תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 29/05/15 ועד 04/06/15

 

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 29/05/15 ועד 04/06/15

 

 

טלה: תשבחות, קטיפת פרי אחרי מאמץ שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בפחד, חוסר אמונה, חוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל טלה והתחושה שאתם מסוגלים עולה ומתחזקת. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. זמן טוב להסבה מקצועית, ללמידה של דבר מה חדש כמו למשל לימודי הסמכה או תעודה. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש עולים על הפרק- לכו על זה!! לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. לרווקים: קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

שור: חוסר זהירות עשוי להוביל לכך שבשבוע זה, תאבדו הישג כזה או אחר. עמידה על עקרונותיכם תעזור לכם להגן ולשמור שזה לא יקרה. חשדנות, מתח ודאגה שזורים בין ימות השבוע ורבים מבני מזל שור חשים בהתערערותה של שהקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה והקריירה ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי. הקלפים משקפים שאתם אכן צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגים שנזקפים לזכותכם. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם. בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה מיותרת מערפלת את המחשבה. שימוש זהיר במילים מעביר את הפיקוד למוח. המלים בהן אתם בוחרים להשתמש מבטאות את אישיותכם.

תאומים: השבוע יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת שמקורו בהגיון ולא ברגש. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים שמפריעים לכם, יאפשר לכם לפתור את הדילמות שלכם ביעילות, בהגינות וביושר הן כלפי הצד השני והן כלפי עצמכם. בעבודה: יש חוסר שקט ואתם חשים שיש מי שבודק את עבודתכם ופוקח עיין על מעשיכם. בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם לחוסר נוחות. יהיה עליכם להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הבית, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. דאגה שקשורה במצב בריאותו של בן משפחה או חבר יקר מעסיקה אתכם. זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. כספים: למרות השיפור שחל בשבועות האחרונים, אתם עדיין נדרשים לגלות אחריות כלכלית ולתכנן צעדיכם בזהירות ובתבונה. יום ההולדת גורם לרבים מבני מזל תאומים לעשיית חשבון נפש. ההבנה כי הזמן חולף לו לאיטו גורמת לכם להרהורים נוגים לגבי הדרך בה אתם ממצים את עצמכם. התמקדות בדברים החיוביים שקרו לכם במשך השנה שחלפה, תאפשר לכם להתמודד ביעילות עם תחושת הזמן שחולף. כמו כן הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם עידוד וגם כוח. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "כל ישראל ערבים זה לזה". קביעה זו מחייבת כל אחד מאתנו כלפי חברו. מה לאחרונה אתם עשיתם למען אחרים?

סרטן: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע שבא עלינו לטובה, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. משאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

אריה: צורך בעשיית סדר במחשבות, ראש לא שקט מוביל לשינה טרופה שאינה מזינה כראוי את גופכם, חלומות לא טובים, פחדים וחששות מאיבוד שליטה, צורך בהתפקחות וגמילה מהרגלים שאינם תורמים לכם דבר. המון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות, ולהצטייד בחשיבה מציאותית ומפוקחת. שבוע של התפקחות צפוי לבני מזל אריה. רבים מבינכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בליבכם מזה זמן רב. נכון שמאוד רציתם שזה יקרה ומאוד כווייתם שזה יתרחש אך לעת עתה הדברים מתעכבים. ההכרה הזו, יכולה לגרום לצער או לאכזבה והתחושה של חלום שמתנפץ קשה לכם. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשריות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל להיעזר בסבלנות ואמונה וגם יקפיד לומר ולבצע את הדברים הנכונים, באומץ וביושר לא יצטרך לוותר על חלומו. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם. משפחה והורות: אמהות, הריון ולידה. אחד מבני הבית(ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס. אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם. אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם!! התיקון השבועי: להימנע מהתכחשות למציאות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: הילל הזקן אמר: "ואם לא עכשיו, אימתי?" כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

בתולה: בשורה משמחת, ידיעה מעודדת או סתם חדשות טובות, גורמות לשינוי חיובי במצב הרוח שלכם (שלאחרונה לא ידע ימים כל כך טובים.) תהליך שאתם עוברים/שינוי בגישה, יוצר בליבכם אופטימיות מחודשת ומעניק כוחות חדשים ונקודת מבט חיובית על הסובב אתכם. לאחר תקופה בה לא הייתם במיטבכם, מתחילים לראות השבוע את ניצני השיפור. הדבר יתאפשר בעיקר בזכות עזרה שתקבלו ממקור חיצוני אשר יעודד ויסייע בידכם להתמודד בהצלחה עם השאלות והקשיים. השינוי החיובי, יבוא לידי ביטוי במספר תחומים בחייכם שהעיקרי שבהם הוא שיפור בתחושת בערך העצמי. פועל יוצא של התהליך הזה הוא שיפור בתא הזוגי שלכם, שעד עתה לצערי סבל מחוסר הבנה וליקוים בתקשורת. כמובן ששינוי חיובי יחול גם בעבודה ובקריירה כמו למשל: הזדמנויות חדשות יעלו על הפרק. למי מכם שיהיה ער וערני לזהות את הפוטנציאל הטמון בהזדמנויות אלו ולנצלם עד תום, צפוי שיפור משמעותי אשר ישפיע על הקריירה שלכם בפרט ועל חייכם בכלל. אהבה וזוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטת גישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם. לפנויים תהה זו תקופה טובה ליצירת קשרים חדשים. אירוע חברתי או משפחתי בו תיקחו חלק יסב לכם נחת. שבוע טוב ואלוהים אתכם !

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

מאזניים: המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת להכיל אכזבה או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. ירידה בערך עצמי, שחיקה בדימוי העצמי, אכזבה ומורת רוח חייבים להתקבל בצורה הנכונה ומתוך הבנה שמעז בעזרת השם עוד יצא מתוק. פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי בעת הזו אתם נמצאים במקום שבו דברים מסתיימים בעבורכם כמו למשל: סופה של זוגיות, סופה של מערכת יחסים, פיטורים, עזיבה של דירה או בית וכדומה. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק נחלשת. השבוע יהיה עליכם לפקוח 'שבע עיניים' ולהיזהר זהירות יתרה בכל אשר תלכו. חוסר תשומת לב עלול להוביל לפגיעה חלילה וכמו כן, אתם עלולים לאבד או לשכוח היכן הנחתם דבר זה או אחר, לכן היו מסודרים והיזהרו בדרככם. לאלו מכם שאיבדו את מקום העבודה כדי ומומלץ לא להסתגר אלה להיעזר במשהו שיכול להקשיב לכם ולסייע בעצה טובה. זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה- היזהרו בלשונכם!. תחושת הביטחון בקשר הזוגי פוחתת והעדר שיחות משמעותיות גורמות לשעמום. חשוב לפנות לעזרה... בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף. איזור רגיש: בית החזה, הלב והריאות. טיפ לשבוע טוב יותר: טיול קצר והליכה בטבע ישפרו את הרגשתכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

עקרב: השבוע יעמוד בסימן העבודה והקריירה. הקלפים מצביעים על כך שאינכם מודעים מספיק לפוטנציאל שטמון בכם ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם. עליכם להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה יובילו לביצוע המהלכים הנכונים. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים נאים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. רומנטיקה: קשר וירטואלי שמתקיים על צג המחשב עשוי לגרום לעוגמת נפש. הימנעו מחשיפת יתר ומהקלדות חפוזות על המקלדת. לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם: מומלץ להשתטות מעט ולהיפתח בלב שלם ובנפש חפצה לאתגרים וחוויות חדשות בתוך מסגרת הנישואים. האתגר השבועי: להתמיד בעשייתכם. כל דבר יכול להתגשם אם רק נתמיד בו – אם רק נרצה מספיק חזק ונעשה הכול למען המטרה, נצליח להשיג אותה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפיסה שלכם היא זאת המעשירה אתכם ואת סביבתכם. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית - יש לנו הכול בחיים. קחו לכם רגע וחשבו: האם אתם עשירים או עניים?

קשת: שיפור ניכר בתחושה האישית, רוח נעורים והמון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם ואכן, שבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצדכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל: נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. עם כניסתו של השבוע, המוטיב המרכזי מולו את ניצבים יהיה קשור בתחילתו של מסלול חדש אשר נפתח בעבורכם. אין זה משנה אם מדובר בעבודה, זוגיות, מגורים, קריירה, שינוי באורח החיים או לימודים, הכיוון נראה חיובי ומבטיח. לאלו מכם שעוסקים ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

גדי: המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאיים לכך שאותם המחסומים יוסרו. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, ב"ה זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות שכשלו בעבר. לרווקים שבניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בליבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. חופשה קצרה או טיול נראים באופק . שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור.

דלי: שיפור בערך העצמי ועליה בדימוי העצמי. תחושת ביטחון שחוזרת מאפשרת לכם לפעול ממקום שלם יותר. הישג שנזקף לזכותכם מחזק בליבכם את התחושה שחזרתם לעצמכם! תקופה ארוכה לא הייתם במיטבכם. אירועים או מקרים שפקדו אתכם או שבהם נטלתם חלק גרמו לכם לשינוי ולירידה באנרגיות. תקופה זו חלפה וכעת אתם מוצאים שוב את הכוח, המרץ, הנחישות והאמונה שהיו מנת חלקכם בעבר. כלים אלו יעזרו לכם לשוב לנתיב של עשייה ולהתמודד בהצלחה עם העתיד לבוא. בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לראיונות עבודה להגשת כורות חיים, חזרה למעגל העבודה קרובה מתמיד. לתלמידים שביניכם: למרות העייפות שעוטפת אתכם אל תרפו את ידיכם. זכרו! כגודל הקושי, כך גם גודל השכר, לכן השקיעו מאמץ נוסף, הדבר אפשרי ואף יוביל לתוצאות טובות. השבוע יש הצלחה בבחינות נהיגה/טסטים וכדומה. רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל דלי יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. שבוע מצוין לעסוק במכירה, בקנייה ובמסחר. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

דגים: המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. שבוע חיובי ניצב בפתח ומהותו מדברת על תהליכים שקשורים בפרנסה, השתכרות יכולות כלכליות וכסף. לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בשלווה, בענווה וברוח טובה 

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה