פתח עוסק מורשה באוטו



משטרת אשקלון עצרה אתמול (רביעי ) תושב העיר בחשד כי סחר בסמים מסוכנים. החשוד נעצר בשעת מעשה לאחר שנצפה מוכר, בשתי הזדמנויות שונות, מתוך רכבו, חומר החשוד כסם מסוג הרואין

 מידע מודיעיני שהתקבל גרם למעצרו של חשוד שהוביל סמים ממרכז הארץ וסוחר בהם באשקלון. מעצר זה הוא סיומה של פעילות שהחלה ביום ה' 28.5.15 במהלכה נערך חיפוש ברכבו של החשוד בצומת אשקלון. בית משפט השלום באשקלון האריך היום ( חמישי ) את מעצרו עד ליום ב'. החקירה נמשכת.

בעקבות מידע מודיעיני קונקרטי ביצעה משטרת אשקלון ביום 28.5.15 פעילות כנגד חשוד בסחר בסמים. בהתאם לתרגולת המשטרתית נעמדו בלשי המשטרה בצדי הכביש בו נסע החשוד ברכבו, כאשר כובעי בילוש לראשם תוך שהם צועקים לנוהג ברכב: "משטרה משטרה, פתח את הדלת". למותר לציין כי הציבור הרחב, שומר החוק, מודע היטב לעובדה הבסיסית ופשוטה לפיה, כאשר אנשי משטרה מעכבים אדם לצרכי חקירה ומורים לו לעצור את רכבו, מצופה מן הנהג להאט את רכבו עד כדי עצירה ולאפשר למשטרה לבצע את תפקידה.

במקרה האמור ובניגוד מוחלט להוראות השוטרים, החל החשוד בנסיעה מהירה תוך שהוא מסיט את רכבו לעבר שול הכביש ומעמיד בסכנה את חיי השוטרים בעת ניסיונו להימלט מהם. משלא נענה החשוד, ברכב, להוראת השוטרים לעצור את הרכב ולאחר שהוברר כי דלתות הרכב נעולות, פעלו השוטרים בהתאם לתרגולת המשטרתית לשם מעצר הרכב וניפצו את שמשותיו. החשודים ששהו ברכב נעצרו. כתוצאה מניפוץ השמשות נפצעו יושבי הרכב משברי זגוגיות ומשום כך הזעיקו השוטרים למקום ניידת מד"א לשם מתן טיפול רפואי.

במהלך הימים האחרונים המשיכו שוטרי משרד המודיעין והבילוש של משטרת אשקלון בפעילותם כנגד החשוד זאת בעקבות מידע קונקרטי נוסף. תוך כך נתפס החשוד במרכז העיר אשקלון בביצוע שתי עסקאות סמים שונות, במהלכן נתפסו בכליו סמים מסוג הרואין מתוך אותו הרכב אשר שימש אותו בתאריך 28.5.15. לאחר ביצוע העסקות עצרו בלשי משטרת אשקלון את החשוד והביאו לחקירה בפני חוקרי מחלק התשאול בחשד לסחר בסמים מסוכנים. בית משפט השלום באשקלון האריך היום ( ה' ) את מעצרו של החשוד עד ליום ב'. הרכב ששימש את החשוד לביצוע העסקות נתפס ובכוונת המשטרה לחלטו בתום ההליך המשפטי. החקירה נמשכת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה