הבליטה במכנסיים הייתה בעוכריו



שוהה בלתי חוקי נתפס ונעצר כשניסה לגנוב אלכוהול מסופר באשקלון

בתום חקירה מהירה של חוקרי משטרת אשקלון של מרחב לכיש, היום הוגש כתב אישום כנגד שוהה בלתי חוקי שניסה לגנוב אלכוהול מסופר בעיר אשקלון. לרוע מזלו עובדת שהיתה במקום הבחינה בבליטה מוזרה במכנסיו וניסתה לעכב אותו יחד עם אזרחים נוספים. בהמשך נעצר ע״י השוטרים, נחקר ונכלא.

ביום חמישי האחרון בשעות הערב, דווח למשטרה על אדם שניסה לגנוב אלכוהול מסופר בעיר אשקלון. שוטרי סיור של משטרת אשקלון הגיעו למקום והבחינו בחשוד מעוכב ומוחזק ע״י מספר אזרחים שלא נתנו לו להימלט. לאחר שנלקח לחקירה במשטרת אשקלון ונגבו העדויות מהמעורבים, התברר הסיפור במלואו.

הגונב שנתפס בשעת מעשה
החשוד, תושב חברון בשנות ה-20 לחייו, הגיע לסופר הממוקם בשכונת ברנע בעיר על מנת לערוך שם קניות. אולם כשזה הגיע עם המוצרים לקופה וסיים את הקנייה, הבחינה אחת העובדות בבליטה מוזרה במכנסיו של החשוד. מבלי להסס היא ניגשה לעברו וביקשה הסברים. אז התחילה ההצגה והחשוד התחיל לצלוע בהליכתו ולהתווכח עם המוכרת הערנית. כאשר היא המשיכה לעמוד על שלה והזעיקה עובדים נוספים, הוא החל להימלט מהמקום תוך שהוא דוחף עוברי אורח וביניהם אשה עם תינוק בן מספר חודשים בתוך עגלה. מחוץ לסופר הצליחו מספר אזרחים לעכב אותו עד להגעת השוטרים, שכאמור עצרו אותו ולקחו אותו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.
בחיפוש על גופו מצאו השוטרים את הסיבה לבליטה במכנסיים: בקבוק וויסקי שניסה לגנוב מהסופר ללא הצלחה. בחקירתו טען שהיה שיכור ואינו זוכר את האירוע. עוד התברר כי בנוסף לכל הצרות החשוד הינו שוהה בלתי חוקי ללא היתרי שהייה בישראל. בתום חקירה מהירה ולאחר שמעצרו הוארך, היום הוגש כנגדו כתב אישום בבימ״ש השלום באשקלון באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל בגין: גניבה, תקיפה ושהייה בלתי חוקית בישראל. 
בתמונות נראה החשוד ברגע שנתפס, בעת הויכוח עם המוכרת וברגע שניסה להימלט מהמקום.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה