תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 14/08/15 ועד 20/08/15

 טלה:

האנרגיה סביבכם משתנה לטובה. תקופה של סיום והתחלה חדשה, היכרות עם אדם שמשפיע על חייכם לטובה. נתיבים חדשים נפתחים בעבורכם ועכשיו הזמן הנכון ביותר להתחיל וליצור את העתיד בקיומו אתם חפצים. למרות הלחצים שקיימים, רבים מבני מזל טלה נמצאים בעת חיובית והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות/בחירות שהתקבלו לאחרונה, הם ההחלטות/בחירות הנכונות ביותר בעבורכם והכיוון בו אתם צועדים עקב כך נראה מעודד ומבטיח. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. לאלו מכם שהחלו בעבודה חדשה, אל חשש עשיתם את הצעד הנכון ויש לכם אפשרות נהדרת להתפתח ולהצליח. נושאים שקשורים בעבודה ובעסקים עם גורמים מעבר לים, צצים ועולים. זוגיות: זהו שבוע חיובי לחיזוק של מסגרות קימות. רבים מבני מזל טלה חשים כי הדחפים והיצרים המיניים שמתקיימים בהם חזקים מתמיד ויש להם דחף עז לאהוב ולהיות נאהבים. לפנויים שביניכם זהו שבוע נהדר להביא לידי ביטוי את האיכויות בהן התברכתם. קשר שהחל לא מזמן עולה מדרגה.. לנשואים שביניכם- זהו שבוע נהדר לשים את המחלוקות מאחור ולנצל את הזמן לאהבה ,פינוקים, למיסוד וליציבות שיעשו רק טוב לקשר. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, גם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע נהדר, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל אחד מאתנו ניחן בסדרת כישרונות. מטרתנו בחיים היא להבין כיצד באפשרותנו להשתמש ב"מתנות" (וכן באתגרים) שהוענקו לנו, כדי למצות את מירב הפוטנציאל שלנו.

שור:

השבוע מציב את בני שור בנקודה בה עליהם לתכנן את צעדיהם לטווח הרחוק. הגדרת יעדים ברורים והצבת מטרות מוגדרות יסייעו לכם להתמקד בנתיב אשר יוביל למימוש מטרותיכם בהצלחה רבה. יחסים: האופן שבו בחרתם להתנהג בסוגיה כזו או אחרת מפריעה לכם. ובמחשבה שנייה, את יודעים שטעיתם בדרך בה בחרתם להגיב. חשוב שתדעו שלטעות זה אנושי בתנאי שכאשר אתם עושים טעות עצרו, תקנו את השגיאה. אל תיתנו לטעות אחת לצמצם את "האדם הטוב" שאתם יודעים שהנכם, או את עוצמת ההישגים שהקב"ה יודע שאתם מסוגלים להשיג. זכרו! שזו לא חולשה לבקש סליחה. לאלו מכם השוקלים ללמוד או להתמקצע בנושא זה או אחר, יהיה זה זמן טוב לקבל. בעבודה: אתם שופעי רעיונות מקוריים ויש לכם את כל הכלים הדרושים לביסוס מעמדכם. לפנויים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת קליקים שעשויים להביל לזוגיות נעימה. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים הגורמים לכם לכעוס, זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה, היו קשובים לפנייתו. זוגיות: אתם חשים שהמערכת הזוגית בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו והייתם שמחים אם בן הזוג היה מגלה יותר יוזמה ויצירתיות, עליכם לזכור ש "נאה דורש, נאה מקיים" ושגם עליכם חלה החובה לחדש ולגוון. שבוע טוב, חודש נהדר ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

תאומים:

שבוע מאתגר צפוי לבני מזל תאומים רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בליבכם. ההכרה וההתפקחות גורמת לכאב רב והתחושה של חלום שמתנפץ אינה מרפה. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשרויות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל לומר ולבצע את הדברים הנכונים באומץ ואמונה לא יצטרך לוותר על חלומו. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים שגורמים לכם לכעוס, אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. . בעבודה: להימנע מרכילות ולשון הרע. יש ללמוד כיצד להתמודד ולהכיל אכזבה מבלי שהיא תשבור את רוחכם. אהבה, זוגיות: גורמים חיצוניים (חברים, הורים וכדומה) משפיעים לרעה על זוגיותכם בכך שהם מתערבים יתר על המידה. חשוב שתדעו איפה להציב את הגבול. אתם משתוקקים לריגוש ולתשוקה ולרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את שמכם ואת התא המשפחתי שלכם. בשבוע זה חשוב לזכור שלא כל הנוצץ זהב. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו, והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה הרבה יותר מהר .

סרטן:

המהות של השבוע מדברת על היכולת שלכם להגיע לאיזון בכול תחום בחייכם. לצערי רבים מכם אינם מצליחים לעשות זאת והדבר בא לידי ביטוי בחוסר יציבות רגשית, כלכלית, גופנית או נפשית שמקשה על ההתנהלות היומיומית שלכם ויוצרת חסימות אנרגטיות שמובילות לכעס פנימי ואף לחולי. הנושא העיקרי שמעסיק אתכם השבוע קשור בעבודה וקריירה. מהלכים שביצעתם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה בה אתם נדרשים להתחיל ולפעול למען עצמכם. ההבנה כי גורלכם נתון בידיכם בלבד היא הכרחית. האמונה כי יש בידכם את היכולת להצליח במשימתכם היא חובה. בעבודה: יש דברים שמרגיזים אתכם וממש קשה לכם להתאפק מלהעיר. הקלפים מייעצים לכם לשלוט ברוחכם הקרבית ולהימנע ממתיחת ביקורת. תביעה או הליך משפטי בו אתם נוטלים חלק מגיע אל שלביו הסופיים והצדק יצא לאור. זוגיות: מילות המפתח השבוע הם זרימה, רוחניות והרמוניה. ללא כלים אלו יקשה עליכם לעבור את השבוע הקרוב. משפט או מחלוקת איתה אתם מתמודדים אמורים להיפתר על דרך של פשרה והסכמה. פנייה לגישור או לייעוץ חיצוני יכולים לקדם אתכם לפיתרון רצוי. חופשה או טיול קצר משפרים את הרגשתכם. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: פחד, יכול לשתק את האדם ויכול גם לגרום לו להתעלות מעל עצמו ולעשות דברים שלולא זאת לא היה עושה אותם.

אריה:

יום ההולדת משיט עליכם רגשות מעורבים שיוצרים שמחה שמהולה במעט עצב.-רבים מכם חשים בדידות או תחושה שהם נושאים בנטל כזה או אחר באופן לא שוויוני. נושאים שונים שזחלו בחייכם באיטיות ובקצב מעצבן תופסים כעת תאוצה ודברים שהיו תקועים לכם בחיים מתחילים לזוז. בעבודה: מהלכים שהתרחשו לאחרונה פותחים בפניכם את הדרך לקידום והרחבת סמכויות. תהליכים אלו מעידים שהמאמץ שהושקע על ידכם בעבודה לא היה לשווא ואתם זוכים להערכה וגמול על השקעתכם ומסירותכם. זמן טוב למחפשים עבודה, כעת אתם דינמיים והאנרגיות שלכם חיוביות. לאלו מכם שעוסקים באומנות על גווניה השונים צפויה תקופה טובה שמעידה כי הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו. זוגיות: לרווקים שביניכם – היכרות שהחלה לא מזמן טומנת בחובה הזדמנויות נהדרות למציאת פרטנר ראוי לחיים משותפים. ערנות ופתיחות יסייעו בידכם לעשות את הדבר הנכון. לנשואים שביניכם- יש ריח של סתמיות באוויר והדבר מעיד על כך שהשגרה נוגסת בזוגיותכם. תהליך זה מחייב אתכם לשים את הדגש על ביסוס וחיזוק זוגיותכם. אירוע חברתי אליו תוזמנו יאפשר לכם לעשות זאת. טיול או חופשה עושים לכם טוב. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיעור ותיקון של מזל אריה: לפתח ביטחון עצמי ולהתגבר על מכשולים. להמשיך קדימה באומץ מבלי להביט לאחור. לסמן מטרות ולכבוש אותן ללא מורא ופחד. להשתחרר מראוותנות ומאגוצנטריות המגדרת את האריה בהערצה עצמית ובחשיבות יתרה. לפתח מודעות עצמית ולהתרחק ממידת ההתנשאות והשתלטנות הנושאים טעם שחצני של אגו. השליחות היא להוביל מתוך ענווה ולהדביק את כולם בכריזמה הייחודית והנפלאה המסמלת מנהיגים גדולים. כשם שהאריה מסייע מבחינה אקולוגית למאזן הכוחות החיוניים הפועלים בטבע, כך צריך בן מזל אריה להקרין את הטוב והעצמתי הטמון בו.

בתולה:

יוצאים לדרך חדשה חיפוש כיוון ודרך. המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל בתולה. רבים מכם מחפשים כיוון חדש או דרך חדשה שתספק לכם גם יכולת להתפרנס בכבוד וגם יכולות למצוא עניין ותכלית בעשייה. ניתן לומר שהשבוע אתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!! שבוע שמח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיעור ותיקון מזל בתולה: ללמוד למקד את העין הבוחנת הביקורתית והשופטת על עצמה פנימה במקום על הזולת. לא להיחפז לשלול את הזולת, לראות את מגרעותיו ולהסיק מסקנות. לזכור תמיד כי יש לדון את האדם לכף זכות ולנסות להיכנס לתוך נעליו. להימנע מלתת עצות לזולת טרם בדקת עמוק פנימה את המניע לאותו צורך בנתינת העצה - אם זה בא מתוך עליונות וכוחניות זה בוודאי שלילי ולכן "שתיקה יפה לחכמים". להפנים את העובדה כי "האדם יראה לעיניים והקב"ה יראה ללבב", התייחסו לאחרים באופן חיובי ולא פוגעני ובכך יזכו כולם מהשפע ומהאור המצויים בתוך נפשכם.

מאזניים:

התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!   

 

עקרב:

מצב של המתנה כפויה, ישיבה על הגדר, המתנה לתוצאות תהליך כלשהו. נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים אינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. עליכם לדעת ולהבין כי רק סיעור מוחות מוביל לקבלת החלטה. החלטה כזו, תהה אשר תהה, היא המפתח לירידה מהגדר ולהתקדמות אשר יש בכוחה לסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה שתוביל להתבהרות המצב. בעבודה: רבים מכם מתלבטים לגבי נושא כזה או אחר שאמור להשפיע על האופן בו תראה הקריירה שלכם בשנים הבאות. פנייה לייעוץ והכוונה תאפשר לכם לקבל תשובות לשאלות שמציקות לכם. זוגיות: מוטיב ההתלבטות שמאפיין את השבוע לא פוסח גם על הפן הזוגי ורבים מבני מזל אריה מתקשים לקבל החלטות שאמורות לעצב את הזוגיות שלהם בשנים הבאות. חשוב שתדעו שהתעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול לא יתנו מענה ואף יחמירו את המצב. בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה קלה. קחו לעצמכם יום חופש, נוחו מעט – אין מקום לדאגה. שבוע מבורך, חודש מוצלח ואלוקים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי התרולוגיה, אמונה היא תרופת הפלא שמעניקה חיות, עוצמה ודחף לפעולה. עוד גורסת התרולוגיה שאמונה היא התרופה נגד כול כישלון ויש ביכולתה לסלק מגבלות פיזיות, רוחניות וחומריות כאחד . הגישה היהדות מלמדת שהאמונה היא האמצעי היחיד שדרכו יכול האדם לרתום את כול כוחות היקום ועוצמת הבריאה לעגלתו, ולהשתמש בהם לתועלתו. על פי הקבלה רק על ידי ענווה וצניעות ניתן לזכות באמונת אמת שפותחת דלת לכול הטוב שקיים בעולמנו..

קשת:

שבוע חיובי עומד בפתח והמוטיב המרכזי איתו יהיה עליכם להתמודד יהיה בעיקר הצורך בלקיחת אחריות על תחום מסוים בחייכם אותו אתם רוצים לשפר ולקדם. לפנויים שביניכם: כדאי מאוד לצאת מהבית. זהו שבוע טוב ליצירת קשרים חדשים שעשויים להוביל לסיפור אהבה מהנה. כספים: לאחר תקופה לא קלה, רצופת עליות ומורדות, חל שיפור במצבכם. מומלץ לנצל את התקופה הזו לביסוס ולחיסכון שיביא תועלת בזמנים קשים שעתידים להגיע. בעבודה: השבוע יהיה זה זמן טוב להתחיל ולממש רעיון חדש או גישה חדשה בתחום העבודה והקריירה. עליכם לדעת שהדבר יצריך מכם המון נחישות, אמונה, אסרטיביות והתמדה. לאלו מכם שיתעקשו שלא לוותר לעצמם, צפוי שינוי לטובה. בית וזוגיות: נושאים בעלי זיקה כספית שקשורים בכלכלת הבית, ברכישה גדולה ובחוסנכם הכלכלי, יוצרים חיץ רגשי ביניכם לבין בן הזוג. נכונות להקשבה, חשיבה בוגרת, סבלנות ודחיית סיפוקים, יסייעו בידכם להימנע מריחוק מיותר. כמו כן ענייניים שקשורים במעבר דירה ,שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק הקלפים מצביעים על כך שמשנה מקום משנה מזל. שבוע משובח, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

גדי:

אתם מקפדים לעטות מסכה של "הכול בסדר" על הפנים שלכם, אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר משהו. דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

דלי:

למרות שאתם עייפים ואולי קצת מאוכזבים, אסור לכם להרים ידיים ולהתייאש. הפריבילגיה לוותר אינה קיימת ורק נחישות והתמדה יובילו לפתרון. השבוע יושם הדגש על כל הקשור לנושא הכסף. לאחרונה אינכם חווים נחת בתחום זה והדבר מוביל לדאגה וחוסר נוחות. על מנת שתוכלו לעבור את התקופה הזו בשלום, עליכם להפעיל שיקולים כלכלים נבונים ולהצטמצם. עבודה: התחושה שאינכם מתוגמלים מספיק מנקרת במוחכם וגורמת לכם לחוסר מוטיבציה, מומלץ להתעלות מעל רגשות אלו ולהמשיך לתת את כל מה שאתם יכולים בסופו של דבר המאמץ ישתלם. נושא המגורים עולה על הפרק והדבר יתפוס תאוצה בחודשים הבאים. נושא או עשייה שמאוד חושב לכם לקדם, אינו זז בקצב שמניח את דעתכם. ההבנה שאתם הם אלו שמכתיבים את הקצב היא המפתח להיחלצות מהקיבעון בו אתם מצויים. במידה ואתם רוצים שינוי ותזוזה, יהיה עליכם לשנות גישה ולקחת אחריות מתוך ידיעה שאם אין אני לי מי לי!! זוגיות: יש דברים רבים שצריכים להיאמר, אך אתם בוחרים לנהוג בחוסר יושר עם עצמכם ועם בן זוגכם ומדחיקים את אשר על לבכם. צעד זה לא יוביל לשיפור והדחקה של הדברים תעצים את רגשות התסכול שעשויים להוביל לבחירות מוטעות. תופתעו לגלות שכאשר אתם נוהגים בשיתוף ובפתיחות כלפי בן הזוג, אתם מוצאים את עצמכם נהנים מאוד מהביחד ומתחושת השלמות. כמו כן השבוע יהיה עליכם להיזהר בכל הקשור לנהיגה ולנסיעה בדרכים. זכרו, שהחיפזון הוא מהשטן ושכל עכבה לטובה. התיקון השבועי: להתמיד בנחישות עד הסוף ולהאמין שיש לכם את מה שצריך כדי להצליח. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגמרא אומרת שלמרות שהכעס הוא תכונה שלילית ורבת עוצמה, הוא עדיין יכול לשמש כמורה עבורנו וללמד אותנו דברים חשובים. הכעס מסוגל להראות לנו מי אנחנו באמת, מה חשוב לנו וכיצד אנו מתמודדים עם מצוקות ותסכולים. ביכולתנו ללמוד מהכעס, ותוך כדי כך, להצליח לשלוט לא רק בו, אלא גם בעצמנו.

דגים:

שחרור מכבלים, יציאה של דברים אל האור, תחייה מחודשת של קשר, הארה, הרגשה של שינוי, של התחדשות.. רוח חדשה מפעמת בליבכם וביטחון עצמי שוב ממלא את ריאותיכם קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחו של שבוע שהמוטיב העיקרי שלו הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוכלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר. זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל תאומים, עקרב או דלי, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר ליבם, משתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסכנות. לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה. שבוע מבורך חודש אלול טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנו יוצרים את עולמנו באמצעות המחשבות בהן אנו בוחרים להתמקד. כשאנו מתמקדים במחשבות של הכרת תודה, אנו נעשים נעימים יותר. הכרת תודה תמידית תמלא את חיינו בשמחה. 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

בכבוד רב ובענווה

 

*יעוץ והכוונה רוחנית ומעשית ברוח הגישה היהודית

 שבבסיסה הידיעה שאנו אדונים לגורלנו.

*קורסים להכשרה של יועצים בקלפי טארוט.

*קורסים להכשרת מטפלי הילינג בגישה יהודית.

 

 

 

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה