שעת האמת של חברי המועצה



ההחלטה השערורייתית להעלות את מיסי הארנונה צריכה להבלם על ידי חברי המועצה. לא יתכן שכספי הציבור יהיה ככלי משחק בידי עירייה בזבזנית ואתם תשתקו

שלום לכם חברי מועצת העיר,

הפניה הזו היא לא בשמי אלא בשמם של תושבי אשקלון, שלא יצליחו להגיע לאוזניו של ראש העיר, מנכ"ל העירייה או כל חבר מועצה מן המניין, כי שם יחכה להם פקח, דלתות פלדה ואנשים אטומים.

נכון, יש דילמה רצינית במה לבחור, בין טובת הציבור ששלח אתכם לשבת חמש שנים כחברי מועצת עיר ולהיות הפה שלהם גם בבעיות קשות שהעירייה מתחבטת בהם וגם בייסורי מצפון קואליציוניים, או גועליזציה, העיקר לשמור על הכיסא.  מי שבוחר באופציה הזו, עלול לחפש עבודה אחרי הקדנציה הנוכחית והיא תעבור מהר. אני בטוח שהציבור לא יישב בשקט, אם תתנו לו רק לשלם מיסים ותגרמו לו לסבל כלכלי, אתם חורצים את גורלכם במו ידכם. אני לא מאמין שיש תושב אחד באשקלון שיקבל במחיאות כפיים את העלאת הארנונה ואל חשוב בכמה זה מתבטא, כי בסך הכל העירייה הנוכחית הטילה גזרות שלא כל הציבור יכול לעמוד בהם.  "אין גוזרים גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה". לא אני אמרתי אלא חכמי התורה ומאוד מעניין אותי איך רבני הציבור שותקים עם הגזרות הנוכחיות או שהם מעדיפים את הכיסאות הנוכחים בקואליציה ואז התקנה הזו אינה קבילה או שהם מתעלמים מזה תמורת מנעמי השלטון.

הייתי באמת ובתמים רוצה לשמוע את הרבנים שנציגיהם יושבים בקואליציה מסבירים לציבור למה חשוב לאשר את עליית מחירי הארנונה, חניות בתשלום וכדומה. כבוד הרב יצחק ברדא, כבוד הרב אברהם עשור, כבוד הרב יעקב אביטן, איך אתם מסבירים לציבור שלכם שנתתם יד לכסות גירעונות עירייה בצורה של הטלת עול נוסף, הרי מדובר במשפחות קשות יום שאין ידם משגת גם אם העלייה קטנה ולא משמעותית, אבל העירייה ביקשה לאשר לה עלייה של 4% בארנונה, זה לא קטן ומתג שפתיים לא יעזור כאן, הציבור לא מטומטם להאמין לכל מה שאומרים לו.

לכו תסבירו לציבור שלכם, למה ראש העיר ולהקתו עושים אירועים גרנדיוזיים ובתמורה מקבל האזרח "קנס" בצורה ארנונה? ממתי חשוב לרוב הציבור משה פרץ או עומר אדם יותר מאשר כיכר הלחם שלו? מישהו שאל אותם פעם מה סדר העדיפות שלהם?

אז לפני שאתם הולכים להרים יד לטובת הארנונה, תחשבו טוב על ההסבר שייתן לכם גושפנקא לבקש את קולם שוב. הציבור לא מטומטם כמו שחושבים וגם לא רוצה לשלם על הפריזורה של ראש העיר שמופיעה בכל מקום אפשרי. זה שראש העיר עושה, לא אומר שהוא נבחר כדי להעביר חמש שנים בחוף הים, הוא ביקש להיבחר ואמר שהוא גם יעשה, המעשים עד עכשיו לעומת הדיבורים, לא משהו ושום שיפוץ של גן לא יביא את הבשורה המיוחלת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה