נעצר גנב אופניים תושב אשקלון שפרסם אותם למכירה ברשת



שלשום בערב שוטרי תחנת שדרות של מרחב לכיש השיבו אופניים יקרים שנגנבו לבעליהם. אחיו של הגנב פרסם אותם למכירה ברשת הפייסבוק מה שהוביל את השוטרים אליו ובהמשך לאחיו שביצע את הגניבה. האופניים הוחזרו לבעליהם שהודה לשוטרים וחיבק אותם

 שלשום הוגשה במשטרת שדרות תלונה שעניינה גניבת אופניים. אדם תושב הקיבוץ ׳כרמיה׳ סיפר לחוקרי המשטרה כי במהלך סוף השבוע האחרון נעלמו האופניים שלו שעלותם נאמדת בלמעלה מ-10,000 ש״ח. נפתחה חקירה בניסיון לעצור חשודים במעשה, לאתר את האופניים ולהשיבם לבעליהם. 

כבר באותו היום חלה התפתחות מפתיעה ודרמטית בחקירה. כמו בהזמנה, השוטרים הבחינו בפרסום ברשת הפייסבוק ובו מוצעים האופניים למכירה ע״י צעיר בן 18 תושב אשקלון. ׳אופני הרים מקצועניות מעצורי דיסק... 32 הילוכים שנה 2016 עולה 12 וחצי אלף מבקש 4 אלף... כל הקודם זוכה!!!׳, לשון הפוסט שפירסם הצעיר בפייסבוק.

קורבן העבירה אימת שאכן מדובר באופניים שנגנבו ממנו, והחוקרים התחקו אחר זהותו ומקום מגוריו של מפרסם הפוסט. באותו היום הגיעו חוקרי משטרת שדרות רס״ב יהודה דהן ורס״ב חיים שיקלי לביתו של הצעיר באשקלון ועצרו אותו. בתחקור ראשוני שערכו בשטח טען הצעיר כי האופניים נמצאים ברשות אחיו (בן 21), והוא זה שביקש ממנו לפרסם את ה׳פוסט׳ ברשת הפייסבוק על מנת למכור אותם כמה שיותר מהר. בתום זמן קצר הגיעו החוקרים גם אליו והוא נעצר. בחיפוש שערכו השוטרים, הם מצאו בתוך הדירה את האופניים הגנובים.

האחים החשודים במעשה הגניבה נלקחו לחקירה במשטרת שדרות, בסיומה שוחררו למעצר בית. בהמשך צפוייה המשטרה להגיש נגדם כתב אישום בגין גניבה, השגת גבול ואחזקת רכוש גנוב. בסיום החקירה הוחזרו האופניים היקרים לבעליהם. הוא התרגש והודה לשוטרים על השבת הגניבה תוך זמן קצר יחסית.  
״כשראינו את התגובה של בעל האופניים התרגשנו לא פחות ממנו. מעבר למצער החשודים במעשה וחקירתם, היה חשוב לנו בראש ובראשונה להשיב את האופניים הגנובים לבעליהם בהקדם״, מציין מפקד משטרת שדרות סנ״צ אפי שיימן. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה