מבצעים את מלאכתכם נאמנה בחריצות ושקדנות וניתן לומר שלמרות שהעבודה לא משהו, אתם מודים לאל על כך שיש לכם אותה... אירוע משמח או סתם מפגש עם חברים ותיקים יסבו עונג רב. הגבול בין הנאה ראויה להתהללות חסרת פרופורציה הוא דק ביותר ועליכם להיזהר שלא לחצות אותו. שבוע מבורך, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כולנו רוצים להשיג דברים גדולים בהשקעה מינימאלית. זהו הטבע האנושי: אדם רוצה להפוך לגאון בין לילה, ובאותו לילה גם לישון טוב...! אנחנו מוכרחים להבין שצמיחה אמיתית היא תהליך ממושך אשר דורש השקעה,התמדה ונחישות.

 

קשת:

תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך.השבוע נפתח באווירה קצת פסימית. רבים מהקשתים, נוטים להסתכל ולהתמקד בדברים השלילים שקורים להם. תהליך זה מוביל אתכם לראייה פסימית של המציאות שעוטפת אתכם. הקלף השבועי מלמד,  שבתוך לבכם מקננות תחושת בדידות ודכדוך שגורמים למרה שחורה. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם.

עבודה: ציפיות שלא מומשו או הבטחה שהופרה גורמים למפח נפש. ברגעים שכאלה כדאי מאוד לנסות ולהתרכז בטוב ולא ברע, רק חשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאישנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו.

לסיכום: השבוע עובר ברגשות מעורבים של חמלה עצמית והתמקדות בשלילי וקצת קשה לכם. דווקא כעת היו חזקים והפנו מבטכם אל האור! בכך שבכל מצב, גם הקשה ביותר, תמיד תזכרו שיש דברים שניתן להודות עליהם. שום דבר טוב הוא לא טריוויאלי. שבוע מבורך, חודש טוב וכמובן אלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנו משפט שמוכר כמעט לכל יהודי - "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד". המשפט הזה מסכם את תמציתה של האמונה בייחוד הא-ל!! להאמין בייחוד הא-ל, זה לא רק להפסיק להאמין שיש הרבה אלים, ולהתחיל להאמין שיש רק אחד; להאמין בייחוד הא-ל זה להאמין שכל המעשים המתרחשים בעולם, נעשים כולם ברצונושל א-ל אחד שהכול נהיה בדברו!! ורק לנו העניק השם ברוב חסדו את היכולת להשפיע על האופן שבו אלוהים בוחר לפתוח את פיו הקדוש והמלכותי ולדבר. היכולת להשפיע על דבר השם, איננה נחלתם של יחידי סגולה וגם אתם יכולים לעשות זאת.

 

גדי:

החלטה שיוצאת אל הפועל משחררת את "הפקק" שחסם את נשמתכם והשבוע התחושה האישית טובה יותר. לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם הרגשה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. כמו כן זהו זמן טוב להתחבר אל הצד הנשי שקיים בכם וזאת על מנת שתוכלו ליצור שינויים שקשורים באסתטיקה גופנית. זוגיות: התקיעות הזוגית שבה לקיתם הם תוצאה של שעמום מיני וקצרים בתקשורת הגופנית. השבוע יש לכם הזדמנות לרפא את הקשר הזוגי שלכם הקלף השבועי מלמד שמפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. תזונה נכונה וניהול של אורח חיים בריא הופכים לצורך ורבים מכם מתחילים להבין שעליהם לקחת אחריות על מצבו של גופם. כמו כן, הרשו לעצמכם טיול או חופשה קצרה בחיק הטבע הדבר יעשה לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: "טוב לי איך שאני" ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

 -

דלי:

השבוע יש להישמע לקול ההיגיון ולהימנע מקבלת החלטות שבבסיסן שעונות על מניעים רגשיים. הצורך לקדם החלטות ולהניע תהליכים שעד עתה זחלו בעצלתיים, מחייב אתכם לשנות גישה ובשבוע הקרוב, יהיה עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. עד לאחרונה, נטייתכם הייתה לזרום, לעגל פינות ולהימנע מפעולה נחושה והחלטית אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם, להימנע מהיסוסים ולפעול במרץ ובלי וויתורים הדבר ישתלם לכם.

בעבודה: יש לכם עומס רב. הרשו לעצמכם לבקש עזרה, רק כך תוכלו להשתחרר ולהקל על עצמכם. לימודים או הכשרה במסגרת העבודה, יכולים לפתוח בפניכם אופציות חדשות וטובות.

בבית: אינכם מורגשים מספיק. יתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים (זוגיות,כסף, בריאות וכו') ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר. לימודים והעשרה, עולים על הפרק ולמרות הקשיים, כדאי מאוד לעשות זאת.

זוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפכחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יביא לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן לפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת.

התחלתם מערכת יחסים חדשה: חשוב שתקפידו על שליטה וניתוב נכון של האגו. מאבקי אגו שלא יטופלו בצורה נכונה יחבלו בקשר.

סיימתם מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים. חשוב שתדעו, שלמרות הכאב בחרתם נכון. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הכעס הוא אחת התכונות ההרסניות ביותר. הוא עלול להזיק לנוולסובבים אותנו מכמה בחינות: רוחנית, פיזית, רגשית וחברתית. הכעס הוא רגש אנושי וטבעי. אם נטהר אותו ונצליח להתעלות מעליו, נקבל הזדמנות להפוך את עצמנו לאנשים שאנו באמת שואפים להיות.

 -

דגים:

השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית.

בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם.

זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות לשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד.

לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח, חודש נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא - ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בשלווה, בענווה וברוח טובה 

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה